Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Danku Danku.

Ik ga een keer sinds een jaar niet uit. Dus ik ga ik wat proberen te lezen.

Thnx
 
Meneertje is bang dat hij op straat overvallen wordt! :angstig:
nah :p

lijkt wel een chatbox jouw log de afgelopen dagen.
Daarom moet je morgen een beestachtige training posten met super zware gewichten voor straf;)

Trainze morgen kerel

bij deze :p
FB3
deadlift
10*110kg (PR Reprange)
8*120kg (pfoe grip :D) (PR Reprange)
6*130kg + straps (PR Reprange)
50*crunches

Chest dips
10*BW(91kg)
8*BW
8*BW

Dumbbell pullovers
3*10*20kg
50*crunches

Dumbbell curls
10*12kg
8*14kg
6*14kg

Rear delt raises
10*12kg
10*14kg
10*14kg

calf press on leg press
15*280kg15*320kg
15*330kg (PR)

@sarge: beestachtig genoeg?
 
lekkere training hoor...
nog ff wat PR's zo voor het cutten
 
nah :p



bij deze :p
FB3
deadlift
10*110kg (PR Reprange)
8*120kg (pfoe grip :D) (PR Reprange)
6*130kg + straps (PR Reprange)
50*crunches

Chest dips
10*BW(91kg)
8*BW
8*BW

Dumbbell pullovers
3*10*20kg
50*crunches

Dumbbell curls :sd:
10*12kg
8*14kg
6*14kg

Rear delt raises
10*12kg
10*14kg
10*14kg

calf press on leg press
15*280kg15*320kg
15*330kg (PR)

@sarge: beestachtig genoeg?

Lekkere training! Je knalt ze hard hier! :D
Maar ik dacht dat je 200kg ging deadliften! :sad:
 
200kg deadlift zal nog wel eventjes duren :D
 
Goede deadlift bro,

Je bent echt een mega topper!
 
en ja bro the serge is proud at you
 
wat is dat gerre, heb jij nu al straps nodig? zo worden je onderarmen nooit groot
 
bij deadlift probeer ik zolang mogelijk zonder stras natuurlijk, maar mijn grip was niet echt goed vandaag, had zweethanden enzo... Maar ik leg liever de nadruk op de rug, voorarmen kan ik nog apart trainen.
 
Hele sterke DL! Na die 120 nog ff 6*130! :O
 
het grappige was dat een man die op het peckdeck machine zat mij aan eht aanmoedigen was :D hij bedoelde het goed maar eht bracht mij een beetje uit concentratie waardoor het eigenlijk langer duurde voor ik begon :D
 
het grappige was dat een man die op het peckdeck machine zat mij aan eht aanmoedigen was :D hij bedoelde het goed maar eht bracht mij een beetje uit concentratie waardoor het eigenlijk langer duurde voor ik begon :D

Jullie zaten dus niet in de flow. :P
Ja ik weet het, sommige mensen staren naar mij, of komen dichtbij me staan als ik deadlift, dat vind ik alsmaar irritant.. :rolleyes:
 
Gebruik je nooit magnesium of anders een spons? Persoonlijk heb ik meer problemen met de grip tijdens dubbell shrugs dan bij een deadlift.
 
magnesium is niet toegelaten bij ons. spons nog niet geprobeert, maar ik had gewoon zweetpollen vandaag. volgende keer normaal gezien weer zonder straps op de 130
 
Lekkere training! Je knalt ze hard hier! :D
Maar ik dacht dat je 200kg ging deadliften! :sad:

Goede training zag ik: voor 200+kg deadlift moet je 160kg 8x kunnen reppen ongeveer en 170kg deadlift is ongeveer een kleine auto (tot850KG)
dan weet je wanneer je je 1e auto van de grond lift.;)
Gaat goed maat.:D
 
Goede training zag ik: voor 200+kg deadlift moet je 160kg 8x kunnen reppen ongeveer en 170kg deadlift is ongeveer een kleine auto (tot850KG)
dan weet je wanneer je je 1e auto van de grond lift.;)
Gaat goed maat.:D
hehe nice :p

anyways, ik ben nog niet begonnen met keto, vanaf morgen wel. ik heb wel al enkele dagen wat minder gegeten en merk toch al wat minder bloat :D
 
Ik kom ook es piepen hier.
Nette DL's. Jammer dat je geen magnesium mag gebruiken. Wat een meisjesschool zeg... Die dummbbell curls mogen wel een stukje bruter hé kerel ;)

Succes met keto.
Tip: begin op onderhoud, of zellfs boven onderhoud de eerste 2-3 weken, en wacht nog eventjes met cardio invoeren. Ook niet te vlug zakken in totale kcals, want dan kom je te vlug op een dood punt en verlies je amper vet en gaat je kracht zienderogen achteruit. Heb dat jammer genoeg zelf mogen ondervinden, maarja al doende leert men.
 
Yeah mennnn, go for it!
Wat weeg je nu, en wat is je doel na de cut?
 
Heb gehoord dat je nooit je carbs op nul moet zetten want dat heeft een averechts effect. Op welk carb percentage ga je zitten tijdens dit dieet?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven