AndroidHealthClinic

Gadverdamme (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

delguy zei:
Ik zit lekker met mijn blote voeten tussen de stoffige computerkabels achter de kast.

Held! :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker aan je tenen knabbelen (dit is dezelfde als die met die US-soldiers)
 
dat sentiment alleen al van dbc is karma waard

you must spread some ....


koe is ook als de dood voor spinnen , voor tandartsen , bang voor geesten noem maar op . en ja bench ik ben mans genoeg om het toe te geven
 
Zo lang het geen zwarte weduwen zijn loop ik er niet voor weg. In Nepal in een vaag hotel een grote spin verwijderd uit de douche van twee gasten van mijn groep, anders waren ze niet gaan slapen in hun kamer. Spin rustig gevangen in een doosje en buiten gezet. Beestje had een mooi dik zwart lijf, die had zich waarschijnlijk tegoed gedaan aan het ongedierte in het hotel. Nuttige beesten.
 
Ik zat eens in de zetel toen ik iets op m'n hoofd voelde vallen. Ik wreef in mijn haar en zag zo'n dikke harige huisspin eruitvallen. Een van de enigste keren van mijn leven dat ik zo gegild heb.

En die harige, dikke huispinnen zijn totaal niet nuttig. Ze worden jagerspinnen genoemd en eten de andere (wel nuttige!) spinnen op. Die jagerspinnen maken nooit een web, en vangen dus nooit muggen of andere insecten :(
 
Ik vind spinnen ook niet leuk. Ik heb jaren terug die film gezien. Arachnaphobia(?) Die ene scene dat die vent naar de wc gaat en dat er zo'n spin loopt onder de bril.

Het is triest maar waar. Nog steeds voordat ik ga zitten til ik eerst de wc-bril omhoog om te zien of er geen spin zit :o
 
DBC01 zei:
Ik zet mijn net gemaakte litermaat proteine neer op het aanrecht, pen het keukenkastje en haal de pot koffie eruit-HEY! Zag ik daar wat lopen?

IK haal de pot vit. C weg en DÁÁR rent ie! Een huisspin zo groot en zo bang rent mijn kant op en valt pof! zo in m'n proteine!! :eek: :eek: :eek:

(J. <Jarig ja. Leuk.> says:
spin is ook eiwit)

Ja die kennen we al MrJ! :mad:

Daar dreef ie dan.
Nu ligt in in de afvoer.

Ik heb es nagedacht hè, ik ben gewoon banger voor die spin dan voor 3 Marokkanen in een steegje om 3 uur 's nachts... :rolleyes:


Die spin had je dan ook gepakt zonder eerst 5 vriendjes bij op te bellen :D
 
Moen! :roflol: K*t, dat ik die mop niet zelf gezien had. :(
 
Gemiddeld 1x per week hoor ik hier rondom de klok van 12 recht onder mijn raam wel iemand flink overgeven. Ik vraag me dus af of daar ook beesten op af komen? :(
 
Ik weet niet of er mensen zijn die het al eerder gehoord hebben maar een mens zou op z'n hele leven zo'n 70 spinnen onbewust inslikken tijdens de nacht. Nog niemand deze mythe eerder gehoord?
 
Santoz zei:
Ik weet niet of er mensen zijn die het al eerder gehoord hebben maar een mens zou op z'n hele leven zo'n 70 spinnen onbewust inslikken tijdens de nacht. Nog niemand deze mythe eerder gehoord?
ja en hebt bezorgt mij de kriebels, ik ben als de dood voor spinnen, is dus een ramp om te gaan kamperen met mij :D
 
Santoz zei:
Ik weet niet of er mensen zijn die het al eerder gehoord hebben maar een mens zou op z'n hele leven zo'n 70 spinnen onbewust inslikken tijdens de nacht. Nog niemand deze mythe eerder gehoord?

Ik geloof dat dat aantal teruggebracht was tot gemiddeld een stuk of 3 hoor.

Als dat nou het wéreldgemiddelde was komen we er nog aardig vanaf, dan zullen ze in afrika en irak enzo wel een spinnetje of 10 wegknabbelen en wij hier niks :o
 
DBC01 zei:
Ach Santoz, 80% van de posters houdt er niet van, er zijn er slechts enkelen die het durven toegeven. ongeacht wat het voor hun ego betekent. :cool:
Ik ben niet bang voor insecten die onder mijn maat 45 pantoffel passen. :D
Hoewel ik eigenlijk nooit spinnen doodsla (het zijn ook geen insecten). Want spinnen vangen muggen, en muggen maken mij het leven zuur, en spinnen niet.

Zo’n red recluse spider is een ander verhaal, maar dat ligt meer aan de ontsierende wonden en littekens die de beet van dit beestje veroorzaakt. :eek:
 
DBC01 zei:
Ach Santoz, 80% van de posters houdt er niet van, er zijn er slechts enkelen die het durven toegeven. ongeacht wat het voor hun ego betekent. :cool:

Net zo goed zeker als dat de hoofdmoot de winter niks vind? :D Je hebt gewoon mannen en mietjes. Mannen vinden de winter super en lopen niet weg voor een spinnetje. Wat de rest doet mag je zelf invullen.
 
Ik ben helemaal vreemd...
Ben onwijs bang voor normale spinnen :eek:

maar vogelspinnen vind ik leuk :D
 
Kunt er af en toe wel goed van schrikken als zo'n ding ineens te voorschijn komt.
Heb weleens een bed afgebroken en ineens zat daar een grote spin met zijn gewicht verdeeld op zijn achterpoten alsof ie me elk moment wilde bespringen. Ik ging terug om ff een stofzuiger te pakken en dat beest bleef gewoon wachten tot ik terug kwam, dat was erg vriendelijk van hem. Maar wel een apart idee zo'n groot beest dat dat onder je bed kan zitten :D

Maar ben eerlijk gezegd banger van spuiten :eek:
Iemand enig idee hoe ik van die angst af kan komen? Kuren hoef ik op diemanier dus ook niet aan beginnen :(
 
Ik ben niet bang voor spinnen maar ze moeten niet al te groot worden :eek: laatst wilde ik in bad en toen zat er zo'n ****ing HUGE spider met behaarde poten en een vet dik lichaam, scheet 7 kleuren stront :eek: GADVER dat is echt te eng, die pak ik dus nooit op, heb een handdoek gepakt en dat was nog steeds eng :rolleyes: Maar dood maken doe ik niet, zelfs niet bij kleine.
 
Back
Naar boven