AndroidHealthClinic

GABA doet groeihormoon explosief stijgen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben nu een pot gaba aan het gebruiken maar ik kan niet zeggen of het echt werkt. Ik neem zoals voorgeschreven 2 a 5 gram voor het slapengaan en voel dan bijna direct een tintelend gevoel over mijn huid, een verschijnsel dat normaal is volgens het etiket.

Update? :)
 
gaba heb ik eens 2 maanden geprobeert, maar geen ene **** geholpen.




nou dat heb ik, maar sliep er niet beter van.

na 2 maanden sth in te spuiten krijg je maar een klein bééétje resultaat, met een natuurlijk product dat een 100ste kost ofzo moet je dus niet hetzelfde verwachten, hgh is een hormoon dat je héél erg longterm moet zien.
 
Probleem met gaba is dat het moeilijk de hersenbariere paseert.GHB lukt dat wel.


Je kunt bijvoorbeeld elke dag 1-2 doses ghb nemen jarenlang zonder daarna lichamelijk afhankelijk te zijn.
Enkele regeltjes om een verslaving te vermijden zijn:
- Neem niet voor 18u 's avonds
- Zorg dat je niet ligt te kloten met je slaap
- Neem wekelijks eens een dagje rust


Maar hou je de GHB en GABA receptoren te lang bezet door lang onafgebroken te gebruiken dan reageert je lichaam door compensatie. Er worden meer receptoren aangemaakt, de produktie van de natuurlijke ligand wordt gestaakt, en het effect van receptoren die niet bezet zijn wordt versterkt.
Bijvoorbeeld de GABA receptoren waar GHB ondermeer aan bind zorgen voor een downregulatie van neurotransmitters en zorgen dat zenuwcellen minder snel impulsen afvuren.

Ghb gebruiken als supplement gebruiken kan helpen, maar onthoud, dan moet je al een ijzer sterk kararkter hebben om enkel en alleen voor het slapen te nemen, want ik ken de procedure al uit mijn hoofd.

- half uurtje nemen voor het slapen voor het euforische effect
- een uurtje nemen voor het slapen + voor het slapen nog een dosis
- 's nachts wakker worden en nog een dosis bijtanken
- het is toch wel leuk om een ghb'tje te hebben tijdens het uitgaan
- het is weekend, ik gebruik 's avonds ook
- ik heb een vrije dag, ik neem een dopje, wat leuk
- hej, ik kom tot besef dat ik bijna dagelijks gebruik, maar hej, het is niet katabool en ik voel me er super bij
- ik begin 's middags al te gebruiken tot 's avonds, 's avonds moet ik een dubbele dosis nemen, anders slaap ik niet
- hej, ik ga eens even stoppen met de g, wat voel ik me slecht, ik zal nog maar een dopje nemen
- hmm, ik begin de eerste tekenen van lichaamlijke verslaving te herkennen
- ik ben er een dag kunnen afblijven, maar waarom,? ik voel met niet rechtstreeks zoveel beter zonder, ik neem nog maar een dopje, eentje maar
- oei, ik nog maar 200ml, ik ga dadelijk een liter halen, dadelijk val ik zonder :eek:

jah dat klopt wel zo sluipt een verslaving er wel in niet dat ik verslaafd was maar bij mij ging het zo in de vakantie

- leuk kan het de hele dag nemen maar neem het gewoon na het avond eten 1 dosis.
- oh wat leuk zal ik eens om 4 uur 's middags een dosis nemen lekker het zonnetje in en wat chillen en 's avond natuurlijk ook 2-3 dosissen
- oh lachen zeg neem er 1 om 4 uur en als ik dan terug ben van het strand neem ik er om 5:30 nog 1 met een biertje en ga dan douchen zo nu eten en zie erg wazig drink nog een wijntje
- 11 uur neem de volgende dosis en ga wat chillen met vrienden lachen hoor beetje biertjes drinken
- 12 uur loop even terug naar de tent en schenk er nog 1 tje in en pak een paar biertjes
- 20 min fietsen naar de disco er leuk hoor maar oppassen geblazen als er geen verlichting op je fiets zit en geen verlichting langs de weg (geen fietspad - Italie)
- aangekomen nou even rondkijken en het wordt na 30 min wat druk dus haal even een biertje en gooi er nog 1 tje in.
- uurtje later oh het is een beetje uitgewerkt nog 1 tje dan

maar oke dan ga ik slapen en neem ik er geen een meer en de volgende dag tot 4 uur 's middags ook niet dus eigenlijk ben je dan nog niet verslaafd

btw ik weet niet of je op partyflock ook mee leest maar daar hebben ze het over het grote deel natrium wat na-ghb bevat en dat zou toch niet goed zijn voor je nieren hoe denk jij daarover?
 
TE veel is nooit niet goed.

