MuscleMeat

Gadverdamme (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ zei:
Wees blij dat je niet in de VS ofzo woont:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ooowkee.. ik zou me dus de kamer uit haasten en veilig achter de deur bedenken met welk wapen ik dit monster in godsnaam zou gaan omleggen. Een bijl zou geen optie zijn, wel effectief, maar ik moet zo dichtbij dat het stervende open gehakte beest alsnog bovenop me zou vallen :o
 
ik heb eens op tv gezien dat ratten vanuit het riool omhoog kunnen komen uit de wc-pot. Ik schrok daar echt van, je zult maar zitten schijten, of als je binnenkomt net zo'n vies roze staart (zo'n dikke rattenstaart) zien wegschieten. En ze knabbelen ook aan je tenen en maybe ook zelfs wel je lul (in je slaap dan hè).
 
boogie zei:
ik heb eens op tv gezien dat ratten vanuit het riool omhoog kunnen komen uit de wc-pot. Ik schrok daar echt van, je zult maar zitten schijten, of als je binnenkomt net zo'n vies roze staart (zo'n dikke rattenstaart) zien wegschieten. En ze knabbelen ook aan je tenen en maybe ook zelfs wel je lul (in je slaap dan hè).

ja of slangen..
 
ja en schorpioenen. Een kennis is wel eens in een huisje in een of ander tropisch land wezen slapen. Werd ie 's nachts wakker liepen er tal van schorpioenen om em heen :eek:
 
Ben wat insecten betreft blij dat ik in Nederland woon. :o
 
boogie zei:
ik heb eens op tv gezien dat ratten vanuit het riool omhoog kunnen komen uit de wc-pot. Ik schrok daar echt van, je zult maar zitten schijten, of als je binnenkomt net zo'n vies roze staart (zo'n dikke rattenstaart) zien wegschieten. En ze knabbelen ook aan je tenen en maybe ook zelfs wel je lul (in je slaap dan hè).

Ik had ooit in een ver verleden een RAT als huisdier.. (gewoon gekocht)... Maar dat beest was vals als de tering en beet als een gek... stonk in de zomer.. toen heeft mijn vader hem aan een collega van hem gegeven op z´n werk.... best wel zielig voor die collega... het beest was echt onhandelbaar geworden..... bet wel een rotstreek van mijn pa... :o
 
vorig jaar zomer had ik een vervelende ervaring. Ik ging 's nachts (bij mijn ouderlijk huis) de afvalbak aan de straat zetten. Ik was helemaal alleen....
Dus ik probeer dat ding in beweging te zetten....blijken er allemaal maden uit die bak te komen. Dus ik voel me echt verkracht, zo vies. Maar ik bedacht me dat ik flink moest zijn en begon dat ding toch maar te verplaatsen. Springt er opeens zo'n übervette wrattenpad achter dat ding weg, godver ik schrok me echt de tering!
 
Waarom heb ik dit topic uitgelezen?

Stel je voor dat die spin uit irak zijn giftanden in je nek zet. :eek:
 
boogie zei:
ja en schorpioenen. Een kennis is wel eens in een huisje in een of ander tropisch land wezen slapen. Werd ie 's nachts wakker liepen er tal van schorpioenen om em heen :eek:

Dat zijn meestal de streke verhalen die de kennissen altijd hebben om indruk te maken :D niet geloven hoor hahahaha
 
ik heb ook helemaal geen kennissen, laat staan vrienden (nouja, op dbb na dan). Maar wilde toch even mijn bijdrage leveren. Jij Socrates, als vriendloze broeder, zal dat wel begrijpen neem ik aan!
 
Socrates zei:
Ik had ooit in een ver verleden een RAT als huisdier.. (gewoon gekocht)... Maar dat beest was vals als de tering en beet als een gek... stonk in de zomer.. toen heeft mijn vader hem aan een collega van hem gegeven op z´n werk.... best wel zielig voor die collega... het beest was echt onhandelbaar geworden..... bet wel een rotstreek van mijn pa... :o


Ik ben ook een keer hard gebeten door zo'n smerige rat. Ik kende het beestje niet en wou hem dus aaien met mijn vinger. Dat had ik dus nooit moeten doen want die ratten bijten echt hard door, bloedde flink, ik zie het litteken nog steeds.
 
kwam er later ook van die groene shit uit? Ratten zijn namelijk vieze infectie-veroorzakers!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zijn ook gore beesten.. heb je in Portugal veel... als je ze kapottrapt hoor je echt zo´n raar geluid... gatver.....
 
zijn dat van die vliegende herten? In Frankrijk zag ik die altijd veel, van die zwarte glanzende grote gevaarten. Echt eng waren die...
 
boogie zei:
ik heb ook helemaal geen kennissen, laat staan vrienden (nouja, op dbb na dan). Maar wilde toch even mijn bijdrage leveren. Jij Socrates, als vriendloze broeder, zal dat wel begrijpen neem ik aan!

Ik ben meestal diegene die sterke verhalen vertel na mijn vakanties... daarom herken ik het zo goed (meestal ga ik ook niet eens op vakantie en verzin ik dat ook gewoon)... en vrienden heb ik ook niet idd.. maar ik vertel het gewoon aan willekeurige mensen op straat...
 
boogie zei:
zijn dat van die vliegende herten? In Frankrijk zag ik die altijd veel, van die zwarte glanzende grote gevaarten. Echt eng waren die...

Het zijn een soort kevers... maar ze glimmen inderdaad en zien er echt eng uit..
 
Oh ik heb trouwens nog wel een leuke ratten-anecdote.

Heel wat jaren terug, toen Boogie nog een klein Boogie'tje was ging ons gezin samen met een bevriend gezin op vakantie naar Frankrijk. Die camping (het was zo'n typisch vieze Franse camping uit Midden-Frankrijk met van die stinkende wc's) waar we aankwamen was echt te ranzig voor woorden, daar was dus ook een rattenplaag. Echt elke nacht was het wel raak en zaten ze bij ons in de tent. Ook had je daar allemaal van die vieze stinkende slootjes met bruggetjes er overheen, en dan echt zo bang zijn dat je er vanaf viel in de 'rattenkweekvijver'. Anyway, op een gegeven moment was mn pa er zat van en heeft hij een dode rat meegenomen naar de campingbaas en vol woede op zn bureau gepleurd. KABLAM!

Hehe, dat was wel even schrikken voor de man, en toen wij weer naar huis gingen beloofden ze er wat aan te doen. Zou daar eigenlijk nog eens naar terug moeten.
 
eq_909 zei:
Ja! Spinnen zijn cool, die vangen muggen. En muggen zijn pas irritant! :p

als ik 1 diersoort haat dan zijn t wel muggen... die beesten kunnen echt mn zomer verpestten :(

Socrates zei:
Het zijn een soort kevers... maar ze glimmen inderdaad en zien er echt eng uit..

jah in bosnie ook zat gezien die torren. zo groot als je hand en lopen in een soort tank-achtige manier :scared: ze bewegen met 2 km per uur. maar toch ging ik uit de weg voor ze :D
 
Laatst bewerkt:
kurgan zei:
als ik 1 diersoort haat dan zijn t wel muggen... die beesten kunnen echt mn zomer verpestten :(

Je hoort ze pas als je het licht uit doet bzzzzzzz bzzzzzzz en dan ineens stopt het, waarom stopt het? De mug is geland :p
 
Back
Naar boven