MuscleMeat

GABA (Gamma-Amino Butyric Acid) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Champ zei:
15min na het te hebben ingenomen, gaat mijn hartslag en ademhaling 5 min omhoog en begint mijn hele lichaam te tintelen.
Het is een hele aparte ervaring.. Heerlijk..
die symptomen ken ik wel van wat anders:p

maar voor inslapen kan je ook melatonine gebruiken. Gaba werkt meer op t doorslapen zover ik weet

valt me wel op dat er laatste tijd veel slaaptopics zijn zeg
 
JimmyH zei:
Kun je trouwens niet gewoon die GABA naar binnen gooien,, en dan na +/- 10 minuten je eiwitten dr bij mikken ?!

Ja of half uur voordat je gaat slapen gaba pakken en als je dan gaat slapen en de gaba al opgenomen is de eiwitten naar binnen gooien :)
Lijkt mij ook beter want na een half uur zijn die eiwitten denk ik echt nog wel in je bloed etc.
 
Gaba moet je zowiezo illegaal op de zwarte markt kopen. Gaba is een natuurlijke neurotransmitter in de hersenen. Dus Gaba is in feite een smart-drug. Ik heb ook problemen met slapen bro. Ik heb alles geprobeerd behalve tryptofaan. Dit is eigenlijk ook een neurotransmitter (serotonine). Ik denk dat ik tryptofaan ga proberen. Gaba is denk ik een laatse redmiddel. Je hebt natuurlijk nog veel sterkere middelen zoals: Valium. Maar Valium geeft 2 ernstige bijwerkingen: Het Reboudeffect en Afhankelijkheid. Valium is trouwens niet goed voor je spieren. Het behoort tot de benzodiazepines. Deze stoffen en barbituraten worden gebruikt als spierverslappers. En geloof me bro, geen bodybuilder wil spierverslapping!
 
Wat ik bedoel met illegaal:
Het is sinds korte tijd verboden het via de winkels te verkopen. Via internet kan je ALLES kopen, maar dat weet je zelf ook wel bro.
 
Iron Pump zei:
Wat ik bedoel met illegaal:
Het is sinds korte tijd verboden het via de winkels te verkopen. Via internet kan je ALLES kopen, maar dat weet je zelf ook wel bro.

Dat t nu verboden is wist ik niet...het is precursor voor GHB. Maar ze hebben het bij n sportzaak waar ik mn supps altijd koop nooit gehad volgens mij.

En idd...via internet kun je alles kopen, zelfs vrouwen :D
 
Nou nou nou zeg, was ook begonnen met gaba gebruike....... sinds ik gaba gebruik kan ik nog moeilijker in slaap komen, en word ik om het uur wel een keer wakker zo fit als de tering... niet echt fijn spul dus :mad:
 
Back
Naar boven