1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Gabapentine

Discussie in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door Florianknetter, 12 nov 2017.

Bezoekers in dit topic (Leden: 1, Gasten: 0)

1. Florianknetter
  1. Florianknetter

Florianknetter Advanced Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    335
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    7%

Hallo,
    Iemand ervaring met dit medicijn?
    Heb het voorgeschreven gekregen van mijn arts, reeds 2j vage klachten.(drukkend pijn, branderige pijn, vaak nerveuze tics in nek.) in de streek van nek en schouders/schouderbladen, ook sleutelbenen en borstbeen(bij niezen).
    Hij denkt aan overprikkelde zenuwen..

2. Brutushakt

Brutushakt Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    547
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    15%
    Wat heb je dan precies voor nerveuze tics in je nek?? Zijn dit dingen die je ´´zelf´´ doet of spier-fasciculaties?

3. Florianknetter

Leuk Bevonden:
    335
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    7%
    Is net alsof je met een hamertje op dat "snukbeentje" klopt van je knie maar dan in mijn nek.
    Mijn nek krijgt een klein snukje en mijn hoofd word lichtjes meegetrokken. De ene dag heb ik dit 5 a 10keer de andere dag tot wel 100 keer.
    mijn dokter beweert dat dit met stress te maken heeft. Maar 2 jaar lang vind ik wat lang om gewoon de stress de schuld te geven.
    Deze trek heb ik nog maar een klein jaartje die andere klachten 2 jaar.
    Momenteel pak ik niets meer van medicatie heb ongeveer 1 jaar elke avond wat valium genomen om te ontspannen. Reeds 4 maandjes gestopt.
    Enkel nurofen fastcaps word vaak gebruikt wanneer mijn klachten te zwaar zijn en dit helpt ook wel.

4. RFFNCK

RFFNCK Super Moderator Super Mod

Leuk Bevonden:
    5.373
    Geslacht:
    Man
    Heftig middel wel. Maar het is dat of iets als Lyrica, en dat is helemaal troep.

5. Brutushakt

Leuk Bevonden:
    547
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ik zou denk ik zelf eerst een EMG laten doen vooraleer ik aan dergelijke medicatie zou beginnen..... Gewoon om zeker te zijn dat er niets bekneld zit wat dat gevoel in je nek veroorzaakt. Maar ja... Meestal is het wel stress ja... multi-vitaminen,energiedrank etc. zouden ook dergelijke klachten in de hand kunnen werken.... Was gewoon de huisarts die je heeft gezien zo te horen? Als je er mentaal ook ´´last´´ van hebt als in zorgen misschien eens verwijzing voor de neuroloog vragen. Als je dan zeker weet dat er niets is zal de klacht waarschijnlijk wel weer verdwijnen met het verstrijken van de tijd.

6. Florianknetter

Leuk Bevonden:
    335
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    7%
    Nee hoor heb nog een aantal topics van tijdje geleden over mijn "blessures". Mri's gedaan en ze vinden niks terug, enkel een heel klein brokje bot die los zit tussen c4 en c5 maar ze beweren dat dit geen kwaad kan.

7. Brutushakt

Leuk Bevonden:
    547
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ah, ja dat zie ik natuurlijk niet staan hé... Tja.. Hoe lang heb je dat gevoel nu in je nek?? En gebruik je geen multi-vit of energiedrank of drugs? Anders daar eerst even mee stoppen en kijken of het verdwijnt.

Laatst bewerkt: 12 nov 2017
  8. Florianknetter

Leuk Bevonden:
    335
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    7%
    Geen energiedrankjes ook geen multivitamin en al geen drugs.

9. Brutushakt

Leuk Bevonden:
    547
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    15%
    Je zou het kunnen proberen. Zeker als je echt serieus last hebt van je klachten. Maar dat is een afweging die je verder best zelf maakt

10. bber10

bber10 Novice

Leuk Bevonden:
    1
    Schijnt wel goed te werken

11. IronWarrior

IronWarrior Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    533
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    103kg
    Pregabaline moet je echt niet willen.

12. ijzer

ijzer Silver Elite Elite Member

Leuk Bevonden:
    706
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m76
    Massa:
    160kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    Stres kan rare dingen doen hoor. Zou eens lekker een half uur per week gaan zwemmentussen de oudjes ontspannen kijken of je het dan nog houdt mss..

Florianknetter vindt dit leuk.
  13. rob91

rob91 Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    573
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    11%
    Jouw klacht is voornamelijk pijn? Je kunt ook eens Kratom proberen. Mocht je daar vragen over hebben moet je maar een pm sturen.

Deel Deze Pagina