AndroidHealthClinic

g-mens log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

g-men

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2003
Berichten
26.684
Waardering
6.106
Lengte
1m79
Massa
105kg
Na ik al die logjes hier aan lezen was leek het mij ook leuk om het eens bij te houden. Vandaag was een extra 5e dag en heb ik voor de 2e keer deze week rug en bi's gepakt.

De basis voor de training was training 3 van barn door back massacre van de site abcbodybuilding.com

opwarmen 2x10 back extension

Oef 1 Deadlift
opwarmen 1x10 60kg / 1x10 80kg

10x120
8x160 20sec rust 3x160
6x170 20sec rust 2x170
7x160 20sec rust 3x160

Oef 2 chins met variabele grip (een hand omgekeerd, elke set wisselen)
10xBW
10xBW
8xBW
8xBW

oef 3 supersetjes van smalle pulldown en breede vertical cable row
12x80 plus 12x60
10x70 plus 10x60
8x75 plus 8x65
6x80 plus 6x70

oef 4 Reverse pec fly
20x60
15x70
12x80
10x90
8x100 dropset naar 15x50

Banaantje voor de energie

Biceps

oef 1 preacher curl met EZ stang
15 x stang plus 2 schijven van 15
12x zelfde gew
10x zelfde gew
8x zelfde gew
6x zelfde gew

oef 2 Hammer curl (dumbbells)
15 x 12 kg
12 x 14 kg
10x 16
pompset 20x 8 kg

Dat was m'n eerste training voor het log:rolleyes:
 
Moet jou log niet in Bodybuildingtrainingslog staan??
 
Ziet er wel okay uit hoor, en we houden je log in de gaten !!
 
Zou kunnen, heb misschien niet helemaal opgelet, hoe te verplaatsen?
 
Of blijf je hier loggen, en sta je open voor wat andere visies op weightlifting?
 
Adema zei:
Of blijf je hier loggen, en sta je open voor wat andere visies op weightlifting?


Yep, zoals bv. niet meer tot failure trainen, Olympic lifts aan je workout toevoegen en isolatie-shit zo veel mogelijk weglaten..?
 
Adema zei:
Of blijf je hier loggen, en sta je open voor wat andere visies op weightlifting?


Yep, zoals bv. niet meer tot failure trainen, Olympic lifts aan je workout toevoegen en isolatie-shit zo veel mogelijk weglaten..?
 
Adema zei:
Of blijf je hier loggen, en sta je open voor wat andere visies op weightlifting?

Ik sta altijd open voor verschillende visies, hoezo dan?? Bodybuilding en weightliften zijn wat mij betreft 2 handen op 1 buik. Ok ik ga voor pure massa, maar ik probeer ook zo sterk mogelijk te worden zodat ik weer kan bodybuilden met zwaardere gewichten:D
 
Begin maar eens met het totaalvolume op je onderlichaam gelijk te stellen aan dat van je bovenlichaam, en de reverse pecdeck te vervangen door facepulls:)
 
Bodybuilding= denken in spiergroepen

Weightlifting= denken in bewegingen, zoals push, pull
 
Zijn er verschillende plaatsen voor logs dan? Als dit de powersectie is zit ik niet supergoed hehe.

Waarom chins met mixed grip? Toch niet voor betere grip te hebben? Of weeg je zoveel :) En compounds komen voor isolatie. In dit geval dus eerst hammer curls en dan preacher.

Mooie deadlift!
 
ik vind heel het biceps trainen 1 isolatie dus maakt mij niets uit. Eventueel zie ik in uiterste gevallen bb curls als "soort van" compound maar is gewoon de basis. En concentratie curls "als soort van" isolatie.

En wat zijn facepulls?
 
Hoi, welkom, veel plezier hiero. :) :thumbup:
 
log is goed!
je hebt redelijk wat getraind en ervaring is een groot goed. Maar de basis van set/rep verdeling kan imo een stuk beter. het 12x principe is ontstaan in een tijd waarin magnetrons nog op stoom liepen...

heb je altijd zo getraind?

en oh ja: biceps curls compound?...... ehm.... tja...how to put it nicely...

WHEN PIGS FLY... :D
 
EZ barbell curls zijn meer compound dan concentration curls of preacher curls, hoe je het ook draait. Zie ook op exrc.. In vergelijking met andere oef natuurlijk niet, maar het principe blijft wel gelden vind ik:rolleyes:
 
builderB zei:
en oh ja: biceps curls compound?...... ehm.... tja...how to put it nicely...

WHEN PIGS FLY... :D

Goed lezen! Wimmos zegt dat hammer curls compounds zijn en ik die dus voor mijn preacher curls moet doen. Ik antwoord dat ik ALLE oefeningen voor biceps geen compound oefeningen vind dus ook BB curl niet.

Maar als ik een oefening voor biceps zou moeten aanwijzen die "soort van compound" is dan is het de bb curl. Zeker als je hem cheat. Inderdaad een beetje ongelukkig omschreven geef ik toe.
 
En aangezien curls niet compound en ééndimensionaal(onnatuurlijk) zijn, heb je een goede reden om de tijd dat je curled, beter te spenderen aan wat extra setjes chinups/bent rows.
 
Back
Naar boven