XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bruute MP ook, die gaan als een sneltrijn bij jouw1 ook die BOR! :O
 
Sinds augustus ga ik er echt 200% voor, daarvoor heb ik een jaar aangekloot. Bijna nooit benen getraint, training van 2u30 waarin meer gezeverd werd dan getraint, die soort dingen, dus dat jaar heb ik eigenlijk niets gedaan...

probeer ik ook te doen...zeker 3x per week, anderhalf uur goed bezig zijn...men genen zitten alleen niet echt mee, ben begonnen op 35 kg bench, zit nu op 55kg...dat is het startgewicht van velen, dusjah :D


toch erg veel respect voor wat je hebt bereikt, echt.
 
Bruute MP ook, die gaan als een sneltrijn bij jouw1 ook die BOR! :O
Thanks bro!

probeer ik ook te doen...zeker 3x per week, anderhalf uur goed bezig zijn...men genen zitten alleen niet echt mee, ben begonnen op 35 kg bench, zit nu op 55kg...dat is het startgewicht van velen, dusjah :D


toch erg veel respect voor wat je hebt bereikt, echt.
train je anderhalf uur per keer? ik probeer maximum 1u te trainen, soms net ietsje meer, meestal iets minder. of bedoel je met cardio erbij?

Heb er ook veel voor moeten doen, vanzelf komt het niet, en gelukkig maar :) je komt er wel bro ;) veel blijven eten en hard trainen!
 
Thanks bro!


train je anderhalf uur per keer? ik probeer maximum 1u te trainen, soms net ietsje meer, meestal iets minder. of bedoel je met cardio erbij?

Heb er ook veel voor moeten doen, vanzelf komt het niet, en gelukkig maar :) je komt er wel bro ;) veel blijven eten en hard trainen!

sjah, zit met een slokdarm probleem (heb je mss al gelezen op mijn logje) maarjah, ik probeer toch zoveel mogelijk binnen te spelen.

met een beetje cardio erbij is dat, ja...workout duurt ongeveer 1 uur en 15 minuten.
 
probeer ik ook te doen...zeker 3x per week, anderhalf uur goed bezig zijn...men genen zitten alleen niet echt mee, ben begonnen op 35 kg bench, zit nu op 55kg...dat is het startgewicht van velen, dusjah :D


toch erg veel respect voor wat je hebt bereikt, echt.

Dat slaat ook nergens op..
Als je 80 weegt begin je miss bij de 55 maar niet als je begint en 65 weegt, dan begin je nevernooitniet boven de 55, dat is bijna onmogelijk..
 
Dat slaat ook nergens op..
Als je 80 weegt begin je miss bij de 55 maar niet als je begint en 65 weegt, dan begin je nevernooitniet boven de 55, dat is bijna onmogelijk..
ik woog 69kg toen ik begon, toen kon ik 60kg benchen. is ook helemaal niet relevant, genen + natuurlijke kracht doen veel. gewiicht op zich zegt niets, toch niet voor BBers
 
ik woog 69kg toen ik begon, toen kon ik 60kg benchen. is ook helemaal niet relevant, genen + natuurlijke kracht doen veel. gewiicht op zich zegt niets, toch niet voor BBers

Genen en BOUW, Ik denk als je mij + 69 Kilo en Jouw + 69 Kilo naast elkaar zou zetten in onze blotert met boxer aan, dat jij veel buffer en breder zou zijn, hetzij om de middel, hetzij om de borst..

Jij hebt een brede bouw toch?
 
zware botten ftw :D
 
Dat slaat ook nergens op..
Als je 80 weegt begin je miss bij de 55 maar niet als je begint en 65 weegt, dan begin je nevernooitniet boven de 55, dat is bijna onmogelijk..

overlaatst is een vriend mee naar de gym geweest, die woog 70-75 kg. had NOG NOOIT powertraining of wat dan ook gedaan, alleen voetbal. deed meteen 60 kg 3x5 met bench. (rippetoe)

en dat was zijn eerste training. het zit'm dus wel degelijk in de genen voor een groot deel, net zoals g3rr3 zegt...
 
ik woog 69kg toen ik begon, toen kon ik 60kg benchen. is ook helemaal niet relevant, genen + natuurlijke kracht doen veel. gewiicht op zich zegt niets, toch niet voor BBers

zo is het maar net :D
 
ff update van de beentjes, nog steeds fking klein maarja...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo lijken ze huge! :o Wat meten ze?
 
65cm... klein dus
 
Vind het altijd zo apart hoe benen kunnen verschillen. Bij de een is de spier meteen boven de knie dik en loopt dan een beetje breder door naar boven en bij de ander is boven de knie minder spier aanwezig en knallen er daarna helemaal uit.

Heeft denk ik met de lengte van de pezen te maken. Bij mij begint de spier vrijwel direct boven de knie bij Gerre zie je het tweede voorbeeld.
 
dikke poten!

Hoe lang was je ook al weer :roflol: zet dat ff in je sig haha
 
nog steeds 1m81 :D
 
je bent veel te bescheiden!

die benen zien er echt heel buf uit:cool:
 
HST / week 3 training 1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die benen zijn heel erg buff voor je leeftijd en zit een goede outsweap al in. Dat kan ook niet anders met die zware squats die jij pakt.


**** als jij zo doorgaat ben ik echt benieuwd hoe je eruit ziet over 2/3 jaar.
 
Dat gaat erg goed zeg. De squat, bor en MP zijn nu al erg sterk.

Zit jij ookal aan de crack?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven