XXL Nutrition

Gaan er nog mensen naar Thunderdome?

Bezoekers in dit topic

plannen zijn dr wel...maar eerst s zien wie dr mee kunnen en of ze geld hebben:(
 
Ik wel, effe kleine meeting houden?
 
Ik wel, effe kleine meeting houden?

lijkt me een puik plan.

Sta wederom lekker op de gastenlijst: gratis drank hehe.

Dus als jullie een borreltje willen nuttigen met Bur, kan altijd........ :D
 
Mijn trainingspak ligt op dat moment bij de stomerij :(
 
Working at Thunderdome! ;)
 
vind het een beetje te duur eerlijk gezegd
 
lijkt me een puik plan.

Sta wederom lekker op de gastenlijst: gratis drank hehe.

Dus als jullie een borreltje willen nuttigen met Bur, kan altijd........ :D

Bur!
Vriend!!!
 
Ik weet wss nog wel kaartjes met 10 euro korting, PM maar ;)
 
Als wat Aimee, Security? ;)

Ben weleens door een vrij gespierde vrouw gefouileerd in de Vechtsebanen die effe onder m'n lul greep om op dope te checken.
 
Ja, maar bier kan ik ook ergens anders drinken. Het is fijner om tijdens het bier drinken naar muziek te luisteren.
 
Next try, Op Thunderdome kun je ook zoveel zuipen als je wilt zonder dronken te worden Bench. Iedereen weet hoe het daar moet.
 
Als wat Aimee, Security? ;)

Ben weleens door een vrij gespierde vrouw gefouileerd in de Vechtsebanen die effe onder m'n lul greep om op dope te checken.

In de Security ja. Vond je zeker niet erg he dat ze onder je lul greep haha.
Ach, ik vind de drugs toch niet het grootste probleem. Dat krijgen ze toch wel mee naar binnen. Genoeg gaten en kieren waar ik niet mag/wil voelen! :D
Als ze de uzi's en dergelijke maar lekker thuis laten want dat vind ik minder! :p
 
ik ben er ook mensen, meeting lijkt me zeer leuk, of ik nog aanspreekbaar ben betwijfel ik!
 
Nope, maar ben wel gevraagd om mee te gaan naar Nightmare op 16 december. Zou m'n eerste hardcore party sinds jaren worden.
 
lekker uit me dak daar als het goed is ben ik van de partij gaan we nog ergens afspreken met ze allen lijk me wel geinig
 
Back
Naar boven