MuscleMeat

gaat hij te ver of niet ? :D

Bezoekers in dit topic

hahahah aik moest ook echt wel lachen, vooral omdat ie op dat rooie jochie ze buik ging blazen hahahahaaaa
 
Soms grappig, maar heel vaak ook niet.
 
haha omg lig hier helemaal dubbel :D
 
wel zielig dat die die man wegduwde
 
Hahaha, hoe die dat wijf in der tiet knijpt :D

Verder zijn sommige grappen gewoon onbeschofd, niet leuk. Maar ach, smaken verschillen.
 
Damn
Moet wel kunnen ALS het grappig is...
wat dit verre van is
 
Kom op man - dat beeld van een dronken clown die over de motorkap van een politie-auto ligt te kreunen.... :D :D
 
"What's your name?"
# "Small"
"Is that your name or your dick"

:roflol:







Offtopic, maar:
Wat is het trouwens met die zgn. geile wijven die je regelmatig tegenkomt op de site's?? Iemand al gedate :D
 
YUCKO RULEZ!!! ik vind hem echt vet lache............!!! :D
 
haha, ik heb echt wel dubbel gelegen :D
 
koetje zei:
ja maar jij ook als je zo typt ;)

:D :D

Ach ik vind hem niet echt te ver gaan op een paar dingen na. "je bent het lelijkste meisje ever" dat is wel erg misselijk maar bijv die droogneukerij met die twee levende standbeelden was schitterend.
 
The Plane!, The Plane!

Schitterend, in New Orleans dat wijf pompen en die trekt gewoon ff haar jurkje omhoog.

Hij kreeg nog wel een mooie poeier voor zijn hoofd van dat chickie waar hij aan vroeg waarom ze zwart is.
 
:D :D
Weet je wat nog leukere tv zou opleveren. Als hij hetzelfde deed in South Central L.A.
 
Hahaha, aan het eind staat ie met een bek vol tanden als die gozer tegen hem zegt:
"I did't suck dick since this morning"
 
OMG!!! :roflol: :roflol: ik heb niet meer zo hard gelachen op een thread op DBB sinds het msn gesprek tussen Wimpie de frikandellenkoning en Big Steve!! :roflol:

heb de eerst 7 minuten echt aan 1 stuk in een deuk gelegen :roflol: :roflol:

Als je nog meer van deze filmpjes hebt.. :roflol:

als je van Hans Teeuwen houdt dan hou je ook van deze gozer.. lekker harde humor.. hoe hij die mensen gewoon recht in hun gezicht uitscheld en voor schut zet :D en zijn opmerkingen zijn ook echt super... je moet er maar net op komen op dat momnet.. dat is nog eens gevoel voor humor en timing :D
 
Haha, eindelijk een leuke clown!
 
Back
Naar boven