XXL Nutrition

Gabbers:(

Bezoekers in dit topic

Ik kan mij niet herinneren dat het merendeel van de partygangers er niet zo bij liepen??? Ik heb het dan over de jaren 1995-2000 ongeveer.
Niet dat de kleding bepaald of je gabber bent of niet hoor, maar het was toch wel een belangrijk kenmerk.

En gabber ben je niet voor even maar voor je leven;)




Zoiets ja:D

Ja was/ is ook wel een belangrijk kenmerk maar wat ik er mee probeer te zeggen eigenlijk is dat er nog een andere groep gabbers is die er dus niet zo bij lopen en dus niet op vallen als gabber maar het wel zijn en dat altijd zullen zijn.
En dat zijn in de echte imo...de rest gooit later z'n ausie of londsdale pak weg omdat z'n vriendjes het ook niet meer stoer vinden of omdat ze nu vinden dat ze volwassen zijn en laten gabber voor wat het is dat zijn dus de zwabbers.
 
Ik heb mn aussie ook niet meer aan hoor:D Pas er denk ik niet meer in.
En naar hardcore-feesten ben ik ook alweer een tijd meer geweest.

Naar mijn mening zijn zwabbers diegenen die nooit naar feesten gingen en slechts naar de muziek luisterden en erbij liepen als een gabber. Het feesten is wel een essentieel onderdeel van de subcultuur. Alleen daar kon je het gevoel van saamhorigheid ervaren en daarmee het gabber-zijn.
 
Ik heb mn aussie ook niet meer aan hoor:D Pas er denk ik niet meer in.
En naar hardcore-feesten ben ik ook alweer een tijd meer geweest.

Naar mijn mening zijn zwabbers diegenen die nooit naar feesten gingen en slechts naar de muziek luisterden en erbij liepen als een gabber. Het feesten is wel een essentieel onderdeel van de subcultuur. Alleen daar kon je het gevoel van saamhorigheid ervaren en daarmee het gabber-zijn.

:aai: Geeft niks hoor ik heb ook geen ausie.

Maare ik zie dat toch anders ...ik zelf heb ook niet alle feesten plat gelopen.
Maar luister wel intensief naar de muziek en er is dan ook weinig wat ik dan niet ken of herken. Door het gevoel voor gabber ritme de energy & de kick die ik er van krijg weet ik dat ik gabber begrijp en versta imo heeft dat niet zoveel te maken met op hoeveel feesten je bent geweest. :D
 
Bestaan die nog ....we zijn nooit weg geweest.
Ik zelf ben gabber in hart & nieren maar heb er nooit zo bij gelopen.
En tienduizenden andere Gabbers ook niet.
Een echte Gabber herken je niet persé aan zijn kleding.
De meeste die er zo bij lopen zijn meelopertjes & zwabbers en zeker geen gabbers.

En dit is TMF tv bullshit....heeft ook weer weinig met de gabberscene te maken.
Gabber verwaterde tot nep-gabber, ook wel 'zwabber' genoemd.

Grappig. Met metal is dat precies hetzelfde. Iedereen denkt dankzij tmf dat de metalliefhebbers hetzelfde is als een gothic of tegenwoordig zelfs emo (wat ook al verdoet is trouwens) No fokking way dus.

Enige wat waar is, is dat veel, maar niet alle metalgasten lang haar hebben om mee te wapperen. Maar dat ook lang niet altijd. De rest is bullshit. De liefde voor rockmuziek zit in je hart, de rest is bijzaak en boeit niet:heart::hedbang:
 
Laatst bewerkt:
Hier enkele kilometers verderop in Berlare heb je nog steeds de Kabarka, daar zie je wagens met franse nummerplaten hier in hartje België. Hardcore en Terror, toch wel grappig hoe die dansen. Ze stappen, dan plots 3 seconden hakken of trappelen, en in een ruk weer gewoon stappen:roflol:
Weet niet of dat ongeveer hetzelfde is als de duitsers? Die "dansen" op de hi-hat geloof ik.
Ziet er niet uit :D

Hollands hakken it is :cool:
 
Back
Naar boven