Fitness Seller

ga ik hier mee wel goed groeien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Robin


Wat kost een shake nou omgerekend? Minder dan een bak kwark of een blik tonijn iig.

Hmm bak kwark bij mij 60 eurocent, shakies 1.25 euro.
dus tja, maar wel gore magere franse kwark, maar wel veel eiwit en weinig vet.
 
Welke is dat en waar haal je die? Ik haal meestal Optimel Vruchtenkwark maar die is stuiterduur. (wel veel eiwit, maar zal door het fruit wel veel suiker hebben?)
 
bij de lidl magere kwark 12,6 gram eiwit per 100 gram voor 55 cent
 
bij de edah kost kwark 0.53 cent 11gr. eiwit
 
Originally posted by Elmar


Hmm bak kwark bij mij 60 eurocent, shakies 1.25 euro.
dus tja, maar wel gore magere franse kwark, maar wel veel eiwit en weinig vet.

Ik heb het niet over de shake die je in je gym koopt na het trainen pislul :D
 
Jullie lijken wel een stel huisvrouwen :rolleyes: In de aanbieding bij blabla... hehehe j/k
 
Oh en het schema in de tweede post van Vinnie klopt niet helemaal... het aantal Kcals bij bijvoorbeeld je whey shake en je Sinaasappelsap. Koolh. en eiwitten bevatten 4 Kcals per gram. Dus 80 gram eiwit = 320 Kcals en 20 gram koolh. = 80 Kcals.
 
je zou wel gek zijn om niet op die aanbiedingen te letten, toch? :tong:
 
Originally posted by f*cking ecto
je zou wel gek zijn om niet op die aanbiedingen te letten, toch? :tong:
inderdaad, zeker met die euro :mad: . Als je alles wat je uitspaard bij elkaar opteld, kom je toch op een leuk bedrag uit

en daar zijn we tenslotte Nederlander voor zegt men ;)
 
Originally posted by f*cking ecto
je zou wel gek zijn om niet op die aanbiedingen te letten, toch? :tong:

Ja, zeker als je ziet wat de gemiddelde bb'er aan voeding naar binnen werkt.
 
wa da allemoal ni KOSST ! (das wa ze hier altijd zeggen :) )

gelukkig kan ik thuis wat meesnoepen.. maar moet zelf elke week ong. 2x per week boodschappen doen (kwark/kip/zalm/tonijn/magere melk)

52 cent bij de aldi voor een 500 bak kwark. eet soms wel es franse kwark maar daar zit minder eiwitten in las ik..
 
Laatst bewerkt:
ja bb kost heel wat geld. Vooral die supplementen en als je nog wat andere dingetjes in je kont stopt kost dat ook weer erg veel geld. Dus op de aanbiedingen letten zou ik wel aanraden .
 
ik heb zoiets van: Ik ben geen geld kwijt aan snacks en drank. Dus kan ik wel geld in eiwitten steken.

Je moet het er gewoon voor over hebben vind ik.
 
:thumb: heb je ook helemaal gelijk in. Maar om het al ben je toch stuk meer kwijt aan supplementen en andere dingetjes, alleen het ligt aan je zelf, wat je koop en wat je eraan wilt besteden.
 
Die 2gram per kg vvm dat is denk ik een minimum aan eiwitten? Zelf zit ik ongeveer rond de 3gram per kg vvm, of is dat wat teveel van het goede? (doe dit doordat ik telkens lager in mijn kh ga zitten).
 
wat je eraan wilt besteden, tja. Ik merk dat ik mijn budget ervoor steeds groter maak
ii4ipA0w2AkgjsDwEXIk7JhIg5gjLFcT.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Scighera
ik heb zoiets van: Ik ben geen geld kwijt aan snacks en drank. Dus kan ik wel geld in eiwitten steken.

Je moet het er gewoon voor over hebben vind ik.

ja das waar... sinds ik BB drink ik bijna niets meer. stappen is ook goedkoper geworden. en meestal eet ik een broodje gezond (zonder saus) als night snack na t stappen ipv: pizza/friet/kebab

scheelt ook :)
 
Back
Naar boven