AndroidHealthClinic

Gain Fast 3100 - Universal

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 5/10 +- Twijfelgeval

  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gain Fast is een wetenschappelijk ontwikkelde weight gainer speciaal samengesteld om u te helpen massieve spieren op te bouwen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream: Slecht
  • Welke dosis heb je gebruikt? Ik nam de aangegeven dosis: 5 scoops met ongeveer 500ml melk
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis samples en levering binnen de 24u
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 89.90€ voor 2 zakken
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Neen :(

Mijn review:

Over de 'Supplement Facts' viel niet te klagen , deze zat boordevol met stoffen die je lichaam goed kan gebruiken bij het aankomen en het algemeen herstel. Ik zag er echt naar uit deze te nemen , maar na een paar shakes moest ik hier mee stoppen want ik begon me altijd erg misselijk te voelen. Ik heb melk gebruikt om het mee te mengen , maar dit was véél te dik. Daarna maar water geprobeerd , en half water half melk maar het bleef te dik. Heb de dosis verlaagd naar 2 tot 3 scoops en kreeg het nog steeds niet binnen.

Erg jammer dat dit niet voor mij werkt , maar als je naar een goede weight gainer zoekt is het wel de moeite waard om deze even te bekijken.

Ik geef deze een 5 , omdat de samenstelling goed is , maar de werking niet.
Hopelijk kan er hier iemand betere ervaring mee opdoen dan ik.

UNI-GF1.jpg
 
ik heb dit spul toevallig gister voor de tweede keer besteld
ik had de smaak vanille omdat ik normaal altijd chocolade had en wou nu eens afwisselen
ik vond de smaak erg lekker en ben ongeveer 3kg aangekomen in een maand wel icm goed eten ook zijn mijn spieren wat voller geworden en mijn krachtstats voorruit gegaan
 
ik heb dit spul toevallig gister voor de tweede keer besteld
ik had de smaak vanille omdat ik normaal altijd chocolade had en wou nu eens afwisselen
ik vond de smaak erg lekker en ben ongeveer 3kg aangekomen in een maand wel icm goed eten ook zijn mijn spieren wat voller geworden en mijn krachtstats voorruit gegaan

Dit hoopte ik ook te krijgen , maar ik wijt het vooral aan de smaak en dikte van de shake. Ik kreeg dit spul niet dunner , mixte altijd met een staafmixer met melk of water , of beide. Misschien dat ik eens een potje hiervan bestel in Chocolate ;)
 
Misschien bied de blender een oplossing?
 
Back
Naar boven