AndroidHealthClinic

G-men en Kale (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2003
Berichten
445
Waardering
2
Beide mannen zijn te zien in de Flex van Oktober, de eerste maandelijkse Flex met 132 pagina's en veel meer nationaal nieuws.

De bodybuilder van de maand juni is te zien in het november nummer (is de uitslag al bekend??)

Ik heb alles nu naar Engeland gestuurd en hoop dat beide mannen een dezer dagen als op de Flex site Flex Nederland - HOME te zien zijn

greets

Harry
 
Proficiat beiden en allebei dik verdiend!!

Ik weet niet hoe het zit bij G-men maar alvast een extra dikke proficiat voor Kale omdat hij dit resultaat behaalt heeft zonder aas. :cool:
 
Gefeliciteerd kerels!
 
Proficiat beiden en allebei dik verdiend!!

Ik weet niet hoe het zit bij G-men maar alvast een extra dikke proficiat voor Kale omdat hij dit resultaat behaalt heeft zonder aas. :cool:
g-men heeft het ook zonder aas behaalt. proficiat mannen
 
netjes all2 idd gmen die even zo vande week een vrachtwagen wegtrekt en kale die het idd zonder aas heeft bereikt netjes ga zo door in de toekomst
 
Beide mannen verdienen het van harte! Zij laten zien dat je natural een zeer indrukwekkende fysiek op kan bouwen, en ze zijn nog lang niet klaar! Gefeliciteerd alvast
icon14.gif
 
congratz gasten:)
 
Mag kale met een balkje in de flex? :P
 
g-men heeft het ook zonder aas behaalt. proficiat mannen

Dan ook een dikke proficiat aan g-men, moesten ze van kale en g-men zeggen dat ze al een tijd kuren zou ik het nog geloven ook. Wat een fysieken :eek::cool:
 
Gefeliciteerd G-men en Kale, topprestatie, en ook nog naturel:thumbs:
 
Proficiat gasten!
 
gefeliciteerd kerels!!!
 
kale is een beast maar g-men is natuurlijk wel een natural freak
 
Back
Naar boven