Fitness Seller

Gaan trainen in Brazilie!!!

Bezoekers in dit topic

Sorry dudes, had het druk in de winkel...

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 18:06 ----------

heb de filmpjes gezien en de verhaaltjes gelezen was alleen benieuwd of die nog meer beeldmateriaal had. altijd prettig om een plaatje bij een praatje te krijgen:cool:

ik zal mijn best doen om deze week fotos up te loaden, heb het zoals hierboven vermeld ontzettend druk... ben ook bezig aan een korte docu te maken over de gym, heb veel beeldmateriaal maar moet nog enorm veel editen

Goeie topic en leerzame info. Ik deel je style en visies wel, voorzover;).

Heb zelf een tijd getraind in China. Wij trainden ook 6 uur, maar over de dag (2u voor zonsopkomst, 2u eind vd ochtend, nap, en 2u namiddag)

Hoe zag jouw dagindeling er gemiddeld uit? Ik weet dat ze bvb bij capoeïra vaak liefst s’morgens vroeg trainen ivm felle zon op ‘t strand.
Trainden jullie ook weles buiten? Ergens in de bergen ofzo.

Thanks voor je tijd en moeite hiervoor en succes met je docu. (als ie af is bestel ik 'm :) )

Peace Appie

je had eigenlijk de hele dag door training...

conditietraining om 9uur - duurt een uur

pro class - 11u tot 12u30
maandag - mma met Cristiano Marcello, Zulu Marcelo en Daniel Acacio
dinsdag - boksen met Bruno Carvalho
woensdag - worstelen voor mma met Zulu Marcelo
donderdag - muay thai met Bruno Carvalho
vrijdag - submission wrestling met Cristiano Marcello en Daniel Acacio

12h30 - 14h00 - BJJ class met Fernando Lageano (black belt)

15h conditioning class/jujitsu privates

16h BJJ class voor beginners met Raoni Tavares (purple belt)

17h Pros die komen hun skills bijscherpen, meestal hard sparren

18h Muay Thai beginners class met Marcos Antonio

19h30 BJJ Class met Cristiano Marcello

21h00 Muay Thai class voor beginners/vrouwen met Paolo Dinis of Mario Soldade

Oke, klasse. Dus je kon gewoon alle programs meepakken, heavy ouwe!

Sounds like paradise ;)

meestal deed ik maar om 9 uur de conditioning, pro class om 11u, 15u conditioning/privates en bjj class s'avonds

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 17:52 ----------

alle klassen meepakken is vragen om een hartaanval...

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 17:52 ----------

en niet combineerbaar met de openingsuren van burger king

• Like
Waarderingen: Ano_1989_14
:D alles draait om keuzes in ‘t leven.
Ipv King zaten wij heerlijk aan de vogeltjes, slang, pens en bbq hond (Lag zelf ergens in week4 al aan ‘t infuus in mijn avontuur, dus ja je mag je grenzen wel respecteren zo nu en dan.)

Maar goed, jij en al die gast fighters gaan in Brazilië toch natuurlijk net iets harder dan thuis.
Waar ik oa qua les erg van hou is dat klassieke erin hakken van 1 techniek en dan pas verder leren. Denk dat je de meeste technieken daarom ook nog wel dr'in hebt zitten.

super avontuur dit, vond t erg interessant om te lezen!

Wat een verhaal prachtig zeg, wat zou ik zoiets toch ook graag mee willen maken. Gewoon er helemaal tussen uit! Geweldig:D

Heb je misschien geen filmpje waar je zelf op het trainen bent? En misschien meer foto's zou super zijn :D

En hoe reageren ze in Brazilie over het hele gebeuren met Overeem nu?

not one **** was given... iedereen vind het jammer though, was een goede partij...

hier al wat fotos

aw26ua.jpg

Laatst bewerkt:
35byp9h.jpg

Muay Thai Class van Kleverson

w4r5l.jpg

Cristiano Marcello BJJ Evening Class

Leuke pics,zelfs een meisje,super!:)

117fc6s.jpg

Dinis (camo gi, brown) vs Jeferson (purple)

Vette foto's gee :D maar wie is die blonde dame?:p

Dat is Patricia, meisje die net begonnen was. Kwam meestal met een andere vriendin.

Over de middag deden er veel meiden muay thai conditioning class. Ik ging vaak kijken :D. Zat een meisje tussen die nog in Nederland gewoond had, uitwisselingsstudente.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 18:29 ----------

egvax5.jpg

MMA class met Bruno Carvalho en Daniel Acacio (former Pride fighter)

abo

mooi avontuur man, top!

Bruno Carvalho is de MT coach van CM System, en heeft ook in Juiz de Fora (op een 900km van Curitiba) een eigen gym, Bruno Carvalho Team (BCT), waar veel grote Braziliaanse MT namen trainen.

Bruno is zelf de nummer 1 in MT in Brazilie in zijn gewichtsklasse, en zijn "bekendste" achievement is het verslaan van Edson Barboza (die nu bij UFC getekend is).

Bruno is een machine als het op striken aankomt. Hij heeft zeer goede bokstechniek + zieke kicks. Ook heeft hij in zijn lessen veel aandacht voor bodyshots.

Zal asap vids posten ervan, en normaal morgen fotos... moet veel naar mijn harde schijf transfererren...

Terug
Naar boven