MuscleMeat

gaarne controle schema

Bezoekers in dit topic

sportert

Novice
Lid geworden
26 jan 2012
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
86kg
Hallo buffels,

Ik ben 20 jaar en train nu 2 jaar. Heb ongeveer 13 kilo erbij getrained, dus gaat wel lekker. Helaas wordt ik vanwege mijn lengte niet snel breed en zwaarder. Ik wil nu met voedingsschema erbij verder trainen.

Ik hoop dat jullie deze kunnen lezen en tips kunnen geven.

MVG
 

Bijlagen

  • v schema.xls
    235 KB · Weergaven: 62
Als je avondeten 1000kcal is, is het een hele flinke maaltijd... Weet je zeker dat dit klopt?
Ik zou de weightgainer van 11:00 vervangen met gewone voeding (bijvoorbeeld havermout met melk)
De kcal van de maaltijd van 15:30 is ook nog niet meegeteld in het eindtotaal...
Banaan van 13:00 voor of na je training nemen.
Kaas eruit halen.
 
Nu dat ik de cal van 15.30 erbij heb geteld komt de voedingswaarde van mijn avondeten ook beter uit...
Is het erg als ik die carb gainer erin hou? het is een carb gainer van xxl nutriotion. Dit is als maaltijdvervanger omdat ik op mijn stage altijd van 9 tot 1 uur in 1x doorwerk, dan heb ik vrij lang geen eten en krijg ik honger. Bovendien kom ik heel moeilijk in gewicht aan en wil ik graag massa trainen.
kaas vervangen voor kipfilet.
banaan eet ik nu om 4 uur.

zo beter denk"?

bedankt voor je reactie
 

Bijlagen

  • v%20schema(1).xls
    229 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Je kunt ook zelf goedkoop een weight gainer maken door havermout met melk te nemen en naar behoefte pindakaas, banaan en whey toe te voegen.
De whey van 22:00 zou ik ook post workout nemen of weglaten uit je schema.
Houd 2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht aan eiwitten aan.
Minstens 1 gram per kilogram lichaamsgewicht aan vetten (tot maximaal 35 en%)
De rest kun je opvullen met koolhydraten.
 
Je kunt ook zelf goedkoop een weight gainer maken door havermout met melk te nemen en naar behoefte pindakaas, banaan en whey toe te voegen.
De whey van 22:00 zou ik ook post workout nemen of weglaten uit je schema.
Houd 2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht aan eiwitten aan.
Minstens 1 gram per kilogram lichaamsgewicht aan vetten (tot maximaal 35 en%)
De rest kun je opvullen met koolhydraten.

ik neem juist ook carb gainer om ff snel een flesje naar binnen te gooien, omdat ik anders honger krijg maar geen tijd heb om te eten vaak. MAar bedankt ik zal hem onthouden.
post workout is toch gewoon whey shake? ik neem na de training een whey shake van xxl nutrition, gewoon aanbevolen 2 scheppen met water.

ik zit nu op 2.6 gram eiwit per kg ongeveer. en op 1 gram vet. dus goed toch?

thank you!!
 
ik zit nu op 2.6 gram eiwit per kg ongeveer. en op 1 gram vet. dus goed toch?
Dat is inderdaad al ruim voldoende, vetten zou je zelf naar 100g kunnen verhogen en wat minderen in eiwitten / koolhydraten.
 
kunnen jullie hem controleren in deze post? want ik heb graag ook de mening van meer mensen...

Met vriendelijke groetjes:)
 

Bijlagen

  • v schema.xls
    235 KB · Weergaven: 22
ik sluit me aan bij Prestigio
 
Back
Naar boven