AndroidHealthClinic

Stelling Ga jij stemmen tegen brussel op 12 sept?

Ga jij stemmen tegen brussel?

  • Ja.

    Stemmen: 27 54,0%
  • Nee.

    Stemmen: 17 34,0%
  • twijfel.

    Stemmen: 6 12,0%

  • Totaal stemmers
    50

Bezoekers in dit topic

Als ik ergens tegen kan stemmen wat met Europa te maken heeft, zal ik het zeker niet laten. :)
 
Nee, want ik mag niet stemmen :)
 
En wat doet de stem precies?
 
Dat filmpje van de PVV :roflol: heerlijk over the top, dat kaching geluid bij Rutte

ot:
Ja
 
Hm, t is wel ernstig zo te horen. Ik krijg eigenlijk een beetje zo'n alu hoedjes NWO gevoel na dat filmpje.
 
Snap niet waarom zij als enigste tegen de EU zijn. Volgens mij kunnen andere partijen er nog wat van leren.
 
Snap niet waarom zij als enigste tegen de EU zijn. Volgens mij kunnen andere partijen er nog wat van leren.

Misschien omdat wij een handelsoverschot van 147mld hadden over 2011 met Europese landen?

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/dossiers/eu/publicaties/archief/2012/2012-3620-wm.htm

De EU kost ons 7mld zegt Geert, big ****ing deal. Ik snap niet waarom jij denkt dat Geert gelijk heb en iedereen verder niet...je weet toch dat hij alleen zegt wat je wilt horen? Of ben je vergeten dat hij 20jaar bij de VVD hebt gezeten.

Ik vind het altijd zo mooi dat meestal de domste en ongenuanceerde mnensen denken te weten hoe het zou moeten met de economie e.d. "Stem tegen Brussel" en hier ook in over meegaan. Geert lacht in zijn vuistje en jullie zien het niet.
 
Snap niet waarom zij als enigste tegen de EU zijn. Volgens mij kunnen andere partijen er nog wat van leren.
er zijn wel meer landen tegen hoor, je hoort het alleen niet op het nieuws.
is "niet belangrijk" volgens de nederlandse media.

Er zitten zelf mensen in het Brusselse parlement die tegen zijn ;)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 19:55 ----------

Misschien omdat wij een handelsoverschot van 147mld hadden over 2011 met Europese landen?

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/dossiers/eu/publicaties/archief/2012/2012-3620-wm.htm

De EU kost ons 7mld zegt Geert, big ****ing deal. Ik snap niet waarom jij denkt dat Geert gelijk heb en iedereen verder niet...je weet toch dat hij alleen zegt wat je wilt horen? Of ben je vergeten dat hij 20jaar bij de VVD hebt gezeten.

Ik vind het altijd zo mooi dat meestal de domste en ongenuanceerde mnensen denken te weten hoe het zou moeten met de economie e.d. "Stem tegen Brussel" en hier ook in over meegaan. Geert lacht in zijn vuistje en jullie zien het niet.

Dat de meerderheid van de mensen hetzelfde vertellen wilt nog niet zeggen dat het waar is :rolleyes:
Juist de pvv verdiept zich erin en ziet problemen want andere mensen niet zien.
Die lopen maar als blinde kippen achter 1 of andere mongool na.

Net zoals dat er nu al jaren word verkondigd dat de aarde word opgewarmt.
Mensen lopen als blinde kippen achter elkaar aan.

Maar is het echt waar? warm de aarde echt op? nee!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/07/klimaat_kouder_dan_tijdens_mid.html

De aarde word juist koeler en de zogenaamde uitstoten van co2 is juist goed voor de natuur
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/hoera_co2_wordt_een_energiebro.html


juist de minderheid van de wetenschappers hebben meestal gelijk omdat die gasten zich erin verdiepen.
En niet door het parlement worden omgekocht. (serieus ja)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet perse tegen Europa maar ook niet voor MEER Europa. Helaas is de algemene opinie nu dat er NOG meer vanuit Europa geregeld moet worden om de problemen op te lossen (centralisatie) In praktijk is Europa helaas niets meer dan Frankrijk en Duitsland achterna hollen en vooral niet tegen de borst stuiten net zoals men de VS in de wereld niet tegen de borst wilt stuiten. Vind ik geen gezond idee en dus hebben partijen die hiertegen ageren mijn voorkeur.

Tegenstanders komen dan met 'Europa bracht ons zoveel' maar je hoeft dan toch niet altijd ja te knikken ? Nederland heeft andere Europese landen toch ook veel gebracht ?

Ik moet wel zeggen dat de gemiddelde politieke partij op d66 na geloof ik toch in ene wat kritischer lijkt over de EU nu de verkiezingen zo naderen. Zelfde als met de 'Islam/integratie' een tijd terug. Een partij is tegen meer Islam/integratie en de politiek voelt dat het leeft en dan hebben na verloop van tijd de meeste partijen redelijk kritische noten wat die zaak betreft.
 
Laatst bewerkt:
Het verbaast me telkens weer dat er nog gewone mensen zijn die achter Europa staan. Dan bewijs je pas dat je geen flauw idee hebt wat er eigenlijk echt aan de hand is.

Populistisch partijgericht filmpje verder, de proteststem die niets zal uithalen.
 
Ik heb niets met Europa, maar als de PVV de enige mogelijkheid is om tegen te stemmen, ga ik mn stem toch baseren op andere zaken.
Vind het wel mooi 'De verkiezingen gaan maar over één ding'
 
Ik zeg eerlijk dat ik het allemaal niet zo volg en er dus ook geen verstand van heb.

Maar van al het nieuws wat de laatste tijd voorbij komt ben ik helemaal klaar met Zuid-Europa en zal ik zeker tegen gaan stemmen in December.

Als we daarna zelf ineen storten doen we dat alsnog tegelijk met zuid-europa alleen dan zonder dat we miljarden aan ze hebben gegeven.
 
Misschien omdat wij een handelsoverschot van 147mld hadden over 2011 met Europese landen?

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/dossiers/eu/publicaties/archief/2012/2012-3620-wm.htm

De EU kost ons 7mld zegt Geert, big ****ing deal. Ik snap niet waarom jij denkt dat Geert gelijk heb en iedereen verder niet...je weet toch dat hij alleen zegt wat je wilt horen? Of ben je vergeten dat hij 20jaar bij de VVD hebt gezeten.

Ik vind het altijd zo mooi dat meestal de domste en ongenuanceerde mnensen denken te weten hoe het zou moeten met de economie e.d. "Stem tegen Brussel" en hier ook in over meegaan. Geert lacht in zijn vuistje en jullie zien het niet.
Oh Nederland het handelsland heeft een handelsoverschot, wat een wonder! Lang leve de euro :roflol:. Alsof we geen handelsoverschot zouden hebben zonder de euro. Feit blijft dat geen enkele econoom in staat is om in te schatten wat het verlaten van de euro zou kosten/opleveren.

Op dit moment zitten we na 4 jaar nog altijd midden in de crisis en de reden dat we er nu nog steeds in zitten komt voornamelijk door de euro crisis. Het enigste wat we de laatste jaren hebben gedaan is wat kleingeld (miljarden) van het noorden naar het zuiden overmaken. Dat dit verder geen resultaat op de langere termijn oplevert moge duidelijk zijn. Er zijn dan ook 4 opties, waarvan de eerste optie, waar we door blijven gaan met geld storten veruit de slechtste optie is aangezien het de eurocrisis niet zal oplossen.

Als alternatieven heb je nog 3 andere opties:

- Uit de euro stappen, het zal op de korte termijn ongetwijfeld miljarden kosten maar op de lange termijn is het goedkoper dan optie 1.

- Verdere fiscale integratie die waarschijnlijk gekoppeld zullen worden aan eurobonds. Dit zorgt op de langere termijn voor welvaartsnivellering binnen de EU en is naar mijn mening een zeer slechte optie voor de noordelijke landen, aangezien we miljarden per jaar meer aan rente zullen betalen voor onbeperkte duur. Daarnaast geven we onze soevereiniteit weg aan ondemocratische ongekozen politici in brussel. Duidelijk een extreem slechte optie dus.

- Daarnaast kun je ook de boel overlaten aan het kapitalisme zelf en iedere vorm van een bailout stoppen. Laat alle slechte investeerders (en dus ook de banken) maar bloeden. Deze optie geniet mijn voorkeur, maar door de politieke lobby's die wereldwijd bestaan acht ik het tevens als de meest onwaarschijnlijke optie en dus stap ik het liefst uit de EU.
 
Alles gaat omhoog omhoog omhoog... Omhoog!
 
Back
Naar boven