AndroidHealthClinic

gabbertijd

Bezoekers in dit topic

Gabbertijd was super, die van '93 tot '96 dan he. Daarna ben ik er mee opgehouden, het hele sfeertje zoals in de begintijd was toen compleet verdwenen.
 
Heb er niet veel van meegemaakt, niet zo erg veel gabbers geweest in mijn buurt denk ik :P
 
bolle22 zei:
wie heeft er de gabbertijd allemaal mee gemaakt .
ik zelf wel, vond het een leuke tijd en dan liep met je bomberjack en austrialianpak aan en de muziek van gabber piet, hakkenbar en nog anderen dat was echt lachen

Dat was niet de gabbertijd jongen. De echte gabbertijd was toen al lang en breed voorbij.
 
the better dayz zei:
heb er een peer jaar geleden wel even als gabber rongelope,...
niks speciaals, niet mijn sT....

hiphop 4 life...

BAN!

Eens een gabber, altijd een gabber! :hedbang:
 
Zeker bewust meegemaakt, aussies, maxies, bomber, vet hakkuh!! zelfs kop kaalgeschoren toen.

ik draai de muziek uit die tijd nog regelmatig, er is geen betere.
 
Ohja, bijna vergeten, de Nike Air Max... Superschoenen alleen pleuresduur, nu nog steeds!
 
Ik vond het maar een kudde hersenlozen, spastisch dansend op het geluid van half afgerosde stofzuigers uitgedost in naar wansmaak riekende kledij.
 
Klaaswitz zei:
Ik vond het maar een kudde hersenlozen, spastisch dansend op het geluid van half afgerosde stofzuigers uitgedost in naar wansmaak riekende kledij.

Hey klaas wie is die kale gabber in je avatar? :D
 
Nooit mijn ding geweest, maar vond het wel lachen met zo'n gozers.
vaak niet al te snugger, maar een hart van goud.
 
m,ijn eerste singeltje was hakkuhbar:Dzo'n groene cd o me tzo'n hoofd in het midden :P

ik vvond het prachtig lekker hakken op school enzo in de pauze's :P jaaaa was leuk!
 
Mijn eerste cd was thunderdome 2, daarna heb ik ze gekocht tot ongeveer 21.

groene cd met hoofd in het midden, das gabberhead man.
 
chunky zei:
Mijn eerste cd was thunderdome 2, daarna heb ik ze gekocht tot ongeveer 21.

groene cd met hoofd in het midden, das gabberhead man.

Mijn eerste bandjes waren nog van Turn up the bass :D
 
die heb ik ook!

may day, may day, in die tijd is het voor mij begonnen
 
KaLe zei:
Mijn eerste bandjes waren nog van Turn up the bass :D

Haha, daar heb ik er ook een paar van liggen. Met nummers als Jamer Brown is Dead in de originele versie, best wel tieves herrie als je die cd nu aanzet....
 
Haha en "James Brown is Still alive" en "Who the **** is James Brown?"
 
chunky zei:
die heb ik ook!

may day, may day, in die tijd is het voor mij begonnen

Westbam!
 
Wereldnummertje idd! Vond die Turn up tha Bass/cd´s ook super, net zoals Houseparty I t-m V ongeveer. Daarna werd het allemaal wat softer.
 
Mighty zei:
Daarna werd het allemaal wat softer.

Nee hoor. Er kwamen steeds 2 nieuwe edities te gelijk uit. Dat was vanaf nr. 7. Houseparty part 7 was mellow en part 8 was hardcore.

8 heb ik ook nog liggen en deze is wel zoo briljant. Nr. 2 is ook super!

http://www.musicmeter.nl/album/1290

brrrrrr
 
House of God
Pullover

wereldnummer, nu nog.

Mighty bedoeld de opkomst van de mellow, daar werd je spontaan misselijk van.
 
Back
Naar boven