Je lichaam heeft maar enkele grammen natrium nodig per dag.
Bij dagelijks gebruik van ghb zit je al gauw boven deze dosis, daarom dat je van ghb ook veel vocht vast houdt
 
TE veel is nooit niet goed.

Je lichaam heeft maar enkele grammen natrium nodig per dag.
Bij dagelijks gebruik van ghb zit je al gauw boven deze dosis, daarom dat je van ghb ook veel vocht vast houdt

daar had ik dus geen last van misschien wel door het vochtafdrijvende bier:D
 
Maar als je het in de US bestelt krijg je er geen problemen mee bij de douane? Op BB.com staat namelijk dat paypalbetalingen met groeihormoon gerelateerde producten niet mogelijk is.
 
dit interessante topic is helemaal naar de filistijnen gegaan door ghb verslaafden, slotje misschien?
 
We kunnen het toch ook gewoon vanaf nu over GABA gaan hebben?
 
heb je ook die van now foods? ik neem ze enkel savonds 2.5 gram ineens.
 
Het resultaat klinkt super maar hoeveel IU maakt de gemiddelde 18-30 jarige per dag aan ?
 
dit interessante topic is helemaal naar de filistijnen gegaan door ghb verslaafden, slotje misschien?

Je moet gewoon onder ogen zien dat gaba niet door de hersenbariere komt, en in de vorm van phenibut wel
 
Je moet gewoon onder ogen zien dat gaba niet door de hersenbariere komt, en in de vorm van phenibut wel

En waarom toont deze test dan aan dat het wel werkt
 
En waarom toont deze test dan aan dat het wel werkt

Weet je hoe het komt dat ghb is uitgevonden ?

In 1960 isoleerde Henri Laborit voor het eerst GHB uit weefsel van zoogdieren. Hij was opzoek naar een stof die qua werkzaamheid lijkt op GABA, maar beter de bloed-hersenbarrière passeert.

In 1961 vond Camille Georges Wermuth een methode om langs chemische weg GHB te maken, door de aminogroep van GABA te vervangen door een hydroxylgroep.

In de VS was GHB jarenlang verkrijgbaar als voedingssupplement, en werd vanwege de anabole effecten misbruikt door bodybuilders in de jaren tachtig tot het op het de opiumlijst kwam

Gaba zou werken als het door de hersenbariere kon
 
er staat daar: bladiebla... BETER de bloed-hersenbarriere passeert.
daaruit maak ik op dat GABA dat ook doet, maar in mindere mate dan GHB.
 
Weet je hoe het komt dat ghb is uitgevonden ?

Doordat een chemicus die al GBL dronk zijn GBL in een bak kokende natronloog liet vallen en merkte dat het toen hij het weer teruggewonnen had minder brandde in zijn slokdarm maar toch goed werkte ?? :dunno:


Gaba zou werken als het door de hersenbariere kon

Het doet ook wel iets, en er komt ook wel iets door de bloedhersenbarriere.
Was het niet zo dat GHB sterker werkt, omdat het sterker aan de GABA receptor hecht dan GABA zelf?
Waarom zou GHB eigenlijk beter door de BHB komen,heeft het een eigen transportreceptor dan??? Beter vetoplosbaar dan GABA zal het nauwelijks zijn.

In mijn farmacologieboek wordt overigens ook beweerd dat GHB populair zou zijn bij bodybuilders om zijn vermogen om groeihormoon vrij te maken.
 
Doordat een chemicus die al GBL dronk zijn GBL in een bak kokende natronloog liet vallen en merkte dat het toen hij het weer teruggewonnen had minder brandde in zijn slokdarm maar toch goed werkte ?? :dunno:




Het doet ook wel iets, en er komt ook wel iets door de bloedhersenbarriere.
Was het niet zo dat GHB sterker werkt, omdat het sterker aan de GABA receptor hecht dan GABA zelf?
Waarom zou GHB eigenlijk beter door de BHB komen,heeft het een eigen transportreceptor dan??? Beter vetoplosbaar dan GABA zal het nauwelijks zijn.

In mijn farmacologieboek wordt overigens ook beweerd dat GHB populair zou zijn bij bodybuilders om zijn vermogen om groeihormoon vrij te maken.

Je hebt 3 manieren om aan ghb te komen. De manier die jij noemt (gbl laten reageren met naoh en gedestileerd water) is de manier om die circuleert in het uitgaanscircuit.

De aminozuren van gaba zijn vervangen door zuurstof + waterstof atomen, daarom komt het beter door de barriere

Door ghb is er 3 maal zoveel gh aanmaak tijdens je slaap, maar andere studies tonen weeral aan dat de cortisollevels na gebruik stijgen zodat de positieve eigenschappen teniet worden gedaan.
 
of het gh stijgt of niet mijn nagels en haar enzo groeien er wel sneller van :hehe
 
Back
Naar boven