boogie zei:kwam er later ook van die groene shit uit? Ratten zijn namelijk vieze infectie-veroorzakers!
Nee gelukkig niet. Maar als het een straatrat was geweest was ik wel ff bang geweest denk ik
boogie zei:kwam er later ook van die groene shit uit? Ratten zijn namelijk vieze infectie-veroorzakers!
delguy zei:Je hoort ze pas als je het licht uit doet bzzzzzzz bzzzzzzz en dan ineens stopt het, waarom stopt het? De mug is geland![]()
MrJ zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is 'ie niet lief?
Lekker voor op de bbq. Moet je em wel vers houden tot in september.MightyDuck zei:Ik zou er zo een flink vleesmes in hakken![]()
MightyDuck zei:Wat een smerige draad is dit![]()
Red devil zei:Toen ik nog op kamers zat (en er een dikke puinzooi van maakte), had ik eens last van een X aantal ontzettend grote spinnen.
Niet zo ongewoon, maar deze spinnen waren ontzettend slim! Ze liepen als gekken over mijn laminaat vloertje terwijl ik met een groot keukenmes ze in stukken probeerde te hakken. Het staat me nog bij als de dag van gister, dat beest ontweek mijn mes keer op keer!Echt, hij was ontzettend snel, ik heb alleen een paar pootjes eraf weten te choppen maar hij liep gewoon keihard door. Gelukkig rende hij tussen mijn koelkast en keukenblok zodat ik met een lange stok hem alsnog dood kon prakken.
Tot op de dag van vandaag ben ik nooit meer zulke grote en slimme spinnen tegengekomen.....![]()
boogie zei:vorig jaar zomer had ik een vervelende ervaring. Ik ging 's nachts (bij mijn ouderlijk huis) de afvalbak aan de straat zetten. Ik was helemaal alleen....
Dus ik probeer dat ding in beweging te zetten....blijken er allemaal maden uit die bak te komen. Dus ik voel me echt verkracht, zo vies. Maar ik bedacht me dat ik flink moest zijn en begon dat ding toch maar te verplaatsen. Springt er opeens zo'n übervette wrattenpad achter dat ding weg, godver ik schrok me echt de tering!
brrrr.. Iemand met zo'n ding in de hut daar ging ik niet naar binnen..MrJ zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is 'ie niet lief?
delguy zei:Ook weleens zo'n tarantula op mijn hand gehouden, maar die tarantulas schijnen niet zo gevaarlijk te zijn. In tegen stelling tot deze beestjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wazzup zei:Leuk topic, ik krijg alleen ineens zo'n jeuk...
MrJ zei:Ik zit ook met m'n voeten omhoog ja.![]()