XXL Nutrition

gabbertijd

Bezoekers in dit topic

"Insomniacc" trrriitutu tuti tututu trrriitutu tuti tututu
 
Strak strak in mijn trainings pak pak :roflol:

Kheb het ook nog meegemaakt, was toen volgens mij 10 ofzo :D
Thunderdome 97 heb ik helemaal grijs gedraaid.

Nu luister ik echt nooit meer naar die muziek.
 
Iemand enig idee waar ik House Party II - The Ultimate Megamix kan downloaden of anders kopen (online) ?

Jeugdsentiment enzo.
 
KaLe zei:
Nee hoor. Er kwamen steeds 2 nieuwe edities te gelijk uit. Dat was vanaf nr. 7. Houseparty part 7 was mellow en part 8 was hardcore.

8 heb ik ook nog liggen en deze is wel zoo briljant. Nr. 2 is ook super!

http://www.musicmeter.nl/album/1290

brrrrrr
Ja, dat klopt idd. Was ik even vergeten. Vond het wel jammer, dat de mellow er toen telkens tussendoor kwam. Heb na V niks meer gekocht van de reeks.
 
Klaaswitz zei:
Iemand enig idee waar ik House Party II - The Ultimate Megamix kan downloaden of anders kopen (online) ?

Jeugdsentiment enzo.
Deel 1 heb ik wel, maar 2 helaas niet. Als je hem vindt... ;)

Damn, zit net die tracklist te bekijken... Heerlijk! :)
 
poing poing poing poing poing ............ ging ik helemaal los op :D

Zucht ,mooie tijd was dat!
 
vanaf m'n 14de begon het, cavello an,kale kop een paar pilletjes mee en naar een party. zo heb ik er veel meegemaakt.
ik ben gelukkig wel goed hersteld van die rotzooi allemaal maar het was een tijd om nooit te vergeten.
leuk dat ik het heb meegemaakt.
 
pff nepgabbers:P
er zijn nog steeds 100234243 hardcore feestjes elke week:S
 
bolle22 zei:
wie heeft er de gabbertijd allemaal mee gemaakt .
ik zelf wel, vond het een leuke tijd en dan liep met je bomberjack en austrialianpak aan en de muziek van gabber piet, hakkenbar en nog anderen dat was echt lachen

Lol, gabber piet....je komt dus uit de commerciele haktijd. De tijd ervoor...dat was pas hakken.
 
Ruffneck Rules THe Hardcore Scene, hardcore scene,, hardcore scene, !!:D
 
{W}esley. zei:
Ruffneck Rules THe Hardcore Scene, hardcore scene,, hardcore scene, !!:D


"at the count of 3 i want you all to tell me the name of the dj"

of slaves to the rave :D
 
Sinlath zei:
"at the count of 3 i want you all to tell me the name of the dj"

of slaves to the rave :D
hahaha!! idd:D
 
Sinlath zei:
"at the count of 3 i want you all to tell me the name of the dj"

of slaves to the rave :D

hier had ik altijd een mega discussie over met me maat, ben er eigenlijk nogsteeds niet uit, hoewel ik wel overtuigd ben van me eigen mening.

die gasten name of the dj zijn Chosen few, naar mijn mening zeggen ze dat dus ook na 1 ,2, 3, CHOSEN FEW!

me maat zei altijd 1, 2, 3, LENNY D.

ik zeg optie 1, duidelijk!
 
Drop it was trouwens ook een geil nummer!!!
 
chunky zei:
hier had ik altijd een mega discussie over met me maat, ben er eigenlijk nogsteeds niet uit, hoewel ik wel overtuigd ben van me eigen mening.

die gasten name of the dj zijn Chosen few, naar mijn mening zeggen ze dat dus ook na 1 ,2, 3, CHOSEN FEW!

me maat zei altijd 1, 2, 3, LENNY D.

ik zeg optie 1, duidelijk

Volgens mij hoor je dan handengeklap.. maar die plaat is minstens 8 keer geremixed.

ook lekker nummer :

Frequencies van buzz fuzz
 
Ik heb de opmars nog meegemaakt.....maasvlakte de underground party's in belgie.....bonzai.....etc etc.....veel gelachen en geleeft maar de gabbers van vandaag de dag :D DAAR LACH IK OM!!!!!
 
SCREWBEAST zei:
Ik heb de opmars nog meegemaakt.....maasvlakte de underground party's in belgie.....bonzai.....etc etc.....veel gelachen en geleeft maar de gabbers van vandaag de dag :D DAAR LACH IK OM!!!!!


bonzai records :D
penguin records
mokum records

je digital overdose kaartje kopen bij de midtown, wat nou sigarenboer of online
 
Ik liep zelf toen ook met een kale harses, en de muziek vind ik nu nog steeds goed.
Maar met dat hakkenbar heeft niks te maken met gabber hoor!
Dat trieste gedoe heeft er toe geleid dat veel gabbers er de brui aan gaven omdat je gewoon voor lul gezet werd.


bolle22 zei:
wie heeft er de gabbertijd allemaal mee gemaakt .
ik zelf wel, vond het een leuke tijd en dan liep met je bomberjack en austrialianpak aan en de muziek van gabber piet, hakkenbar en nog anderen dat was echt lachen
 
Klaaswitz zei:
Ik vond het maar een kudde hersenlozen, spastisch dansend op het geluid van half afgerosde stofzuigers uitgedost in naar wansmaak riekende kledij.

Klaaswitz zei:
Iemand enig idee waar ik House Party II - The Ultimate Megamix kan downloaden of anders kopen (online) ?

Jeugdsentiment enzo.

??? :scratch:
 
Back
Naar boven