Fitness Seller

gaan deze samen?

Bezoekers in dit topic

tompy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2006
Berichten
25
Waardering
0
gaat serlain(anti-depresivum) en isoten (betablokker) samen met as?

Week 1 tot 4 / 30mg dianabol -per dag
Week 1 tot 12 / 500mg testo E -per week
Week 13: 40mg nolvadex -per dag
Week 14: 20mg nolvadex -per dag
 
Laatst bewerkt:
Depressief en aan de a.s. lijkt me niet verstandig aangezien je na je kuur weer de kans loopt een gedeelte van je gains te verliezen en daar word je depressief zijn niet beter op.Na je kuur is iedere mens wat meer down en als je al depressief bent voor je kuur lijkt het mij niet verstandig om te kuren.Maar ja.....
Of de middelen samen gaan weet ik niet.
 
tompy zei:
gaat serlain(anti-depresivum) en isoten (betablokker) samen met as?

Week 1 tot 4 / 30mg dianabol -per dag
Week 1 tot 12 / 500mg testo E -per week
Week 13: 40mg nolvadex -per dag
Week 14: 20mg nolvadex -per dag

Ik neem ook serlain tijdens mijn huidige kuur. Zou niet weten waarom het niet samen gaat?
 
redhead zei:
Depressief en aan de a.s. lijkt me niet verstandig aangezien je na je kuur weer de kans loopt een gedeelte van je gains te verliezen en daar word je depressief zijn niet beter op.Na je kuur is iedere mens wat meer down en als je al depressief bent voor je kuur lijkt het mij niet verstandig om te kuren.Maar ja.....
Of de middelen samen gaan weet ik niet.

tis niet da ik depri ben e, voel me net goeg maar neem al enkele jaren serlain omda ik depressief geweest ben (zonder reden) volgens de dokters zou ik gewoon een bepaalde stof tekort hebben in mijn hersenen.. vroeg me gewoon af of dat mocht samen genomen worden..
 
da was het da ik zocht.... dus jij ondervind niets van het samennemen van as met serlain, das goed nieuws e!
 
Het enige wat ik ondervindt is dat ik mn roid rage beter onder controle kan houden.
 
je zou eventueel de testE door testP kunnen vervangen...stel dat het erg negatief werkt dan is de testP vrij snel uit het lichaam..
 
de nolva later inzetten en ook langer. Als je niet meer hebt en niet meer bij kan halen dan zou ik de dosis van week 1 verlagen naar 20 mg/day en dan 3 weken doen met 20 mg/day
 
JoeTat2 zei:
Het enige wat ik ondervindt is dat ik mn roid rage beter onder controle kan houden.

Ja kan ik me wel voorstellen als je sertonine mag slikken , mmmmm doet me denken aan men XTC dagen :D
 
Back
Naar boven