Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb altijd minder kracht als er vrouwelijk schoon in mijn buurt rond loopt, dan ben ik bang om te kreunen of brullen... :D Snappen jullie watk bedoel :D

Haha heb precies het zelfde:D

Laatst was ik aan het benche, was er zon geil sletje met een geil bjorn borg boxer. Damn toen ging het ook iets minder:D
 
Haha heb precies het zelfde:D

Laatst was ik aan het benche, was er zon geil sletje met een geil bjorn borg boxer. Damn toen ging het ook iets minder:D


Dan moet je juist beestachtige geluiden maken...dat vinden vrouwen geil..:D
 
Hehe tijdens men training laat ik me niet afleiden eigenlijk, ben vrij gefocust. :)
 
Dan moet je juist beestachtige geluiden maken...dat vinden vrouwen geil..:D

Zodat het lijkt alsof je nkend aan het gewichtheffen bent? :P
Ja, ik begrijp wat je bedoelt, de beest in je tonen! :D
 
Ik heb altijd minder kracht als er vrouwelijk schoon in mijn buurt rond loopt, dan ben ik bang om te kreunen of brullen... :D Snappen jullie watk bedoel :D
ik zou juist wel brullen :D

Haha heb precies het zelfde:D

Laatst was ik aan het benche, was er zon geil sletje met een geil bjorn borg boxer. Damn toen ging het ook iets minder:D
lekker :p

Dan moet je juist beestachtige geluiden maken...dat vinden vrouwen geil..:D
+1 beest :p

Hehe tijdens men training laat ik me niet afleiden eigenlijk, ben vrij gefocust. :)
ik ook, maar voor vrouwelijk schoon wil ik best wel 2 minuutjes rusten, het oog wil ook wat ;)

Zodat het lijkt alsof je nkend aan het gewichtheffen bent? :P
Ja, ik begrijp wat je bedoelt, de beest in je tonen! :D
zeer juist :p
 
it's time people!
ga nu naar de gym, filmpje volgt straks!
 
Laat maar weer eens een mooie training zien gerre, zie de filmpjes graag tegemoet.
 
FB3 dus vandaag

DL
10*110kg - easy
8*120kg - easy
5*150kg (PR) i win chick ;)

Incline dumbbell press
10*24kg
8*26kg
8*28kg

Chest dips
10*BW(87kg)
7*BW
8*BW

Calf press on leg press
18*300kg
15*330kg
15*350kg
15*370kg
-komt de instructeur naar me toe, "denk je nu echt dat die gewichten erop leggen het zwaarder maakt?", uhm ja want het voelt toch duidelijk zwaarder aan...
"ja maar 10kg daar is geen 10 kg die je heft!", nee dat is logisch maar dat boeit mij niet, het gaat erom dat ik er meer weerstand is...

rear delt raises
8*12 (standing)
10*12kg (sitting)
7*14kg

2 setjes biceps, niet te zwaar ivm met pols.

http://www.youtube.com/watch?v=aL6WCADfRIM
 
Wow opassen met je onderrug man..
Die staat redelijk bol!
Ook zou ik wat dieper door mn benen zakken
Voor de rest nice calf presses :D
 
rug stond helemaal niet bol, lijkt wel zo ja, maar is het zeker niet.
 
Geef toe dat hij niet helemaal perfect is gast en je rug lijkt idd wel godse bol ja. Je hebt alleen jezelf er maar mee.
 
Ik zeg toch helemaal niet dat het perfect is...
Rug is niet bol dan zou ik het wel gevoeld hebben, ik ken mijn lichaam en weet wanneer ik moet stoppen als ik iets fout doe, dit was niet het geval, rug lijkt bol maar is het zeker niet.
 
ik zou m persoonlijk ook wat verder locken :) net gewicht dat wel ;)
 
Heb je gelijk in rooke, normaal lock ik een stuk verder. Ging toch net iets moeilijker met dit gewicht :D
 
Ik vindt het een best nette deadlift hoor, en een zeer puike training weer. Zag je die jongen op die machine naar je kijken? Echt zo van "WOW" :p.
 
lekkere training maat; je rug staat niet zo bol als de mijne gelukkig; ziet er goed en zeker niet infantiel;) uit.
Keep up the good work.
 
en op foto zie je dr groter uit dan op film :roflol:
 
Ik vindt het een best nette deadlift hoor, en een zeer puike training weer. Zag je die jongen op die machine naar je kijken? Echt zo van "WOW" :p.
Hehe, ja maar die jongen ken ik goed, begint net met trainen.
Wil kracht trainen maar traint enkel met machines en eet bijna niets, achja...

lekkere training maat; je rug staat niet zo bol als de mijne gelukkig; ziet er goed en zeker niet infantiel;) uit.
Keep up the good work.
thanks makker!
 
Hehe, ja maar die jongen ken ik goed, begint net met trainen.
Wil kracht trainen maar traint enkel met machines en eet bijna niets, achja...

Nou ja, zeg hem gewoon dat hij met gewichten moet beginnen. Desnoods met pussy weights zoals mij, gewoon omdat gewichten beter dan machines zijn imo.
En, ETEN zal die! :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven