MuscleMeat

Ga ik voor het geld of voor een zuiver geweten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ach man wat een onzin verhaal
 
Wij willen bewijzen! Kan je niet ff een fototje uit de clip knippen en wat blokjes voor je gezicht (en andere lichaamsdelen ;) ) pleuren? Anders lijd je toch echt wel aan teveel fantasie hoor...
 
Als het waar is Oli, dan ben je van lager peil dan ik voor mogelijk hield. Als het verzonnen is, dan word je mijn persoonlijke hofnar.... om je te bescheuren. Ik heb ook erg genoten van je fictieve worstel/bokswedstrijd tussen stripfiguren en legendes!

Dus... NIET chanteren, maar gewoon als het bevallen is, haar minnaar worden. Daar is niets mis mee, als het een slecht huwelijk kan redden....
1 ding: je doet toch wel aan veilige coïtus hè?

Espi
 
Originally posted by Olimantado




Waarom zou ik nou haar vader nken??
Ik ben geen poot hoor.....!:mad:

:lol:
 
Originally posted by Esperantisto
Ik heb ook erg genoten van je fictieve worstel/bokswedstrijd tussen stripfiguren en legendes!

Espi


Vannacht worden de halve finales gespeeld...
 
Wat dacht jij? Een keer naaien is niet genoeg dus naai ik haar op deze manier nog een keer? :D :D :D :D
 
wel... als je het hebt opgenomen, kan je ons even goed laten meegenieten :D
 
Originally posted by Olimantado
3 dagen geleden heb ik door middel van chatten op chatplaza.nl een vrouw versierd. Zij kwam me die nacht toen haar man aan het werken was opzoeken.
Deze vrouw was dus gehuwd en is ook zeeeer welstellend. Nu heb ik op mijn slaapkamer boven het bed een webcam verstopt die onze vrijpartij gedetailleerd heeft opgenomen.
Zou ik haar nu chanteren en geld vragen om dit niet aan haar man te tonen???
Ik kan het geld goed gebruiken, maar aan de andere kant zegt mijn geweten dit toch maar niet te doen.....

Wat zouden jullie zelf doen in mijn situatie?
Graag serieuze antwoorden!

Jij bent echt een BAD MOTHERF*CKER


COOOOOOOOOL OLIMANTADO is een PROSTITUE :p :p :p
 
Ik wil maar effe laten weten, dat ik het toen uiteindelijk toch maar niet gedaan heb....
 
Heb je weer geen mooie url waar dat filmpje opstaat?
 
wel iets om achter de hand te houden als je eens echt in geldproblemen komt
 
Ghehehehe, als het een goede film is ken je hem misschien op de markt brengen? 'Olimantado bones married chick part 1; the blackmailing voyeur'?
 
Back
Naar boven