XXL Nutrition

GABA doet groeihormoon explosief stijgen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik denk dat de enige optie om veilig je gh te verhogen simpelweg gh injecteren blijft...
Maarja kostelijk hé
 
12 dagen 250 euro.
Dat is een richtprijs.
En je moet het meer als 3 maand gebruiken indien je geen aas stacked...
 
12 dagen 250 euro.
Dat is een richtprijs.
En je moet het meer als 3 maand gebruiken indien je geen aas stacked...

Hmm, eerst en vooral, laat de HGH voor wat het is tot je 40 bent ;) Dan ken je er wel serieus je voordeel uit halen ja...
Maar op uw leeftijd nu heeft het totaal geen nut, tenzij je gaat stacken met aas en slin, maar dat is nu ook niet echt aan te raden :rolleyes:
IMO: HGH totaal overbodig, tenzij je echt een monster wil worden, en wel heel snel.

En nog iets belangrijks wat jullie over het hoofd zien met al het GHB gezeik tussendoor :D
Geen idee hoe die GABA supps etc. werken of beweren te werken, maar je koopt het dan ook niet om je GH rechtstreeks te boosten (anders ben je een retard) maar eerder om een goeie slaap te verwezenlijken. En wat gaat gepaard met een goeie, diepe slaap? Jawel, aanmaak van GH! Juij :cheer:

En over die prijs die je nu post (prijzen mogen BTW niet besproken worden, maar dit even geheel terzijde).
Wat je nu zegt is: "HGH injecteren kost 250 euro voor 12 dagen."
Wat HGH injecteren? Over wat spreek je nu? Welke soort HGH? Welke dosering hanteer je? Etc...

Kort samengevat: je prijsbepaling is onzin :p
 
Voor een diepere slaap kan je beter voor cyproheptadine gaan, niet verslavend en kan je gerust dagelijks nemen.
 
Voor een diepere slaap kan je beter voor cyproheptadine gaan, niet verslavend en kan je gerust dagelijks nemen.

Daar niet van. Er bestaan genoeg betere dingen om goed te kunnen slapen...
Maar waarom dan in godsnaam GABA nemen? :D
 
Hmm, eerst en vooral, laat de HGH voor wat het is tot je 40 bent ;) Dan ken je er wel serieus je voordeel uit halen ja...
Maar op uw leeftijd nu heeft het totaal geen nut, tenzij je gaat stacken met aas en slin, maar dat is nu ook niet echt aan te raden :rolleyes:
IMO: HGH totaal overbodig, tenzij je echt een monster wil worden, en wel heel snel.

En nog iets belangrijks wat jullie over het hoofd zien met al het GHB gezeik tussendoor :D
Geen idee hoe die GABA supps etc. werken of beweren te werken, maar je koopt het dan ook niet om je GH rechtstreeks te boosten (anders ben je een retard) maar eerder om een goeie slaap te verwezenlijken. En wat gaat gepaard met een goeie, diepe slaap? Jawel, aanmaak van GH! Juij :cheer:

En over die prijs die je nu post (prijzen mogen BTW niet besproken worden, maar dit even geheel terzijde).
Wat je nu zegt is: "HGH injecteren kost 250 euro voor 12 dagen."
Wat HGH injecteren? Over wat spreek je nu? Welke soort HGH? Welke dosering hanteer je? Etc...

Kort samengevat: je prijsbepaling is onzin :p

Hij vroeg hoeveel het kost, wat moet ik dan doen man , elk merk met elke prijs per iu schrijven, daar heeft die jongen dus niet veel aan hé.
Mijn prijsbepaling komt van een kerel die me vertelde dat hij hgh injecteerde en voor 12 dagen die prijs dus betaalde (ga hem dus niet meer zeggen want ik wist NIET dat prijzen niet besproken mochten werden hehe:p)
het was dus een richtlijn om hem aan te tonen dat het om veel geld ging
Net daarom dat ik erbij schreef: het is een richtprijs...:D
 
Hij vroeg hoeveel het kost, wat moet ik dan doen man , elk merk met elke prijs per iu schrijven, daar heeft die jongen dus niet veel aan hé.
Mijn prijsbepaling komt van een kerel die me vertelde dat hij hgh injecteerde en voor 12 dagen die prijs dus betaalde (ga hem dus niet meer zeggen want ik wist NIET dat prijzen niet besproken mochten werden hehe:p)
het was dus een richtlijn om hem aan te tonen dat het om veel geld ging
Net daarom dat ik erbij schreef: het is een richtprijs...:D

