MuscleMeat

Gainen met HillR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zie ik Camelus nu simpen hier? Wat is dit? En waar is tomassie?
Manlets zijn sowieso al een verloren zaak. Valt niks meer aan te redden. Ik heb het beste met jullie voor, dat begrijpen jullie toch wel? Zie het als een compliment.
 
Manlets zijn sowieso al een verloren zaak. Valt niks meer aan te redden. Ik heb het beste met jullie voor, dat begrijpen jullie toch wel? Zie het als een compliment.
Ik ben je dankbaar voor de wijsheid die je met ons deelt :clap:
 
Ik denk dat ik een ouwe lul begin te worden, maar wat is een simp? Lees die term hier wel vaker, maar het zegt me niks.
Red pill jargon. Simp, orbiter, sexual market value...
 
en nu even in ouderwets Nederlands....

dit is een simp

20201129_220252.jpg
 
Goedemorgen schatjes.

Ik had lekker een weekje vrij :cheer: Mijn eerste weekje vakantie and it was amazing. Mini DBB-meet gehad die onwijs gezellig was en gewoon lekker genoten van mijn vrije tijd.. Het was mijn bedoeling om iedere dag te gaan sporten, maar het is vooral veel wandelen geweest en slechts 2 keer sporten.

Training zaterdag

Bulgarian splitsquats

1x10x20
1x8x30
1x8x40
2x8x50

Legextensions
1x10x32
1x8x39
1x8x45
1x8x52
1x6x59

Lying legcurl
5x8x20,2

RDL
5x6x60

Vervelende stang, mijn grip kon de barbell niet langer dan 6 reps houden..

Sideraises
4x8x8

DB Curls
4x8x8

Hipthrustmachine
5x8x10

Training viel me zwaar, kon ook niet anders aangezien ik de nachten er voor niet heel goed had geslapen.

Vandaag weer aan het werk, thuis though, want sinds zaterdagavond ineens verkoudheidsklachten (aanhoudende hoofdpijn, af en toe snotterig, keelpijn, hoesten, niezen), dus heb maar een afspraak gemaakt voor een test :sad:
 
Skatermarvin haar side raises zijn zowat 3x zwaarder dan die van jou.
Dus volgens jou moet haar vorm dan wel waardeloos zjjn?
 
Get well soon Hill!
 
Ahhhh, niks aan het handje jongens!

Negatieve uitslag binnen, dus nu ben ik lekker op mijn werk, want het verspreiden van de gewone griep / verkoudheid mag gewoon! :cheer:

Vanavond staat er een training gepland, denk een rustige fullbody, want ik heb nog steeds erge spierpijn, hoofdpijn en ben ook best wel moe, maar ze gaan mijn reservering niet afnemen.

Denk dat het zulk iets wordt:

Legextensions
Lying legcurl
Walking lunges
Seated rows
Lat pulldown
Sideraises
Frontraises
Rope push down
Rope curl
Rope crunches
hamstring roll als afsluiter
 
Griep? Bestaat dat nog dan? :p
 
Ahhhh, niks aan het handje jongens!

Negatieve uitslag binnen, dus nu ben ik lekker op mijn werk, want het verspreiden van de gewone griep / verkoudheid mag gewoon! :cheer:

Vanavond staat er een training gepland, denk een rustige fullbody, want ik heb nog steeds erge spierpijn, hoofdpijn en ben ook best wel moe, maar ze gaan mijn reservering niet afnemen.

Denk dat het zulk iets wordt:

Legextensions
Lying legcurl
Walking lunges
Seated rows
Lat pulldown
Sideraises
Frontraises
Rope push down
Rope curl
Rope crunches
hamstring roll als afsluiter
Oh lekker. Dan kunnen de anderen lekker allemaal een paar dagen thuis zitten en testen.
 
Back
Naar boven