AndroidHealthClinic

Gaat dit goed?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

GG4PRES

Novice
Lid geworden
3 sep 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
76kg
Ik zit nu in week 4 van mijn eerste kuur. En ik wil weten of dit goed gaat en wat overige vragen.

Ik gebruik: Testosteron enanthate 500 mg per week en Boldenone undecylenate 600 mg per week.

Ik ben van plan 10 weken lang te kuren en 1 week na mijn laatste injectie te gaan nakuren met nolvadex. Nu vraag ik me sowieso af wat de meningen over de kuur zijn en of jullie denken dat ik HCG moet gaan gebruiken en zoja wanneer?

Alvast bedankt
 
Waarom niet alleen 500mg test als eerste kuur? Wat je nu hebt is nogal onnodig hoog voor een eerste kuur.
Nakuur 2 weken na laatste inject starten.
Hcg vanaf week 1 tm eerste week van de nakuur.
 
Ik had met wat mensen besproken en ze adviseerden mij dat als ik wou beginnen en ik een korte kuur wou doen ik beter kon stacken, ik had me ingelezen en vond boldenone de beste om te stacken voor een eerste kuur. Ik zit nu al in week 4 is het verstandig om nu nog met hcg te beginnen?
 
Zou er zsm mee starten, beter voor herstel nadien
 
Te jong om te kuren

Wat zijn je stats?
Wat is je trainingservaring?
Hoe ziet je voedingsschema eruit ?
Wat voor trainingsschema hanteer je ?
 
Laatst bewerkt:
Even een Qoute uit het regelement in deze sectie :

https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels.1615/

7. Mensen onder de 21 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, mogen geen vragen m.b.t. kuren stellen en mensen onder de 18 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 21 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 21 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven