AndroidHealthClinic

Gadverdamme (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boogie zei:
kwam er later ook van die groene shit uit? Ratten zijn namelijk vieze infectie-veroorzakers!

Nee gelukkig niet. Maar als het een straatrat was geweest was ik wel ff bang geweest denk ik :p
 
delguy zei:
Je hoort ze pas als je het licht uit doet bzzzzzzz bzzzzzzz en dan ineens stopt het, waarom stopt het? De mug is geland :p

ik ben ondertussen zo getraind op t doodslaan van muggen dat ik wel eens snachts wakker werd omdat ik r 1 had doodgeslagen op mn gezicht :P

hele rooie vlek op mn wang :D
 
Weet je wat helpt om van je angst af te komen ? Dan moet je een vogelspin kopen. Je moet hem dan gewoon klein kopen, en dan word je er minder bang van.

Was eerst ook bang voor spinnen. Vriend van me kocht iets langer dan een half jaar geleden ook een spin en toen heb ik er me ook maar eentje gehaald.

Ben nu een stuk minder bang voor spinnen geworden. Natuurlijk heb ik bij sommige spinnen nog wel iets van 'bah'. Maar de meeste spinnen die ik hier zie die voor ik aan m'n vogelspin. (dus ik pak ze zelf)
 
Een kennis van mij heeft ook zo'n grote vogelspin. Die zit in zo'n groot terrarium of hoe noem je dat... Was eens bij hem langsgeweest en na een kwartiertje ofzo kijk ik ff naar het terrarium en zie dat die spin er niet inzit ! Ik vraag hem of ze dood is ofzo, zegt ie: "Aah neen, die loopt hier ergens rond..." 'k heb zelfs me jas laten liggen en voorzichtjes de voordeur opgezocht !! :D

Edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Dit topic bezorgt me rechtopstaande haren, **** wat haat ik zo'n beesten.
Mensen die zulke dingen bijhouden komen wat te kort :D

M'n buren hebben een leguaan als huisdier, echt gestoord, hij zit echt altijd voor het raam, soms denk je dat het een opgezet dier is; zo vies stil kunnen die beesten zitten, echt niet om aan te zien :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is 'ie niet lief?
 
MightyDuck zei:
Ik zou er zo een flink vleesmes in hakken :o
Lekker voor op de bbq. Moet je em wel vers houden tot in september. :D
 
mn zus heeft nu een jaartje slangen. ze begonnen als ringwormen maar zijn al uitgegroeid tot zon 30 cm. ik had nog nooit een slang vastgehouden maar en vond ik t toch niet. ik had wel anders gepiept als ze giftig waren of aggressief hoor

(of groter dan een meter)
 
Ook weleens zo'n tarantula op mijn hand gehouden, maar die tarantulas schijnen niet zo gevaarlijk te zijn. In tegen stelling tot deze beestjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Toen ik nog op kamers zat (en er een dikke puinzooi van maakte), had ik eens last van een X aantal ontzettend grote spinnen.

Niet zo ongewoon, maar deze spinnen waren ontzettend slim! Ze liepen als gekken over mijn laminaat vloertje terwijl ik met een groot keukenmes ze in stukken probeerde te hakken. Het staat me nog bij als de dag van gister, dat beest ontweek mijn mes keer op keer! :eek: Echt, hij was ontzettend snel, ik heb alleen een paar pootjes eraf weten te choppen maar hij liep gewoon keihard door. Gelukkig rende hij tussen mijn koelkast en keukenblok zodat ik met een lange stok hem alsnog dood kon prakken.

Tot op de dag van vandaag ben ik nooit meer zulke grote en slimme spinnen tegengekomen..... ???
 
Als je mij ziet rennen over straat is er een wesp in mn buurt ik word helemaal gek als er 1 in huis zit sluit ik me op in de wc..
Zo stond ik es op een strand met allemaal meisjes te praten en ineens kwam er een wesp op me af je hebt nog nooit een groep meisjes zo zien giechelen. :( :mad:
 
Red devil zei:
Toen ik nog op kamers zat (en er een dikke puinzooi van maakte), had ik eens last van een X aantal ontzettend grote spinnen.

Niet zo ongewoon, maar deze spinnen waren ontzettend slim! Ze liepen als gekken over mijn laminaat vloertje terwijl ik met een groot keukenmes ze in stukken probeerde te hakken. Het staat me nog bij als de dag van gister, dat beest ontweek mijn mes keer op keer! :eek: Echt, hij was ontzettend snel, ik heb alleen een paar pootjes eraf weten te choppen maar hij liep gewoon keihard door. Gelukkig rende hij tussen mijn koelkast en keukenblok zodat ik met een lange stok hem alsnog dood kon prakken.

Tot op de dag van vandaag ben ik nooit meer zulke grote en slimme spinnen tegengekomen..... ???

jij bent niet leuk :D zal ik eens met een keukenmes je pootjes er af komen hakken :p
 
boogie zei:
vorig jaar zomer had ik een vervelende ervaring. Ik ging 's nachts (bij mijn ouderlijk huis) de afvalbak aan de straat zetten. Ik was helemaal alleen....
Dus ik probeer dat ding in beweging te zetten....blijken er allemaal maden uit die bak te komen. Dus ik voel me echt verkracht, zo vies. Maar ik bedacht me dat ik flink moest zijn en begon dat ding toch maar te verplaatsen. Springt er opeens zo'n übervette wrattenpad achter dat ding weg, godver ik schrok me echt de tering!


*zet zn bakje kwark waar ie zon zin in had rustig terug in de koelkast* :( :( :( :( :( :(
 
MrJ zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is 'ie niet lief?
brrrr.. Iemand met zo'n ding in de hut daar ging ik niet naar binnen..
 
delguy zei:
Ook weleens zo'n tarantula op mijn hand gehouden, maar die tarantulas schijnen niet zo gevaarlijk te zijn. In tegen stelling tot deze beestjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zwarte Weduwe?


/edit:
Yeps. Check de URL. :p
 
Leuk topic, ik krijg alleen ineens zo'n jeuk...
 
wazzup zei:
Leuk topic, ik krijg alleen ineens zo'n jeuk...

Ik zit ook met m'n voeten omhoog ja. :D
 
MrJ zei:
Ik zit ook met m'n voeten omhoog ja. :D

Ik zit lekker met mijn blote voeten tussen de stoffige computerkabels achter de kast.
 
Back
Naar boven