AndroidHealthClinic

Gadverdamme (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Ik zet mijn net gemaakte litermaat proteine neer op het aanrecht, pen het keukenkastje en haal de pot koffie eruit-HEY! Zag ik daar wat lopen?

IK haal de pot vit. C weg en DÁÁR rent ie! Een huisspin zo groot en zo bang rent mijn kant op en valt pof! zo in m'n proteine!! :eek: :eek: :eek:

(J. <Jarig ja. Leuk.> says:
spin is ook eiwit)

Ja die kennen we al MrJ! :mad:

Daar dreef ie dan.
Nu ligt in in de afvoer.

Ik heb es nagedacht hè, ik ben gewoon banger voor die spin dan voor 3 Marokkanen in een steegje om 3 uur 's nachts... :rolleyes:
 
Waarom zou je bang zijn voor spinnen? Die beesten zijn als de dood voor mensen en daarbij leven er toch geen dodelijke spinnen in Nederland!?
 
DBC01 zei:
Ik zet mijn net gemaakte litermaat proteine neer op het aanrecht, pen het keukenkastje en haal de pot koffie eruit-HEY! Zag ik daar wat lopen?

IK haal de pot vit. C weg en DÁÁR rent ie! Een huisspin zo groot en zo bang rent mijn kant op en valt pof! zo in m'n proteine!! :eek: :eek: :eek:

(J. <Jarig ja. Leuk.> says:
spin is ook eiwit)

Ja die kennen we al MrJ! :mad:

Daar dreef ie dan.
Nu ligt in in de afvoer.

Ik heb es nagedacht hè, ik ben gewoon banger voor die spin dan voor 3 Marokkanen in een steegje om 3 uur 's nachts... :rolleyes:

mruhahah, als je langs DBC wilt: spin meenemen! gooi m in z'n nek en hij is wel ff bezig....

arachnaphobia gezien? :D
 
Dat tafereel had ik wel eens willen zien. :D
Mijn moeder is ook bang voor spinnen, bel d’r eens op om er samen over te praten. :D
 
Ik ben ook bang voor spinnen groter dan 1,5cm. :o


Serieus. :o
 
spin is ook eiwit :D
 
Vreemd daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen. Ik heb weer hoogtevrees.
 
Extend zei:
spin is ook eiwit :D

NERD :mad:

eq_909 zei:
Waarom zou je bang zijn voor spinnen? Die beesten zijn als de dood voor mensen en daarbij leven er toch geen dodelijke spinnen in Nederland!?

Moet ik dit uitleggen? :sob:

builderB zei:
mruhahah, als je langs DBC wilt: spin meenemen! gooi m in z'n nek en hij is wel ff bezig....

arachnaphobia gezien? :D

:mad: Ja!
 
LMAO. echt? :roflol:

okay, Ik vind dat we serieus moeten omgaan met deze problematiek, we moeten ons beseffen dat voor die mensen hun angsten heel reëel zijn.















MrJ en DBC zijn bang voor spinnen! Mietjes! Hahaha! :roflol:
 
Hee, ik krijg opeens een idee voor de BBQ...
 
Ik snap niet dat mensen bang zijn voor spinnen, het zijn echt beestjes die je niets doen. ze vluchten altijd weg. ze zijn nuttig ze vreten MUGGEN op.
als ik een spin zie in huis, pak ik hem op en zet hem buiten :p en als mijn partner of iemand anders het beestje doodtrapt of door de toilet spoelt dan kan ik echt over de rooie gaan :mad:
 
Dan geef ik jou de andere genoemde optie.

Nu tevreden? :D
 
Lauw zei:
MrJ en DBC zijn bang voor spinnen! Mietjes! Hahaha! :roflol:

Bij pappie en mammie thuis was er tenminste nog een kat die ze ving en op probeerde te eten (ze waren te taai om door te slikken).

Nu ben ik aangewezen op mijn wapenstok naast m'n bed. :spaz:
 
Heb je de shake niet meer opgedronken? zonde...
 
Misschien heeft de spin wel eitjes uitgescheten toen ie daar heel even dreef en die drink ik nu op en dan groeien er allemaal...owwwnnnneee! :eek:
 
spinnetjes doen niets, als klein jongentje moetst ik altijd het GROTE hok opruimen.. t was een oud hok, van steen, en lag altijd vol rommel.. hoe vaak liep er wel niet zon grote (huis)(zand) spin over me handen, ze zijn wel heeeel snel, dus pakken lukte me soms nauwelijks..

maar als k zon ding ineens zie schrik k soms wel een beetje, maar dat is de reactie..


dbb ouwe reus, je kan ook Irene Moors bellen , die helpt je er vanaf :D .. tenminste dat was gister op tv.. mensen met angsten, (en spinnen kwam ook ten orde)
 
Ik heb een nest van die grote huis(trechter)spinnen in me schuur, was in het begin wel eens schrikken maar je raakt er aan gewend. Sommige waren echt bruut groot :D
 
Wees blij dat je niet in de VS ofzo woont:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven