XXL Nutrition

gain fast 3100

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
kent iemand deze weigt gainer van universal ???
en is ie de prijs waard???
 
Ken het wel...maar universal is geen topper ben ik bang. Prijs/kwaliteit is niet echt toppie. Verder geen persoonlijke ervaring met het product zelf.
 
Smaak is goed te pruimen. Maar kan het niet vergelijken omdat dit de enige is geweest die ik tot nu toe gebruikt heb.

Robin: Waarom is universal niet goed?? Alleen hun weightgainers of alles? De animal lijn is toch goed aangeschreven? Unidyne is een prima product etc etc. Of vind je het gewoon te duur?
 
Over het algemeen is universal niet echt een topper. Vraag me niet hoe het komt, maar het is zo. Dat hoor ik wel wat verkoop betreft.
Wat de animal lijn betreft. Het enige goeie daarvan is de animal pak en de animal snak. De rest sucks!!
 
Kheb die gebruikt...banaan
1: niet te vreten
2: als je die klaar maakt zoals bescreven op de verpakking krijg je die nt binnen!
3: ie werkt nt!
BULLSHIT, zoals de rest van universal, die producten bevatten te weinig actieve stoffen! Enkel een mooie reclamecampagne ja!
 
Originally posted by robrecht10
Kheb die gebruikt...banaan
1: niet te vreten
2: als je die klaar maakt zoals bescreven op de verpakking krijg je die nt binnen!
3: ie werkt nt!
BULLSHIT, zoals de rest van universal, die producten bevatten te weinig actieve stoffen! Enkel een mooie reclamecampagne ja!

Te weinig actieve stoffen in een WG?:D
 
maar wat is dan wel een goeie wg?

heb nu bigboss van mdy maar bevalt me ook niet
 
Originally posted by AAJ
maar wat is dan wel een goeie wg?

heb nu bigboss van mdy maar bevalt me ook niet

Wat is volgens jou een goede wg?
 
ik heb voorheen mdy supermass 3200 gebruikt, heb nu een emmer van 4,5 kg van universal's gain fast 3100 gehaald. gewoon om te kijken welke beter is.

als je niet probeert kom je helemaal nergens achter (sinds elk lichaam anders reageerd op b.v. supplementen ;))
 
Originally posted by burn


Te weinig actieve stoffen in een WG?:D

Die gain fast gaat er prat op dat ie werkende anabole stoffen bevat die helpen bij spiergroi e.d.... vandaar:tong:
 
Te veel stoffen die niet werken en laag gedoseert. Maar ja, las het toch niet werkt. Maar je betaald er wel voor. Ook te veel suikers.
 
Ik heb animal cuts vaker gebruikt, erg duur is het wel maar dat ligt volgens mij meer aan import kosten want op amerikaanse sites is het wel allemaal veel goedkoper, maar ja dan de verzendkosten! Ik vind dit echt de beste vetverbrander die ik ken en ik heb er veel gebruikt en neem nu alleen nog maar animal cuts. De animal lijn is gewoon goed volgens mij. ik ben positief over universal.
 
Ik heb die Animal Snack wel eens gebruikt. Tip: zorg dat je een flink glas water bij de hand heb, anders blijft het in je strot hangen!!! Ik moest toen een half uur wachten voordat ik water kon gaan drinken ( zat in een volle collegezaal). :eek:
 
N-Large 2 van Prolab en Gain Fast van Universal vind ik wel goed als weight gainer.
Verder producten van universal die ik wel goed vind zijn: Super Whey Pro, Animal Pack, Animal Max en LAVA.

Universal is ok in mijn boek.
 
Back
Naar boven