Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Ga ik te langzaam?

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door SemiCR, 14 mei 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. SemiCR

SemiCR Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    15%
    Beste forum leden,

Ben nu een maand bezig met cutten. Begin stats 92,7KG en 16% vp ongeveer. Ik zit nu op 90,2KG en ongeveer 15-15,5%.1,82M lang. Ik ben begonnen met mijn cut op 2500kcal (onderhoud is is ong 2888). En ik zit nu al een week op 2200-2350kcal per dag. Ik eet minimaal 180g eiwitten per dag. 90gr gezonde vetten, rest vul ik met volkoren carbs aan. Als ik goed opgelet heb hier dan zit ik wel goed met mijn voeding. Alleen ik lees ook ervaringen dat mensen 2 procent vp minimaal per maand kunnen verliezen. Training lijkt me ook prima, keihard trainen met compound oefeningen. Max 45min erg intensief trainen. En dan max 15-20 min cardio hitsessie. Ook hou ik voldoende rust tussen mijn KT sessies en cardio.

Ik durf ook niet lager te gaan met mijn kcal, ik heb nog niet echt spierverlies gemerkt (zal wel minimaal zijn dus) en met kracht ben ik zeker niet gedaald. Kracht neemt ook niet toe, maar dat verwacht ik ook niet in een cut.

Wat moet ik doen? Doe ik wat fout? Zie ik iets over de hoofd? Of ben ik gewoon ongeduldig?

Vraag maar als er meer info nodig is, alvast bedankt bbers.

2. Banshee

Banshee Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.285
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    83kg
    Meer dan 2 kilo per maand lijkt me niet verkeerd eigenlijk

SemiCR vindt dit leuk.
  3. HillR

HillR Freaky Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    7.211
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m50
    Vetpercentage:
    23%
    +1

Gaat prima zo, gewoon zo verder gaan. Het is prima om een halve kilo per week te verliezen. Je wilt juist voorkomen dat het te snel gaat en je daarmee onnodig spiermassa inlevert.

Bubs en SemiCR vinden dit leuk.
  4. johnyjordaan

johnyjordaan Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    4.319
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m64
    Massa:
    69kg
    Eerste maand gaat meestal vlug.

5. Valandinz

Valandinz Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.459
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Liever iets te langzaam dan iets te snel, dan weet je zeker dat je spiermassaverlies minimaal is.

SemiCR vindt dit leuk.
  6. SemiCR

SemiCR Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    15%
    Alle antwoorden komen ongeveer op hetzelfde neer. Goed om te horen dat ik niet te langzaam ga dus. Dan blijf ik zo door gaan. Bedankt iedereen.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie