XXL Nutrition

Gadverdamme (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Om je gerust te stellen.....de red recluse spider is inmiddels ook in Europa gesignaleerd en al opgerukt tot in België. Het is een klein schattig spinnetje, maar pas op......

Voor meer info...en vergelijk hem maar een met wat er in je gootsteen ligt

http://www.highway60.com/mark/brs/linda_bite.htm


:D ben benieuwd of je het verslag uit durft te lezen. Wees gerust, het loopt goed af. ;)
 
Tsunami zei:
Om je gerust te stellen.....de red recluse spider is inmiddels ook in Europa gesignaleerd en al opgerukt tot in België. Het is een klein schattig spinnetje, maar pas op......

Voor meer info...en vergelijk hem maar een met wat er in je gootsteen ligt

http://www.highway60.com/mark/brs/linda_bite.htm


:D ben benieuwd of je het verslag uit durft te lezen. Wees gerust, het loopt goed af. ;)


Foto´s zeggen al genoeg,
 
Tsunami zei:
Om je gerust te stellen.....de red recluse spider is inmiddels ook in Europa gesignaleerd en al opgerukt tot in België. Het is een klein schattig spinnetje, maar pas op......

Voor meer info...en vergelijk hem maar een met wat er in je gootsteen ligt

http://www.highway60.com/mark/brs/linda_bite.htm


:D ben benieuwd of je het verslag uit durft te lezen. Wees gerust, het loopt goed af. ;)

gadverredamme man!!! wat gooooorrrr! :eek:



DBC; je lijkt wel een wijf! :mad:
 
Ik kom gewoon voor m'n angsten uit. En ik vind de muziek van de Backstreet Boys leuk. Nou en? ???
 
homoooooooh :o
 
DBC01 zei:
Ik kom gewoon voor m'n angsten uit. En ik vind de muziek van de Backstreet Boys leuk. Nou en? ???

Daar was ik in mijn pubertijd ook helemaal fan van, nu niet meer zo, maar vroeger hing heel mijn slaapkamer vol met poster van hun :o
 
8legged01.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

8leg.jpg


uslobby4.jpg


deutschlobby8.jpg


MMMMMMMMMMMMM!! :D

uslobby2.jpg
 
ik moet eerlijk bekennen dat ik ook bang heb van spinnen...van die hooiwagens of zo niet, maar van die grote dikke kanjers van spinnen... :hair:

:bawling:
 
Ik weet ook wel dat spinnen niks doen, maar om de een of andere reden is het een schrikwekkend iets, het zijn gewoon vieze dingen en je kan je er de pleuris door verschieten. Ik begrijp die angst best...
 
Ach Santoz, 80% van de posters houdt er niet van, er zijn er slechts enkelen die het durven toegeven. ongeacht wat het voor hun ego betekent. :cool:
 
Laatst zat er hier zo'n kleintje op het plafond. Peuter ik dat ding er af, ploft ie net voor m'n voeten neer ipv op m'n boekje dat ik vasthad. :mad: Ik 5 minuten onder m'n bureau gekeken naar waar hij gekropen was, ging net slapen. :o
 
Ik heb het van me moeder, angst voor spinnen.

Damn, ik ben er echt bang voor, zelfs voor de hele kleine :(

wist je dat je altijd binnen een straal van 3 meter van een spin bent?
 
Ik begrijp je angst DBC.. ik heb het weer met paarden.. ben echt vet bang voor paarden.... al moet ik zeggen dat insecten ook niet echt tot mijn favorieten horen... spinnen vallen opzich wel mee... bij mijgaat het meer om vliegende insecten.... vertrouw ze niet helemaal op één of andere manier....

Spinnen vind ik nog de minst erg moet ik zeggen... :o
 
Snielz zei:
Ik heb het van me moeder, angst voor spinnen.

Damn, ik ben er echt bang voor, zelfs voor de hele kleine :(

wist je dat je altijd binnen een straal van 3 meter van een spin bent?

Tnx. :(


Om het even aan te vullen:

- In je leven eet je meerdere spinnen op in je slaap.

- En het overbekende; Je ziet een huge mother****ing spin op de muur in je slaapkamer, je pakt snel je stofzuiger/AK-47/B52/whatever, komt terug en....

...spin weg!

Echt wel dat je heerlijk slaapt dan! :scared:
 
Vreselijk die dikke spinnen... brrr :scared:

Als je mij wilt zien rennen moet je zo'n dikke 'huisvriend' bij mij in de woonkamer dumpen..

Ik was een vorigjaar zomer aan het werk tijdens de zomervakantie in een basisschool. Zo'n lekker oud gebouwtje. Khad dorst en hing met mijn kop boven een kraan.. komt d'r ineens uit dat afvoer putje een monsterlijk dikke spin uit zetten!! gvd.. sindsdien laat ik altijd eerst de kraan ff paar seconden lopen voor ik er onder duik..brrr

Btw die pics van die spinnenbeet zijn ook niet misselijk..
 
Ik ben ook bang voor spinnen. Ik zat eens gewoon op mn pc'tje op een avond in den jare en ik zag een enooooooooooorme spin tegen de muur kruipen. Ik sloeg er naar met een slipper, maar natuurlijk miste ik.

Het monster viel omlaag, scharrelde achter mn pc'bureautje en ik zag hem nergens meer. Na een korte speurtocht met een bus deodorant en mijn dodelijke slipper vond ik hem nog niet en ben ik maar te bed gegaan.

Want opnieuw achter mn pc'tje gaan zitten en het beest vergeten.. dát kan niet. Ik zou 'em ieder moment in mn broeksppen voelen kruipen en terstond overal kriebels voelen :o

Daarom: Spinnen? Vernietig ze direct.

Evenals sprinkhanen btw, dat zijn ook zulke smerige beesten
 
Snielz zei:
Ik heb het van me moeder, angst voor spinnen.

Damn, ik ben er echt bang voor, zelfs voor de hele kleine :(

wist je dat je altijd binnen een straal van 3 meter van een spin bent?


aaaaah lul!! ik voel me nu echt kriebelig en vies :(
 
wisten jullie ook dat je 's nachts in je slaap insecten opeet? En ja, ook spinnetjes. Jaarlijks gemiddeld 14 insecten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven