XXL Nutrition

Gaan Winny en Clen samen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Eeey, ik zit met het volgende probleem:

Ik wil graag na mijn kuur met deca een kuur gaan doen waarbij ik droog wil worden.

Ik wil dan graag 30 mgram winstrol, 120mg clenbuterol en 25 mg Anavar per week gaan gebuiken. Hierbij wil ik ook 50 mgram nolvadex gebruiken. En voor de beschermijng van mijn lever gebruik ik r-ala.

Zou ik met dese schema goed droog kunnen worden? Ik ga mijn eiwitinname verhogen naar 4 gram per kilo en laag in de koolhydraten en vetten zitten.

Mijn vetpercentage is nou ongeveer 19%. En heeft iemand enig idee hoe droog ik dan wordt.

Iemand ook ervaring met winstrol en/of clenbuterol?
 
Laatst bewerkt:
daar ga je zeker droog van worden, goed uitgezocht zeg ik dan.

Clen gaat goed samen met winny want clen is geen hormoon, maar echt om het vet te verbranden.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik er overdenk, wat je ongeveer al weet, maar dat maakt niet uit :D

Zoiezo de clen opbouwen met 1 tab per dag.
En het is 120mcg he :D

Verder clen zou ik 2 weken op 2 weken af doen. Na 2 weken is het zoiezo uitgewerkt, in de tussenliggende 2 weken kan je dan eca stack nemen. Als je dan na die 2 weken weer met clen begint heeft het weer effect.

Hoe droog je wordt is niet te zeggen, maar mits met een juist dieet en genoeg cardio zal je zeker te weten een stuk droger worden.
 
Wat bedoel je met ná je deca kuur?? Het lijkt me zoiezo niet slim er direct wat achteraan te nemen...

Zowel winny als anavar? In dezelfde cycle? Oef, beetje zwaar voor de lever denk je niet?

Clen voorafgaand door ECA in de eerste weken, en achteraf 3 weken clen.
 
120 mg clen en je bent dood, dat weet ik zeker, je zal mcg bedoelen. na deze kuur eerst sowieso 6-8 weken helemaal niks, liefst langer. dan kan je evt. winny pakken met 2 weken clen, dan 2 weken eca of ephidrine, dan 2 weken clen, dan 2 weken eca of ephidrine, enz..

maar geef je lichaam wel eerst voldoende tijd helemaal weer in balans te komen he!!
 
jah het is 120 mcg. En ik ga clen 2 dagen en 2 dagen niet gebruken. Dut gedurende 8 weken. Zou ik hierme goed droog kunnen worden?
 
Waarom 2 dagen wel 2 dagen niet?? in 2 dagen is de clen niet uit je lichaam,dus zal je het na 2 weken minder werken en na 3 nog veel minder.. pak 2 weken wel, dan 2 weken niet. en in die 2 weken niet kan je eca stackers pakken als extra
 
maar bepalende factor is en blijft je dieet he !!
 
Originally posted by soulreaver
Waarom 2 dagen wel 2 dagen niet?? in 2 dagen is de clen niet uit je lichaam,dus zal je het na 2 weken minder werken en na 3 nog veel minder.. pak 2 weken wel, dan 2 weken niet. en in die 2 weken niet kan je eca stackers pakken als extra

Idd mee eens.. de halfwaarde tijd van clen is ik meen zo'n 35 uur. Dus na 2 dagen is het nog niet uit je lichaam. Effectiever is dus 2 weken op, 2weken af. Dan krijg je na die 2 weken off weer de bibbers en is het weer effectief.

doe je 2 dagen op 2 dagen af dan is het effect na een week of 3 wel uitgewerkt....
 
jah oke ik zal dan gewoon 2 weken wel en 2 weken niet gebruiken. Maar wat houdt die eca-stack in?
 
Een 'fatburner' die bestaat uit een combinatie van ephedrine, cafeine en aspirine. Aspirine is vaak niet nodig en is geloof ik alleen effectief bij mensen met een extreem hoog bf%.
Hierbij kun je de chemische(en illegale) variant van ephedrine gebruiken. O
ok kun je gaan voor een legale variant zoals gebruikt in stackers. Hier zit vaak ma huang in, wat een x aantal % werkzame ephedra-extract in zich heeft.