Dan moet je zeggen: ZOEK HET ZELF UIT KEREL! Dit is een ****ing bodybuilding forum, stuur een PM naar iemand die er veel van kent en je krijgt meteen een prijslijstje :D
 
Dan moet je zeggen: ZOEK HET ZELF UIT KEREL! Dit is een ****ing bodybuilding forum, stuur een PM naar iemand die er veel van kent en je krijgt meteen een prijslijstje :D

Pm mag dan volgens mij ook niet hé:D
 
Dan moet je zeggen: ZOEK HET ZELF UIT KEREL! Dit is een ****ing bodybuilding forum, stuur een PM naar iemand die er veel van kent en je krijgt meteen een prijslijstje :D

Ik heb totaal geen verstand van ASS, HGH, slin etc...
Heb er ook geen behoefte aan en wilde gewoon weten wat het nou ongeveer kost.

En dat is vrij prijzig:eek:
 
Ik heb totaal geen verstand van ASS, HGH, slin etc...
Heb er ook geen behoefte aan en wilde gewoon weten wat het nou ongeveer kost.

En dat is vrij prijzig:eek:

Ja... Reken er gewoon op dat het vrij prijzig is.
Wil je een vlot kuurtje met AAS samenstellen, voor een week of 10, ben je al snel 200 euro kwijt. En dan heb je gewoon de basis.
Steek dan gewoon in je hoofd dat ik de prijzen van AAS nog wel mee vind vallen (als je het vergelijkt met supps die toch niets doen) en dat ik HGH abnormaal duur vind, dus zo weet je het ook ongeveer :p
 
Ja... Reken er gewoon op dat het vrij prijzig is.
Wil je een vlot kuurtje met AAS samenstellen, voor een week of 10, ben je al snel 200 euro kwijt. En dan heb je gewoon de basis.
Steek dan gewoon in je hoofd dat ik de prijzen van AAS nog wel mee vind vallen (als je het vergelijkt met supps die toch niets doen) en dat ik HGH abnormaal duur vind, dus zo weet je het ook ongeveer :p

elaba vent, geen prijze noemen zeg je zelf nog daarnet :p:hamer::Dhaha
 
IF misschien een optie om de hoeveelheid HGH te laten toenemen?
[Link niet meer beschikbaar]

Voor de rest ken ik het onderzoek hieromtrent niet echt, mss eens goed om te onderzoeken.
 
Dus wat is nu de CONCLUSIE!? , ik heb bijna alles gelezen maar gaat alleen maar over GHB en wat GABA zou kunnen doen, Heeft er iemand ervaring mee???

Wat een offtopic Topic!
 
Dus wat is nu de CONCLUSIE!? , ik heb bijna alles gelezen maar gaat alleen maar over GHB en wat GABA zou kunnen doen, Heeft er iemand ervaring mee???

Wat een offtopic Topic!

CONCLUSIONS: Our data indicate that ingested GABA elevates resting and postexercise irGH and ifGH concentrations. The extent to which irGH/ifGH secretion contributes to skeletal muscle hypertrophy is unknown, although augmenting the postexercise irGH/ifGH response may improve resistance training-induced muscular adaptations.

Maar dit soort effecten zijn meestal tijdelijk. (bovendien is het dus ook nog eens onbekend of het bijdraagt aan de hypertrofie) Je lichaam past zich er op een gegeven moment op aan (in de meeste gevallen in ieder geval) Wat echt alleen werkt op lange duur is de hormonen zelf in overmaat innemen. Maar dan knoei je wel met je eigen aanmaak en balansen. Dat doe je met dit ook maar het herstel ervan is een stuk eenvoudiger
 
Laatst bewerkt:
ik slik gaba en ik slaap er heerlijk door,ik
hoef niet meer te nemen na 1 jaar gebruik en als ik niet slik heb ik nergens last van behalve dan dat ik slecht slaap maar dat deed ik al voordat ik ooit van gaba gehoort heb.
sinds ik gaba slik herstel ik sneller.
nog vragen?
 
ik slik gaba en ik slaap er heerlijk door,ik
hoef niet meer te nemen na 1 jaar gebruik en als ik niet slik heb ik nergens last van behalve dan dat ik slecht slaap maar dat deed ik al voordat ik ooit van gaba gehoort heb.
sinds ik gaba slik herstel ik sneller.
nog vragen?

je zegt dat je er goed van slaapt, en daarna zeg je dat je er niet goed van slaapt?
Ja dat beter herstel zit wss in je hoofd, en als je beter herstel hebt is het door een betere slaap...
 
Back
Naar boven