Fitness Seller

Fysiek van 15jarige (teenbb)

Bezoekers in dit topic

Arno225

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
6 feb 2015
Berichten
425
Waardering
75
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hallo, ik train nu bijna 1,5jaar serieus en heb net mn cut afgerond (van 73kg 18%v in de bulk naar 65kg 12/13%v) ben nu aan het reversen en daarna massa pakkenn!! Zouden jullie mn fysiek willen bekritiseren en/of tips geven over van alles en nogwat kwa voeding training sites die ik door kan lezen ik weet al vrij veel maar er valt nog veel meer te leren. alles is welkom, wat motivatie is altijd fijn! Thanks!
Verder ga ik nu bulken en stronglifts 5x5+ isolatie werk

Cut macro's: 270c 140p 50v
Reverse: 300c 140p 60v
Onderhoud: 325/350c 140p 65v



Alle tips/hulp/kritiek/motivatie is welkom thanks!

[/SPOILER][/SPOILER]

image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zet je fotos es in een spoiler man. Mn werknemers denken straks nog dat ik pedofiel ben:(
 
Je hebt geen slecht fysiek voor een 15-jarige, goed bezig man!
Heb je verder trouwens een doel wat je wilt bereiken qua uiterlijk of kracht? Zo is het moeilijk te bekritiseren zonder te weten wat jij wilt bereiken :p.

Als je doel trouwens massa pakken is de komende winter, zou ik iets hoger gaan in je vetten die zijn nu aan de lage kant.

K zou idd wel de
spoilerfunctie
(rechtbovenin de uitgebreide editor) gebruiken zoals eerder is aangegeven.
 
Mooi zo man, goeie fysiek voor je leeftijd nu nog wat massa pakken en je ben een beest.
Succes
 
Je hebt geen slecht fysiek voor een 15-jarige, goed bezig man!
Heb je verder trouwens een doel wat je wilt bereiken qua uiterlijk of kracht? Zo is het moeilijk te bekritiseren zonder te weten wat jij wilt bereiken :p.

Als je doel trouwens massa pakken is de komende winter, zou ik iets hoger gaan in je vetten die zijn nu aan de lage kant.

K zou idd wel de
spoilerfunctie
(rechtbovenin de uitgebreide editor) gebruiken zoals eerder is aangegeven.

Gewoon meer massa pakken en 1 van mn doelen is een 5x5 bench met 70kg

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Mooi zo man, goeie fysiek voor je leeftijd nu nog wat massa pakken en je ben een beest.
Succes

Thanks man!

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Je hebt geen slecht fysiek voor een 15-jarige, goed bezig man!
Heb je verder trouwens een doel wat je wilt bereiken qua uiterlijk of kracht? Zo is het moeilijk te bekritiseren zonder te weten wat jij wilt bereiken :p.

Als je doel trouwens massa pakken is de komende winter, zou ik iets hoger gaan in je vetten die zijn nu aan de lage kant.

K zou idd wel de
spoilerfunctie
(rechtbovenin de uitgebreide editor) gebruiken zoals eerder is aangegeven.

Dus eerst vetjes omhoog krikken?
 
Ja, maar zorg wel dat je calorieen op het juist niveau blijven zodat je net teveel vet aankomt, dus wss minder carbs.
Stronglifts is een goed schema om sterker te worden, misschien is het handig als je een volledig overzicht geeft van jouw eetschema en trainingsschema voor meer uitgebreide feedback.
Op je avatar zie je er trouwens breder uit dan op die foto in je post, ben jij dat ook?
 
Ja, maar zorg wel dat je calorieen op het juist niveau blijven zodat je net teveel vet aankomt, dus wss minder carbs.
Stronglifts is een goed schema om sterker te worden, misschien is het handig als je een volledig overzicht geeft van jouw eetschema en trainingsschema voor meer uitgebreide feedback.
Op je avatar zie je er trouwens breder uit dan op die foto in je post, ben jij dat ook?

Ja ik snap het hele cals in vs cals uit verhaal

Eetschema is meestal iets als dit

8:00: 80t/m160g oats (hoeveelheid hangt af van wat moeders in de avond maakt)
Met een eiwitbron (meestal ei of kwark)
En meestal 15g pindakaas

11:30: 3sneden brood met kalkoen/kipfilet

15:00: Stuk fruit of iets dergelijks lichts

6:00: Wat de pot schaft

8:00: Meestal bak kwark (hoeveelheid hangt af van hoeveel eiwit ik nog nodig heb die dag)
+stuk fruit

Mn hele eetschema volg ik meer een iifym aanpak maar zoals je kan zien eet ik wel alleen maar "clean"
En ja op die ava ben ik in mn oude bulking days woog ong 71kg daar
Training is
Push1 focus op bench en borst
Pull focus op deads en rug
Legs focus op squats
Push2 focus op db militairy press en armen/schouders
 
Goede fysiek voor je leeftijd, ga zo door man!
 
hoe moeten we feedback geven als je amper wat laat zien...
 
Inderdaad goed fysiek, er zit potentie in. Gewoon zo door blijven gaan.
 
Goede basis. Doorgaan zo! Stuk fruit in de namiddag lijkt me weinig om te overbruggen naar s'avonds. Doe er bijvoorbeeld wat noten bij.
 
Inderdaad goed fysiek, er zit potentie in. Gewoon zo door blijven gaan.

Thanks man betekend veel voor me

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Goede basis. Doorgaan zo! Stuk fruit in de namiddag lijkt me weinig om te overbruggen naar s'avonds. Doe er bijvoorbeeld wat noten bij.

Ik train rond die tijd (tussen 1530 en 1730) dus drm iets lichts voor de training
 
Geprobeerd een foto van mn rug te maken

image.jpg
 
heb je geen benen
 
Back
Naar boven