XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ja zat ook aan neck press te denken
dus neck press erin en military press eruit. misschien die shoulder press er ook uit aangezien ik arnold press doe? en dan in totaal 3 schouderoefeningen , 1 voorkant, 1 zijkant en 1 achterkant, is dit goed of zijn 3 oefeningen te weinig?
 
ja ik weet dat spieren zwaarder zijn dan vet :D maar toch vind ik dat je geen musclegain kan krijgen tijdens een cut, en anders moet je maar vertellen hoe want ik denk dat er hier veel menson op dit forum willen weten hoe je dat doet :D


Vorige maand 1 % vet kwijt en 2 kg erbij danku :p

Ik ben er heillig van overtuigd dat Arginine een lekker supplement is tijdens de cut btw :) (voor mij werkte het precies toch)

Voor de rest niet overdrijven in de cardio dus 2-3 x per week 20-30 min is geneog om rustig af te vallen. voor 75 kg zou ik ook niet te laag in de kcals gaan 2500 ofzo .. wel hoog in je eiwitten blijven ... probeer eens? :D
 
ja zat ook aan neck press te denken
dus neck press erin en military press eruit. misschien die shoulder press er ook uit aangezien ik arnold press doe? en dan in totaal 3 schouderoefeningen , 1 voorkant, 1 zijkant en 1 achterkant, is dit goed of zijn 3 oefeningen te weinig?

neckpress is ook voorkant schouders he. 3 oefeningen is goed, 9-12 sets totaal is ok.

een voorbeeld hoe ik het weleens doe. Zijkant doe ik weleens 5 setjes, de reden daarachter is omdat je ze niet tot nauwelijks belast met andere trainingen.

3 sets military press(voor)
3 sets upright row(zij) 2 sets db side raises
3 sets reverse peckdeck (achter)
 
Neckpress voel je ook aan de achterkant hoor. Maarja het is ook en hoofdzakelijk vooor de voorkant. Heeft allemaal met hoeken enzo te maken bhu :D
 
hoe train je dan puur de achterkant schouders? pak je die mee met een BOR bijvoorbeeld?
 
Posterior deltoid:
Dumbbell rear lateral raises.

Supraspiantus:
Front lateral raises;
 
Vorige maand 1 % vet kwijt en 2 kg erbij danku :p

Ik ben er heillig van overtuigd dat Arginine een lekker supplement is tijdens de cut btw :) (voor mij werkte het precies toch)

Voor de rest niet overdrijven in de cardio dus 2-3 x per week 20-30 min is geneog om rustig af te vallen. voor 75 kg zou ik ook niet te laag in de kcals gaan 2500 ofzo .. wel hoog in je eiwitten blijven ... probeer eens? :D

zal voor de volgende cut zijn :D ben nu aan het (clean) bulken
 
hoe train je dan puur de achterkant schouders? pak je die mee met een BOR bijvoorbeeld?

ja achterkant schouders worden ook belast tijdens je rugtraining, en voorkant met borst. met reverse peck deck pak je ook achterkant schouders of met cables (weet niet hoe de oefening heet) en bent over raises.
 
oke bedankt! ga ik de volgende keer zeker op letten!
 
was van plan om 1 dag lager in kcals te gaan en dan wat cardio te doen ja :D
 
inderdaad, wil niet te veel vet bijkrijgen dus 1 dagje lager in kcals en wat cardio zo'n 20 a 30 minuutjes moet wel lukken denk ik
 
je kan zelfs afvallen en bijkomen tegelijk .. alle gezien op termijn van 1 maand he :)
 
je kan zelfs afvallen en bijkomen tegelijk .. alle gezien op termijn van 1 maand he :)

ja maar ik doe liever een bulkje nu dat het iets sneller gaat :D

ik heb me trouwens gewogen daarjuist: 76.9 kg, een gain van 1.9kg op een dikke week lijkt me veel MAAR ik had net voor de weging een redelijk grote maaltijd gegeten
-100gram muesli
-300ml halfvolle melk
-4 sneetjes volkoren brood
-2 eiwitten + 1 volledig ei
-50 gram whey + 350ml water

dus ik denk dat er nog een 75.6 kg overblijft ofzo :D
 
3300 kcals
als ik lager doe met cardio rond de 2700kcals
 
ofkeurs :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven