MuscleMeat

Gaan cutten of niete?

Bezoekers in dit topic

Kees2008

Cool Novice
Lid geworden
15 jul 2017
Berichten
99
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
82kg
Hallo iedereen.

Ik zit met een vraag. Ik heb een paar maand een schema gevolgd die voornamelijk gericht is op kracht toename.Ik ben toe aan een schema met meer volume gericht op spiertoename.Nu is het zo dat mijn vetpercentage tegen de 20 zit en wil dat graag naar beneden hebben. Heel simpel gezegd cutten dus.Maar nu ik een ander schema ga volgen is dit wel verstandig?En kan mijn lichaam dat andere schema wel aan dan? (Een split schema 4 keer per week).Ik ben benieuwd wat jullie ideeën daarover zijn.
 
Ik begrijp je vraag niet helemaal, je geeft zelf aan dat je wilt gaan cutten. (Wat verstandig is op 20%vet), maar bent bang dat het je training gaat beinvloeden. Maak een keuze, of afvallen of focus op spiermassa. Invloed op je ttaining hoef je je niet zo zorgen om te maken bij 20%vet, zolang je in je cut rustig calorieen verlaagd en geen deficit van 1000 bijv neemt..
 
Ik begrijp je vraag niet helemaal, je geeft zelf aan dat je wilt gaan cutten. (Wat verstandig is op 20%vet), maar bent bang dat het je training gaat beinvloeden. Maak een keuze, of afvallen of focus op spiermassa. Invloed op je ttaining hoef je je niet zo zorgen om te maken bij 20%vet, zolang je in je cut rustig calorieen verlaagd en geen deficit van 1000 bijv neemt..
Geen zorgen maken over het effect op de training zeg jij.Dan ga ik cutten.Dankjewel.
 
Je kan rustig cutten.
 
Ik pas mijn training nooit aan, maar ik ben dan ook niet bezig met targets halen..ik knal gewoon wat weg en probeer hier en daar een rep of een kilootje te scoren thats it. Je moet gewoon niet verwachten dat je evenveel progressie maakt als je jouw kcals omlaag gooit..
 
Ik pas mijn training nooit aan, maar ik ben dan ook niet bezig met targets halen..ik knal gewoon wat weg en probeer hier en daar een rep of een kilootje te scoren thats it. Je moet gewoon niet verwachten dat je evenveel progressie maakt als je jouw kcals omlaag gooit..
Aldoor nagenoeg hetzelfde schema vasthouden dan raakt bij mij de klad erin.Na een paar maanden ben ik toe aan een ander schema.
 
Back
Naar boven