Fitness Seller

Gabriëla's fotolog. 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gabriela

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2012
Berichten
53
Waardering
28
Lengte
1m66
Massa
70kg
Drie jaar geleden heb ik hier een fotolog geopend om mijn progressie bij te houden en te delen met anderen. Ik ben toen binnen een half jaar 20 kilo afgevallen en ontwikkelde een liefde voor krachttraining.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
De linker foto (90kg) is in 2013 genomen. De rechter begin 2015 (73)

Helaas zit de routine er bij mij niet meer in. Het aantal keer dat ik in 2016 naar de sportschool ben geweest is letterlijk op een hand te tellen.In gewicht ben ik niet aangekomen. Ik weeg nu 70 kilo. Ik heb het vermoeden dat mijn vetpercentage wel is toegenomen. (Niet zo gek na ruim een jaar niet sporten)

Ik wil graag richting de 63 kilo maar ook mijn % spiermassa verhogen.

Ik ben benieuwd of het bijhouden van een fotolog mijn motivatie weer een boost zal geven.
Deze foto' zijn van vandaag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie vooruitgang.
 
Succes met het weer oppakken en volhouden!!
 
Zet 'm op meid! In elk geval al een fantastische transformatie:bow:
 
Probeer er een soort van structuur in te krijgen. We hebben allemaal wel eens een dag dat we er geen zin in hebben maar eens je bezig bent gaat dat zo over en sowieso heb je nadien wel de voldoening. Misschien iemand zoeken die met je mee wilt gaan? Mooie transformatie trouwens, kan je je daar niet aan optrekken om verder te gaan?
 
Doe mij zo'n lijf zonder sporten :eyebrow:

Looking good girl, ik hoop dat je de motivatie weer vindt om het op te pakken. Je weet dat je het kunt, het is gewoon weer even de draad oppakken en weer knallen!

Heel veel succes!
 
Doe mij zo'n lijf zonder sporten :eyebrow:
Inderdaad, wel bewonderenswaardig dat je gewoon op gewicht gebleven bent ook al ben je gestopt met sporten...
 
Inderdaad, wel bewonderenswaardig dat je gewoon op gewicht gebleven bent ook al ben je gestopt met sporten...

+1

Als ik stop met sporten, stop ik ook met m'n voeding en ben ik binnen 3 maanden 10 kilo zwaarder (true story rofl, zijn er nu gelukkig weer af)
 
Back
Naar boven