Fitness Seller

gabbertijd

Bezoekers in dit topic

bouwens62 zei:
Pengo Records :p
pengo maakte die niet keiharde terror?

on-topic: ik was vroeger ook gabber, het was mijn excuus om in het weekend lekker veel drugs te gebruiken :thumb:

Mysteryland winter edition in de jaarbeurs (in 96 geloof ik :D ) was de vetste party ooit, maar dat kwam dan ook vooral door vette pillen, de legendarische witte duifjes. :D

Het tofste vond ik het groepsgevoel, dat nam af en toe bizarre vormen aan. Als je eruitzag als een gabber dan was je een goede vriend van iedere andere willekeurige gabber die je tegenkwam. Als je door de stad liep en je zag een andere gabber dan gaf je elkaar een welgemeende luide groet (nee, geen hitler groet, dat was toen nog niet in :rolleyes: ).

En als je naar een feest ging, en je kwam onderweg een andere groep kalen tegen dan liep je met elkaar op en ouwehoerde je wat met elkaar :thumb:

Dat was trouwens ook vet kicken, met een grote groep kalen door de stad marcheren op weg naar een feest. Dat geeft je een enorm gevoel van macht, want je merkt overduidelijk dat 20 tot 30 kale mannen in hetzelfde uniform (aussie, bomber en maxies) nogal intimiderend is. Best fout eigenlijk. :o maar toch kicken...
 
Sinlath zei:
Frequencies van buzz fuzz
Yeah! Rave the City deel 1
Die heb ik! :D

De woeste man en Ik wil dansen zijn ook tof. :D

tofste hardcore nr's vind ik speedcity en pull-over, of dj ****, die is ook vet. Niet meer als 3 sporen en knallen maar op je Casio :D
 
Lauw zei:
Dat was trouwens ook vet kicken, met een grote groep kalen door de stad marcheren op weg naar een feest. Dat geeft je een enorm gevoel van macht, want je merkt overduidelijk dat 20 tot 30 kale mannen in hetzelfde uniform (aussie, bomber en maxies) nogal intimiderend is. Best fout eigenlijk. :o maar toch kicken...

eens :D
 
Something is happening downtown
 
lekker groepjes Marokkanen op Hoog Catarijne bedreigen....
Echt fouter als fout. :(
Niet dat ik medelijden heb met die Marokkanen, want die waren zelf geen haar beter als ons (let op het subtiele woordgrapje! :D )

edit: @ Kale: hey! die staat op thunderdome 2! ff opzoeken.... :D

edit: D.J. Dani! euh Dano! met something bigger :D wat heb ik nu gewonnen?
Op thunderdome 2 staan sowieso vette nummers. lt d' amato met sounds of frustration is ook vet. of percolator van 25th frame :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Lauw zei:
lekker groepjes Marokkanen op Hoog Catarijne bedreigen....
Echt fouter als fout. :(
Niet dat ik medelijden heb met die Marokkanen, want die waren zelf geen haar beter als ons (let op het subtiele woordgrapje! :D )
:D
 
bouwens62 zei:
Pengo Records :p


ik wist dat het iets was met een pinguin.. bijna goed :D

thunderdome till we die - 3 steps ahead (peter paul piggemans heette hij toch?)
get this mother****er - rob gee
sound of madness - rotterdam terror corps
 
chunky zei:
Zeker bewust meegemaakt, aussies, maxies, bomber, vet hakkuh!! zelfs kop kaalgeschoren toen.

ik draai de muziek uit die tijd nog regelmatig, er is geen betere.
JUIST!!!!LOSSSSS in Copa:D:D:D!!!RENG DENG DENG!!!:cool:
 
AAAhhm die goeie ouwe gabbertijd :)

Ik kan niet zeggen dat ik het als 15-20 jarige heb mee gemaakt, maar ik heb er wel leuke herinneringen aan.

Stond die tijd regelmatig aan de deur bij de Energiehal (Rotterdam) en heb ook de eerste 2 keer op de Maasvlakte flink verdiend :D

Verders vind ik nog steeds de muziek lekker om op te trainen
 
chunky zei:
hier had ik altijd een mega discussie over met me maat, ben er eigenlijk nogsteeds niet uit, hoewel ik wel overtuigd ben van me eigen mening.

die gasten name of the dj zijn Chosen few, naar mijn mening zeggen ze dat dus ook na 1 ,2, 3, CHOSEN FEW!

me maat zei altijd 1, 2, 3, LENNY D.

ik zeg optie 1, duidelijk!
Optie 1 opzeker.

Hebbe jullie alle partypics ook nog bewaard? :D
 
You wish your son to pridance
I layed it on my way
for to here the young birds singing
and the last of swords are played.

Ofzo :D
Dj weirdo - young birds
 
chunky zei:
hier had ik altijd een mega discussie over met me maat, ben er eigenlijk nogsteeds niet uit, hoewel ik wel overtuigd ben van me eigen mening.

die gasten name of the dj zijn Chosen few, naar mijn mening zeggen ze dat dus ook na 1 ,2, 3, CHOSEN FEW!

me maat zei altijd 1, 2, 3, LENNY D.

ik zeg optie 1, duidelijk!

At the count of 3, i want ya'll to tell me the name of my DJ. 1 2 3 ch-cho-chosen few! 1 2 3 ch-cho-chosen few! ;)
 
3XL zei:
Stond die tijd regelmatig aan de deur bij de Energiehal (Rotterdam)
Dan moeten we elkaar wel eens ontmoet hebben :cool:

Jij was die kale brede kerel toevallig?


:D
 
Lauw zei:
edit: @ Kale: hey! die staat op thunderdome 2! ff opzoeken.... :D

ook op rave the city 1 ;) daarom kwam ik erop :D
 
3XL zei:
AAAhhm die goeie ouwe gabbertijd :)

Ik kan niet zeggen dat ik het als 15-20 jarige heb mee gemaakt, maar ik heb er wel leuke herinneringen aan.

Stond die tijd regelmatig aan de deur bij de Energiehal (Rotterdam) en heb ook de eerste 2 keer op de Maasvlakte flink verdiend :D

Verders vind ik nog steeds de muziek lekker om op te trainen

3XL de gabber :D

Was je er trouwens bij megarave 98 (met oud en nieuw)? Die chemo toiletten waren toen allemaal omgeduwd. Ik heb toen de security gewaarschuwd, omdat er iemand in zo'n omgevallen chemoplee lag met de deur naar beneden "laat me erruiit!!" :roflol:
 
Balboa18 zei:
pff nepgabbers:P
er zijn nog steeds 100234243 hardcore feestjes elke week:S

Juist, bij Tini gaat het nog elk weekend loos!

Ik zie het al, Lauw en KaLe zijn de echte hardcore gabbers hier :hedbang:
 
ken uw klassiekers.

rob gee had een hitje met xtc, u got what i need.

gabber triviant :D
 
Back
Naar boven