Je kan dan voor homemade gaan, of voor een stackers of xenadrine o.i.d.

Zoek maar eens op eca en/of op homemade fatburner om wat meer gedetaileerde info te bekijken.
 
Jah ik heb al wat informatie bij elkaar kunnen verzamelen. Maar nou is de vraag waar ik het vandaan kan halen. Maar het moet te vinden te zijn. Bedankt voor de uitleg Matthieu
 
stackers kan je overal online bestellen. bv. perfectbody.nl kan je ze zo bestellen, dag later in huis. voor de chemische ephidrine zal je het illegale circuit in moeten, daar moet je zelf je mannetje voor hebben, voor clen trouwens ook, als je dat kan bemachtigen zal ephidrine ook geen punt zijn.. makkelijkste is gewoon stackers te bestellen, hoef je ook niet met vehoudingen aan de gang..
 
Dus je bedoelt de gewone stackers? Werken die echt goed? En hoe zit het dan met charge?
 
Stackers kunnen goed werken. Pure ephedrine zal effectiever zijn, maar hoeveel effectiever kan ik je ook niet vertellen. Ik zoek zelf hier ook nog antwoorden over...
En die eca stack gebruik je om je vetverbranding hoog te houden in de 2 weken dat je geen clen gebruikt.



Charge? Geen ervaring mee, zoek eens op wat erin zit.
 
Pure ephidrine is sterker ja, echter je moet het in bepaalde verhoudingen nemen met caffeine. als je echt weet wat je doet zou ik voor de chemische gaan, zelf voor het gemak stackers genomen in de tussenliggende periode.. en ja stackers werken goed vind ik.
 
Originally posted by matthieu
Stackers kunnen goed werken. Pure ephedrine zal effectiever zijn, maar hoeveel effectiever kan ik je ook niet vertellen. Ik zoek zelf hier ook nog antwoorden over...
En die eca stack gebruik je om je vetverbranding hoog te houden in de 2 weken dat je geen clen gebruikt.



Charge? Geen ervaring mee, zoek eens op wat erin zit.

Pure ephedrine zal je in NL niet zomaar vinden. Het mag hier immers niet verkocht worden. Enkel die E zal je dan niet extreem van afvallen, kan je er beter een C bij doen.

Nadeel van ECA gebruik in de 2 weken rust van je clen zal erl zijn dat je minder hersteld.
 
Originally posted by Robin


Pure ephedrine zal je in NL niet zomaar vinden. Het mag hier immers niet verkocht worden. Enkel die E zal je dan niet extreem van afvallen, kan je er beter een C bij doen.

Nadeel van ECA gebruik in de 2 weken rust van je clen zal erl zijn dat je minder hersteld.

Ik bedoelde ook dat hij bij pure ephedrine dan ook cafeine moet gebruiken. Dus een homemade eca stack, alleen dan met pure ephedrine.

Ja dat is zo, maar toch heeft het in een cut-fase meer voordelen dan nadelen in die 2 weken denk ik zo. Zeker als je meer dan maar een paar % kwijt moet. En ligt er ook maar aan of je makkelijk dat vet verbrand of niet.
 
Originally posted by matthieu


Ik bedoelde ook dat hij bij pure ephedrine dan ook cafeine moet gebruiken. Dus een homemade eca stack, alleen dan met pure ephedrine.

Ja dat is zo, maar toch heeft het in een cut-fase meer voordelen dan nadelen in die 2 weken denk ik zo. Zeker als je meer dan maar een paar % kwijt moet. En ligt er ook maar aan of je makkelijk dat vet verbrand of niet.

Denk eerder dat Robin bedoelt dat je beta-2 receptoren niet goed kunnen herstellen wanneer je ze blijft stimuleren. Dus na 2 weken eca gebruik zal de clen niet optimaal werken.
 
Originally posted by burn


Denk eerder dat Robin bedoelt dat je beta-2 receptoren niet goed kunnen herstellen wanneer je ze blijft stimuleren. Dus na 2 weken eca gebruik zal de clen niet optimaal werken.

Inderdaad...ik denk dat je beter een ECA stack gevolgd door die clen kunt doen en dan basta. Daarna een aantal weken om je receptoren te laten herstellen.
 
Back
Naar boven