Fitness Seller

ga ik hier mee wel goed groeien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Ik volg niet een strict voedings schema, dus ik weet niet precies hoeveel kh/ei/vet ik eet...maar ben sinds mijn stage meer gaan eten, alleen kan dan ff niet trainen voor een weekje, want ik ben heel laat thuis en moet nog vroeg beginnen ook. Maar dit is het schema wat ik na mijn stage ga volgen.

7:00 - Whey shake
7:30 - 4 sneden brood met kaas/kipfilet + sappie + 200 ml kwark
+vitamine pilletje
10:00 - 3 sneden brood met kaas/kipfilet
12:00 - 3 sneden brood met kaas/kipfilet
15:00 - 300 ml kwark
15:30 - Trainen
16:30 - Whey shakie + 3 eetlepels dextrose
17:00 - Avond eten/ Rijst/vlees/groenten
20:00 - 200 ml kwark + 2 sneden brood met kaas/kipfilet
22:00 - 200 ml kwark + vitamine pilletje

Soms drink ik nog een aa'tje,red bull er tussen door...Hoeveel kcal gokken jullie dat dit is?

En die whey shake s'ochtens, moet ik die met of zonder dextrose nemen? en maakt melk of water veel uit?
 
OP hoeveel callorien zit je totaal dan ?
 
weet iemand hoeveel gram kip 1 hele kippebout is?

7:00
Whey shakie - 200 Kcal - 80 eiwit - 0 vet - 0 Koolh
Totaal - 200 Kcal - 80 eiwit - 0 vet - 0 koolh

7:30
Wit Brood 4 sneden - 284 Kcal - 9.6 eiwit - 3.2 vet - 54.3 Koolh
2 Plakken kaas 40+ korstloos - 140 Kcal - 11 eiwit - 11 vet - 0 koolh
2 Plakken Kipfilet - 80 Kcal - 14 eiwit - 1.8 vet - 0 koolh
Sinaasappelsap - 44 Kcal - 0 eiwit - 0 vet - 20 koolh
200 ml magere kwark - 180 Kcal - 12 eiwit - 2 vet - 28 Koolh
Totaal - 728 Kcal - 46 eiwit - 18 vet - 102 koolh

10:00
Wit Brood 3 sneden - 213 Kcal - 7.2 eiwit - 2.4 vet - 40.8 Koolh
3 Plakken Kipfilet - 120 kcal - 21 eiwit - 2.7 vet - 0 koolh
Totaal - 333 Kcal - 28.2 - 4.1 - 40.8

12:00
Wit Brood 3 sneden - 213 Kcal - 7.2 eiwit - 2.4 vet - 40.8 Koolh
3 Plakken kaas 40+ korstloos - 210 Kcal - 16 eiwit - 16 vet - 0 koolh
Totaal - 333 Kcal - 28.2 - 4.1 - 40.8

15:00
250 ml magere Kwark - 225 Kcal - 15 eiwit - 3 vet - 35 koolh
Totaal - 225 Kcal - 15 eiwit - 3 vet - 35 koolh

Trainen 15:30 - 16:30 - Whey shake + dextrose - 400 kcal - 80 eiwit - 0 vet - 60 Koolh
Totaal - 400 Kcal - 80 eiwit - 0 vet - 60 koolh

17:00
Rijst/kip/groente - 700 Kcal

20:00
250 ml magere Kwark - 225 Kcal - 15 eiwit - 3 vet - 35 koolh
2 sneden wit brood - 140 - 5 eiwit - 1 vet - 27 koolh
Totaal - 365 Kcal - 20 eiwit - 4 vet - 62 koolh

22:00
250 ml magere Kwark - 225 Kcal - 15 eiwit - 3 vet - 35 koolh
Totaal - 225 Kcal - 15 eiwit - 3 vet - 35 koolh


ik kom op ongv 3500 Kcal; Ik heb een meso lichaam's type..dus 3500 zou toch wel genoeg zijn?

Bij de whey shakes weet ik niet precies hoeveel gram ik neem, ik heb namelijk geen weegschaal, maar ik doe 3 van die schepjes, met de schepje die bij de pot zit. En dextrose doe ik gewoon 3 volle eetlepels, ga er van uit dat het 60 gram is..Avond eten weet ik ook niet precies, maar ik neem altijd volle bord rijst met 1 kippebout en wat groente.

btw hoeveel kg zou ik max kunnen worden met een dieet van 35 kg? ik weeg nu 73 kilo
 
Laatst bewerkt:
als ik jou was zou ik het witte brood lozen en vervangen door bruin veel beter.
 
ja maar bruin brood vind ik zo droog ^_^
 
wit is waardeloos dan eet je nog beter niets, neem anders grof dat is goed te eten.
 
