AndroidHealthClinic

Gainen met HillR

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 442
  • Weergaven 48K
  • Volgers 62

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 514064
Dit is toch een troll reactie mag ik hopen?
1606477652664.png


Dit stond in der bio, samen met dat ze van moordenaars en verkrachters hield.
Dus ik denk ik stuur een berichtje, als ik zo'n gek bot antwoord krijg weet ik genoeg.
 
Bekijk bijlage 514065

Dit stond in der bio, samen met dat ze van moordenaars en verkrachters hield.
Dus ik denk ik stuur een berichtje, als ik zo'n gek bot antwoord krijg weet ik genoeg.
Ohja, want ze ziet er zogenaamd zo goed uit dat ze dat even nog moet bevestigen dat ze daadwerkelijk wel echt is. Ik mag hopen dat jij ook niet voor die bevestiging zoekt :roflol:
 
Ohja, want ze ziet er zogenaamd zo goed uit dat ze dat even nog moet bevestigen dat ze daadwerkelijk wel echt is. Ik mag hopen dat jij ook niet voor die bevestiging zoekt :roflol:
Ze ziet er veel te fake uit en het feit dat je geilt op moordenaars/verkrachters is ook niet helemaal lekker
 
Ze ziet er veel te fake uit en het feit dat je geilt op moordenaars/verkrachters is ook niet helemaal lekker

Deel even een foto dan.....
 
Matige rel en te geilen valt er ook al weinig :dunno:

Ik ga maar aan het bier.
 
Ze ziet er veel te fake uit en het feit dat je geilt op moordenaars/verkrachters is ook niet helemaal lekker
Mensen denken alleen dat je fake bent als het te goed is om waar te zijn aka jij geeft al aan dat ze eigenlijk veel te goed voor jou is om waar te zijn. Plus het feit dat ze met jou match zegt toch ook al genoeg lijkt me. Dan moet het wel fake zijn.

Deze serial killer had anders aardig wat vrouwelijke fans. Zolang je er maar goed genoeg uitziet kun je met veel wegkomen.
1606486728523.png
 
Mensen denken alleen dat je fake bent als het te goed is om waar te zijn aka jij geeft al aan dat ze eigenlijk veel te goed voor jou is om waar te zijn. Plus het feit dat ze met jou match zegt toch ook al genoeg lijkt me. Dan moet het wel fake zijn.

Deze serial killer had anders aardig wat vrouwelijke fans. Zolang je er maar goed genoeg uitziet kun je met veel wegkomen.
Bekijk bijlage 514086
Ja kan hier niets op in brengen.
Betreft dat serial killers gebeuren, het is een soort van fetish het heet iig hybristophilia. Je hoeft er dus niet eens goed uit te zien. Veel vrouwen vielen ook op Ted Bundy (nadat het bekend werd dat hij x aantal vrouwen had vermoord) maar die heeft imo de looks niet mee zitten.
 
Een paar milva's omleggen? :P
Iedereen omleggen die hem heeft afgewezen. Dan zijn we ook meteen af van alle vrouwen van dit forum. NO more simpin
 
Is dit het topic waar ik mijn trainingen hoor te posten? I'm confused.

TRAINING

Gisteren heb ik upperbody gedaan, maar was zo slap als het maar kon, drukke werkweek gehad, want nu heb ik een weekje vakantie, dus lange dagen en mentaal gewoon erg moe.

Ik begon met pullups, kreeg eerste setje maar 4 reps voor elkaar, gelijk m'n mood vercracked natuurlijk, daarna nog 4 setjes van 3 reps gedaan. Rest van de training maar wat gedaan, wel gewoon m'n best, maar geen zin om op te letten en dingen te onthouden.

Vandaag lowerbody en ondanks intense hoofdpijn ging dat best okay

Hipthrust
1x15x60
1x8x100
1x6x120
1x4x130 meh
4x6x100 paused

Deadlift
Zou ik niet gaan doen due to hoofdpijn maar legpress was bezet
4x8x60

Vooral gefocussed op form, heb niet kunnen zien of ik het goed deed, want had m'n hoofd in goede positie :P Wilde ook niet filmen want was super druk.

Plateloaded legpress
1x10x160
1x8x200
1x8x240
1x8x260
1x8x280
1x6x300

Bulgarian splitsquats
4x8x20 (db's van 10kg)

Lying hamstring roll dingetje
4x8



Dat was het kennelijk al :roflol: toch een uur en 20 minuten mee bezig geweest.
 
We verwachten ook gewoon updates van je trainingen en zo nu en dan een pr.
Succes :thumb:
 
Wat boeien die trainingen nou, filmpjes en foto’s daar zijn we hier voor.
 
Back
Naar boven