XXL Nutrition

g*dverdomme (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mich

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2003
Berichten
280
Waardering
1
Ik was vanavond lekker aan het trainen, waarop er een oude kickbox leraar naar me toe kwam lopen, met de vraag "wat heb jij gebruikt", dus ik natural als ik ben "niets". Waarop hij me toch een lulverhaal over hoe lang hij al in de sportwereld zit begint af te steken, en dat je nooit in zo'n korte tijd zo kan groeien. Later in de kleedkamer vraagt hij het nog eens, en ik vertel hem over voeding, havermout etc, waarop hij lacht en zegt "oh ja, zo'n dieet".

Nou zou het me normaal niet zo uitmaken, maar de praatjes die je hiervan krijgt vind ik gewoon zwaar klote. M'n trainingsmaatje zei ook al dat ik het als compliment moest zien, maar ik krijg er op deze manier echt de tering in, ben je hard aan het trainen/eten krijg je dit soort shit...
 
Tis geen shit
gewoon denken van, **** IT.
Jij weet hoe het zit en de rest kan in de stront zakken

dan is het toch wel een beetje shit.
 
ja, daar heb je ook wel een beetje gelijk in, k begin nu al weer ff rustiger te worden maar ik vind het gewoon klote dat mensen al zo snel met hun mening klaar staan, en je gewoon NIET geloven als je zegt dat het anders zit.....
 
Toont weer eens hoe men tegen bb aan kijkt.
 
haha gewoon zeggen : Ik heb me hersenen gebruikt. Iets wat jij ook wel mag doen als je zulke dingen gaat beweren. ( Keihard in je mening zijn. laat ze maar zien dat je niet waardeert wat hij zegt! )
 
Vind ik ik ook Ryu
( Keihard in je mening zijn. laat ze maar zien dat je niet waardeert wat hij zegt! )
 
Precies.

Als die leraar niet verder kan denken, is dat zijn probleem. Ik zou het gewoon als compliment beschouwen aangezien je kennelijk goed vooruit bent gegaan...
 
Tsja er is niks aan te doen..

het is niet leuk nee..

Ik ben er ook van beschuldigd...
Maar ja die trainingen erna dacht ik van tsja niet leuk..

maar nu denk ik laat ze maar denken....

Moet jij ook doen..

En als hij je veel beschuldigt etc, dan zeg je gewoon kom we gaan een dopingtest doen..

is ie negatief dan krijg ik 100 euro van je

Kan je die mooi gebruiken om eiwitten enz te kopen
 
laat die leraar gewoon weet niet beter en zal in de ring wel te veel klappen hebben gehad en verteld meer over hem dan over jou!!!!
pretig weekend iedreen trouwens
 
hoort deze topic niet thuis in t hanenhok:D


geintje Mich..maar idd zie t als een compliment, en scheit aan. binenkort gooien ze havermout nog op de AS-lijst':)



Originally posted by nilsjei1234
En als hij je veel beschuldigt etc, dan zeg je gewoon kom we gaan een dopingtest doen..

is ie negatief dan krijg ik 100 euro van je

Kan je die mooi gebruiken om eiwitten enz te kopen

nog geegd tegen m?

hoest zoweizo afgelopen met jou?
 
Originally posted by dandyman
hoort deze topic niet thuis in t hanenhok:D


geintje Mich..maar idd zie t als een compliment, en scheit aan. binenkort gooien ze havermout nog op de AS-lijst':)





nog geegd tegen m?

hoest zoweizo afgelopen met jou?

ach niks meer he..

die man doet sowieos nog wel aardig... etc

Ik zal er een keer over beginnen als ik alleen met hem ben
 
Originally posted by nemesis
laat die leraar gewoon weet niet beter en zal in de ring wel te veel klappen hebben gehad en verteld meer over hem dan over jou!!!!
pretig weekend iedreen trouwens

Ja, zal inderdaad wel Bas (me trainingsmaatje), nouja het zij zo en je doet er toch geen **** aan...
 
Lijkt me wel lol als iemand dat zegt, ik speel het spelletje gewoon mee op een overdreven manier.

Waarom zeggen ze het nou nooit tegen mij :(

@ mich: **** iedereen man je weet zelf het best hoe het in elkaar steekt man
 
Haha.. Ik was met school naar een fitness centrum en daar vertelde ik de fitnesstrainer dat ik 10 kilo in 4 maanden ben aangekomen. En toen beweerde hij dat het alleen met anabolen kan.

Waarop ik zij dat als hij dat denkt, Hij een erg slechte fitness trainer is!!!
 
Back
Naar boven