Ik zie op dit voedings tabel niet veel verschil... [Link niet meer beschikbaar]
 
Vezels, vitaminen, mineralen, etc etc callorieën aanzienlijk hoger bij bruin en geen insuline piek maar langzame afgifte bij bruin.
 
!

Luister nou maar naar admi Vin! Wit brood is waardeloos, en vind je het droog? spoel het dan weg met een slok melk!

Ook een groot nadeel van witbrood is dat je er luie darmen van krijgt, wat kan resulteren in verschrikkelijke vleesbomen in je darmen over zo'n 50jaar! (goed voorbeeld" mijn oma)
 
k ik zal proberen bruin brood te eten, is de rest van mijn schema goed? Want ik ben een slechte eter, en ik weet dat ik moeilijk aan de 4000 kcal ga komen...eind doel is 90-95 kilo rond de 12% bf..
 
mischien moet je dan een weight gainer gebruiken. zo'n shake bevat ongeveel 800 cal. scheelt weer wat eten. en zorg ervoor dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, 2 maal je vvm(vet vrije massa).
 
Originally posted by the duke
mischien moet je dan een weight gainer gebruiken. zo'n shake bevat ongeveel 800 cal. scheelt weer wat eten. en zorg ervoor dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, 2 maal je vvm(vet vrije massa).

in grammen dan wel...
 
Dus ik ga ervan uit dat er voor de rest nix mis mee is?? ik ben van plan dit schema te behouden tot rond de 80 kilo...daarna ga ik proberen om op de 4000/4500 te komen...Heb ook weinig geld voor supplementen, de eiwit shake kan ik nog maar net betalen..
 
!

Het is wel belangerijk om samen met je gewicht ook je Cal. op te schroeven! Dus hoe zwaarder jij weegt, hoe meer brandstof je zelf nodig hebt! ;)
 
Re: !

Originally posted by Dr. Worf
Het is wel belangerijk om samen met je gewicht ook je Cal. op te schroeven! Dus hoe zwaarder jij weegt, hoe meer brandstof je zelf nodig hebt! ;)

per kg die erbij komt mijn voeding opkrikken zeg maar?
 
bij je kwark zou je nog paar schijvies ananas kunnen doen.. Ananas bevorderd de eiwit synthese en kwark alleen wordt sneller opgenomen als je er iets aan suikers bij doet. Zelf pak ik een bak kwark van 500 gram, 1 blik ananas van Dell Monte op eigen siroop (dus niet op suikersiroop) samen in de blender en je hebt een heerlijke ananas shake die je in 2 keer kunt op drinken.
 
Ze een spuit in je reed en dan kan het wel eens zo zijn dat je goed uit gaat zetten :D
 
Originally posted by ErEf
bij je kwark zou je nog paar schijvies ananas kunnen doen.. Ananas bevorderd de eiwit synthese en kwark alleen wordt sneller opgenomen als je er iets aan suikers bij doet. Zelf pak ik een bak kwark van 500 gram, 1 blik ananas van Dell Monte op eigen siroop (dus niet op suikersiroop) samen in de blender en je hebt een heerlijke ananas shake die je in 2 keer kunt op drinken.
_______________________________________________
De ananas is een tropische plant waarvan de stengel zeer rijk is aan bromelaïne, een eiwitspiltsend enzym dat de vertering van eiwitten versnelt.
Verder wordt bromelaïne ook vaak gebruikt omwille van haar werking tegen waterretentie. De ananas remt weefselinfiltratie af en is daardoor bijzonder aangewezen bij overgewicht door waterretentie of bij cel.
_______________________________________________

Wat bedoel je op eigen siroop? als je verse ananas neemt en zijn eigen sap is niet goed. Omdat hier dat eiwitsplitsend enzym inzit. maar waarschijnlijk bedoel je dus wel gewoon een blikje :D
 
Originally posted by Vinny
Dus ik ga ervan uit dat er voor de rest nix mis mee is?? ik ben van plan dit schema te behouden tot rond de 80 kilo...daarna ga ik proberen om op de 4000/4500 te komen...Heb ook weinig geld voor supplementen, de eiwit shake kan ik nog maar net betalen..

Wat kost een shake nou omgerekend? Minder dan een bak kwark of een blik tonijn iig.
 
Back
Naar boven