MuscleMeat

Gaat het gewicht niet té hard?

Bezoekers in dit topic

Nosferatu010

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
1.247
Waardering
107
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Vorige week woog ik 92, nu 91. Kracht neemt niet echt af, uithoudingsvermogen van spieren ook niet echt. 1 kilo in 1 week waarin ik 4 x 45 mins cardio doe na de KT. En 1 x 3 kwartier heen en weer fietsen voor het ontbijt (moest ff boodschappen halen, dus dan maar voor het ontbijt nietwaar?) Kan toch niet alleen vet zijn? Kan er iemand hier mij wat over vertellen? bij voorbaat dank!
 
Zal wel grotendeels vocht zijn.
 
Moet er ook aan toevoegen: na de sportschool moet ik ook altijd 20 minuten terug naar huis fietsen op een aardig tempo
 
Omg, ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd :eek:

Gisteren morgen woog ik 90,5 kg en in de avond gaf de weegschaal 91,7 aan.

Dat is een kg erbij op nog geen 12u, dat kan toch niet gezond zijn. Hoe lang zou ik nog te leven hebben? :(
 
Omg, ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd :eek:

Gisteren morgen woog ik 90,5 kg en in de avond gaf de weegschaal 91,7 aan.

Dat is een kg erbij op nog geen 12u, dat kan toch niet gezond zijn. Hoe lang zou ik nog te leven hebben? :(

Niet zo lang, wat een gemis zal dat zijn :(
 
Van 104 naar 100,2 in bijna 4 weken, is idd ook vocht;)
 
met 20% bf lijkt me 1 kg per week op het begin niet meer dan normaal, waarom zou je vocht willen blijven behouden trouwens?
 
met 20% bf lijkt me 1 kg per week op het begin niet meer dan normaal, waarom zou je vocht willen blijven behouden trouwens?

Weet ik veel, dan weeg ik straks helemaal niks meer :p
Ben ik straks weer een mager ventje :(
 
post eens een foto dan, 100kg met 20% moet toch ook aardig wat massa bij zitten:) Net zoiets als bij mij, stats lijken wel op elkaar alleen sta ik lager in bf;)
 
Het lijkt me niet extreem.
 
Kilootje per week is prima afvallen.
 
Omg, ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd :eek:

Gisteren morgen woog ik 90,5 kg en in de avond gaf de weegschaal 91,7 aan.

Dat is een kg erbij op nog geen 12u, dat kan toch niet gezond zijn. Hoe lang zou ik nog te leven hebben? :(

dit heb ik vaak, kan 's ochtends 82 wegen en 's avonds 83.5
 
Ik heb in 4 weken ongeveer 5 kg verloren, spiermassa gaat ook vooruit.

6 dagen per week, 45min KT, 60min cardio + voedingcorrectie.
 
met 20% bf lijkt me 1 kg per week op het begin niet meer dan normaal, waarom zou je vocht willen blijven behouden trouwens?

Zie hierboven in het begin gaat het snel en daarna steeds langzamer.

Dat vocht snap ik ook niet als je dat wilt behouden is creatne misschien een idee :P
 
Back
Naar boven