Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zou idd ziek zijn, zou niet een verbaasd zijn als het je gaat lukken. ;)
Hoewel het uiteindelijk steeds lastiger gaat worden nog progressie te boeken.
 
Tis ook gewoon oneerlijk natuurlijk. Je bent mij al bijna gepasseerd met je stats. loeder:p
 
I hope not. :D
Je wilt me toch niet teveel vernederen bro! :mad:
het is geen wedstrijd tussen ons bro...:rolleyes:

Zou idd ziek zijn, zou niet een verbaasd zijn als het je gaat lukken. ;)
Hoewel het uiteindelijk steeds lastiger gaat worden nog progressie te boeken.
inderdaad, progressie wordt steeds moeilijker, maar ik geloof er geen zak van dat ik op mijn maximum zit! :D

Tis ook gewoon oneerlijk natuurlijk. Je bent mij al bijna gepasseerd met je stats. loeder:p
hehe, wat zijn jouw stats dan? :p
 
training voor straks:
Deadlift: setup andere hoofdoefeningen
powerclean: 5*5-1
Tbar: 4*12-6
BOR: 4*12-6
 
Succes bro! Ziet er netjes en rugverzurend uit! :thumbs:
 
jep en als, ik zeg wel degelijk ALS, ik nog energie over heb dan doe ik nog wat setjes biceps voor de pomp lol :D de fasciae opentrekken en ruimte maken voor de groei!
5*10-12 barbell curls ofzo
 
jep en als, ik zeg wel degelijk ALS, ik nog energie over heb dan doe ik nog wat setjes biceps voor de pomp lol :D de fasciae opentrekken en ruimte maken voor de groei!
5*10-12 barbell curls ofzo

Nee bro.. 5 sets is killer na de Deadlift, BOR EN T-Bar. Zijn toch wel degelijke oefeningen die je biceps aardig doen vernken, als je nog de energie vind om daarna nog 5 sets te doen.. Chapeau.. :D
 
i'll do my best :D
 
wendler prep: rug

Deadlift
Opwarming
5*70kg
5*85kg
3*102.5kg
werksets
5*130kg
5*135kg
repout
5*145kg -wilde er meer maar de grip faalde grandioos en het was er pokkenwarm, kreeg bijna geen lucht...

Powercleans 1e keer
5*50kg
5*55kg
5*60kg
3*65kg
1*70kg -gingen vrij makkelijk

BOR
12*70kg
10*75kg
8*80kg rep PR
8*85kg Rep PR

T-Bar Rows gewicht zonder barbell
12*40kg
12*50kg
10*60kg
10*65kg

-G kruipt nu vooruit :D
heb nu van elke training er 1 achter de rug zitten en ze bevallen goed, de krachtoefeningen zijn zwaar en de hypertrophy oefeningen zorgen tot nu toe voor een ongekende pomp! ik had gehoopt op minimum 8*145kg maar ik had al een maand niet gedeadlift + grip faalde => magnesium en straps kopen :D te bedenken dat ik de eerste cycle mijn 1RM 90% moet nemen zal de 1e cycle niet voor al te veel problemen mogen zorgen!
 
hehe, wat zijn jouw stats dan? :p

100 BP
145 SQ
175 DL

sta al een hele tijd stil door omstandigheden. Laatste tijd kan ik langzaam aan weer gewicht verhogen gelukkig.
 
Ziet er goed uit G3rr3! :thumbs:
Ik suck in T-bar omdat ik last krijg van me private area als ik dus leun op het plekje waar ik zou moeten leunen. Ik weet niet vreemd gedoe, maar het gaat je goed bro! Je knalt em hard met die BOR en Deadlift. ;)
 
Ziet er goed uit G3rr3! :thumbs:
Ik suck in T-bar omdat ik last krijg van me private area als ik dus leun op het plekje waar ik zou moeten leunen. Ik weet niet vreemd gedoe, maar het gaat je goed bro! Je knalt em hard met die BOR en Deadlift. ;)
bij mij knalt die altijd tegen mijn borst net voor ie tegen mij PA zou knallen :D
 
vorige keer deed ik 5*85 en 5*90 1*90 1*95 en 1*100 dusja...
volede bij die 8*85 al dat het wrsl niet zou lukken maarja toch proberen he :D
en ja als spotter zou je moeten weten dat je pas mag helpen als je het gewicht écht niet omhoog krijgt, mijn vaste spotter(die nu in de states is tot volgende week) week dat wel...

Als je echt op 1rm's wilt trainen dan draai je nog steeds een te hoog volume bij je warm up sets.
Doe gewoon 2x85, 2x 95, rep out op 105.
Vergis je niet als je eerst 5 * 90 en daarna nog 95 gaat pakken dan heb je al kracht verloren voor die 100kg.

Nice rugtraining btw, die BOR's gaan goed.
Je zult zien dat als je straps hebt je nog veel sterker wordt, dat scheelt echt een hoop. Keep up the good work.
 
Als je echt op 1rm's wilt trainen dan draai je nog steeds een te hoog volume bij je warm up sets.
Doe gewoon 2x85, 2x 95, rep out op 105.
Vergis je niet als je eerst 5 * 90 en daarna nog 95 gaat pakken dan heb je al kracht verloren voor die 100kg.

Nice rugtraining btw, die BOR's gaan goed.
Je zult zien dat als je straps hebt je nog veel sterker wordt, dat scheelt echt een hoop. Keep up the good work.
was ook van plan als ik ging maxen van inderdaad doubles en singles te draaien, en inderdaad, straps komen normaal gezien morgen aan! magnesium zal nog wel eventjes duren
 
heb net een cracksample op(45gram) die ik bij een bestelling had gekregen, mijn armen tintelen een beetje, dat is normaal neem ik aan :D verder ben ik wat 'nerveuzer' al kan dit placebo zijn :D we'll see wat het geeft binnen een halfuurtje in de gym!

schouders staan op het menu :hedbang: afmaken die handel!
 
OOOOHH YEAH BUDDY!!!!!! supertraining!!!

Pushpress
opwarming
5*30kg
5*35kg
3*40kg
werksets
5*50kg -moest er 3
5*55kg -moest er 3
repout
5*60kg -moest er 3, kon er meer maar wou ff sparen, voelde een PR zitten!
1*70kg -Easy mode:cool:!!! PR!!!


Military press
5*50kg
5*50kg
3*50kg
3*50kg
3*50kg

Shoulder press
10*24kg
8*26kg
7*28kg
5*30kg PR! -fail op 6e omdat spotter niet goed aan eth opletten was haha kon me geen barst schelen deze keer, PR was binnen!

Side raises
12*10kg
10*12kg
8*14kg ik denk PR!

Tricep extensions 2handed 1dumbbell
5*15*20kg

comment: superpomp in schoduers en triceps, superconcentratie, crack is top, al was de motivatie vandaag echt super!!
 
Heb al even niet meer in je log gekeken, maar jezus jij bent ook ****ing sterk geworden. Zeer brute training, sterke presses & raises.
 
Die MP en shoulderpress hakt er flink in.

Goed gedaan makkertje!
 
Owla! Push press gaat bikkel hard kerel! Respect voor die side raises! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven