Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zoals je met pendlays hoort te staan, parallel met de grond.
de barbell tikt elke rep de grond en ik laat de barbell tussen borst en buik tikken.
 
Verotte oef, krijg altijd moeite om mijn rug recht te houden.. omdat je het gewicht omhoog moet tillen!
 
Verotte oef, krijg altijd moeite om mijn rug recht te houden.. omdat je het gewicht omhoog moet tillen!
Nogal logisch... het gewicht laten vallen zou niet veel zin hebben...
 
Mooie gewichten bro!

Doe je dumbbell rows met een knie en hand op een bench, of doe je ze staand voorover gebogen/ steunend tegen een benchleuning?
 
Hoe beviel het chin werk? Goeie rug workout!
 
Mooie gewichten bro!

Doe je dumbbell rows met een knie en hand op een bench, of doe je ze staand voorover gebogen/ steunend tegen een benchleuning?
knie en hand op bench, vind ik fijner aanvoelen.

Hoe beviel het chin werk? Goeie rug workout!
was op lat pulley :p volgende week ga ik het wagen om los te chinnen :p
 
squats vandaag, zelfde als vorge week:

Fullsquat
opwarming
10*60kg
8*70kg
6*80kg
1*100kg

Werksets
2*125kg
4*115kg
6*105kg
8*90kg
10*80kg
12*70kg
15*60kg
20*50kg

Dat wordt weer 2 dagen niet stappen :p
 
whehehe, toch aardige squats.

Hoe hou je trouwens je progressie bij? Of ga je gewoon iedere training voor enkele reps/kg's meer?
 
whehehe, toch aardige squats.

Hoe hou je trouwens je progressie bij? Of ga je gewoon iedere training voor enkele reps/kg's meer?
In de cut probeer ik mijn reps en kg's stabiel te houden, maar eigenlijk breek ik geregeld PR's :p ik ga elke training voor minstens een evenaring
 
daarnet MP's gedaan

MP
Opwarming
10*30kg
8*35kg
6*40kg

Werksets
2*55kg
4*52.5kg
6*50kg
8*45kg
10*42.5kg
12*40kg
15*35kg

Rear delt raises
3*10*12kg
 
Goeie squat uit je vorige training. Bij deze training zag ik nette MP's voorbij schieten. Gaat lekker maat!:)
 
Hoe zit het met je 1rm bij de mp, dacht dat je er dicht bij zat een tijdje terug.
 
1rm MP dunno, ga ik niet wagen in de cut :D zal wel 57.5 of 60kg zijn. Ik had vandaag ook niet de fut om voor een 1RM poging te gaan, veel geslapen in de dag :D
 
Je zat er anders toch dichtbij. Achh ja er komen nog genoeg trainingen.
 
stevig vollume op die MP's , staand mag ik hopen ?
 
Flink volume op die MP inderdaad... waarom zo veel? Sterke squats ook! Train je altijd tot failure (bvb. die 4x115 squat)?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven