XXL Nutrition

Gainen met HillR (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

TRAINING DINSDAG

Pullups

3x3

Lying legcurl
2x10x18
2x8x19.1
2x8x20.2
2x8x23

Legextensions
1x15x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Seated rows
4x8x18

Bulgarian splitsquats (met db's)
4x6x28

Sideraises
1x8x6
1x8x7
1x8x8
1x6x9

Standing rope lat pulldown ss Rope pushdown SS cable crunches
4x10x14 / 4x12x14 / 4x12x32

DB curls
1x8x7
1x8x8
1x8x9
1x6x10

Reversed lunges
4x6x8

Had moeilijk veel spierpijn, veel opwarmsetjes gedaan die ik niet heb genoteerd, want het was gewoon niet te doen om te starten met het gewicht wat ik normaliter pak. Vreemde gewaarwording wel, aanstaande vrijdag mag ik weer trainen, dan in mijn eigen gym :cheer: dus dat zal een zware legday worden, mits ik me dan weer wat beter voel.

Niet echt spierpijn meer vandaag, wel nog knallende koppijn.

Voeding sinds gisteren een beetje losjes aan het tracken weer, zodat ik niet teveel binnen krijg, ben de laatste tijd weer een beetje aan het overeten, maar heb continu honger. Gisteren op 1970 en met honger naar bed gegaan, vanochtend bij opstaan ook echt super veel honger, vandaag op 1800 kcal.

Dat is dan:

Havermout met whey en fruit
My protein brownie
My protein layered bar
Alpro soya vanille 400gr
2 boterhammen met kipfilet
200gr kipfilet 15ml olijfolie + 400gr roerbakgroente

Komt op 143E, 152KH, 65V
 
TRAINING DINSDAG

Pullups

3x3

Lying legcurl
2x10x18
2x8x19.1
2x8x20.2
2x8x23

Legextensions
1x15x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Seated rows
4x8x18

Bulgarian splitsquats (met db's)
4x6x28

Sideraises
1x8x6
1x8x7
1x8x8
1x6x9

Standing rope lat pulldown ss Rope pushdown SS cable crunches
4x10x14 / 4x12x14 / 4x12x32

DB curls
1x8x7
1x8x8
1x8x9
1x6x10

Reversed lunges
4x6x8

Had moeilijk veel spierpijn, veel opwarmsetjes gedaan die ik niet heb genoteerd, want het was gewoon niet te doen om te starten met het gewicht wat ik normaliter pak. Vreemde gewaarwording wel, aanstaande vrijdag mag ik weer trainen, dan in mijn eigen gym :cheer: dus dat zal een zware legday worden, mits ik me dan weer wat beter voel.

Niet echt spierpijn meer vandaag, wel nog knallende koppijn.

Voeding sinds gisteren een beetje losjes aan het tracken weer, zodat ik niet teveel binnen krijg, ben de laatste tijd weer een beetje aan het overeten, maar heb continu honger. Gisteren op 1970 en met honger naar bed gegaan, vanochtend bij opstaan ook echt super veel honger, vandaag op 1800 kcal.

Dat is dan:

Havermout met whey en fruit
My protein brownie
My protein layered bar
Alpro soya vanille 400gr
2 boterhammen met kipfilet
200gr kipfilet 15ml olijfolie + 400gr roerbakgroente

Komt op 143E, 152KH, 65V
Dat is niet veel kcals. Vind je het dan die snacks waard? Ik eet dan juist in de middag wortels en sla enzo.
 
Dat is niet veel kcals. Vind je het dan die snacks waard? Ik eet dan juist in de middag wortels en sla enzo.

Die repen zijn echt hemels, is voor mij echt genieten. Ik moet me echt inhouden ook om die niet allebei om 7 uur in de ochtend al op te eten :P

Ik probeer mijn voeding sowieso uit te stellen tot 09.00 uur in de ochtend (ik begin om 6.30 met werken en sta 4.30 op)

Begin van dit log heb ik wortels geprobeerd, was op zich lekker, maar elke dag 250gr wortels was ik na een week helemaal zat, kan ze nu niet meer zien :roflol:

Zelfde geldt voor sla, ik heb echt jaren in mijn cut sla met komkommer en tonijn gegeten als main meal, heb daar nu gewoonweg geen trek in. Probeer het soms nog wel, dan koop ik het, maar dan ligt het te verrotten in mijn koelkast omdat ik toch liever een reep had.
 
Die repen zijn echt hemels, is voor mij echt genieten. Ik moet me echt inhouden ook om die niet allebei om 7 uur in de ochtend al op te eten :P

Ik probeer mijn voeding sowieso uit te stellen tot 09.00 uur in de ochtend (ik begin om 6.30 met werken en sta 4.30 op)

Begin van dit log heb ik wortels geprobeerd, was op zich lekker, maar elke dag 250gr wortels was ik na een week helemaal zat, kan ze nu niet meer zien :roflol:

Zelfde geldt voor sla, ik heb echt jaren in mijn cut sla met komkommer en tonijn gegeten als main meal, heb daar nu gewoonweg geen trek in. Probeer het soms nog wel, dan koop ik het, maar dan ligt het te verrotten in mijn koelkast omdat ik toch liever een reep had.
Op mijn werk noemen ze me bugs. Vanwege die wortels. Maar ik had (voor de lockdown) ook vaak snoeptomaatjes mee en extra fruit en dan maar twee boterhammen (voor iemand van 100 kilo niet echt veel). Er zit trouwens heel veel verschil tussen wortels heb ik gemerkt...

Maar snap het, soms komt het gewoon je neus uit. En ja, die eiwitsnacks zijn soms erg lekker.
 
Bulgarian splitsquats (met db's)
4x6x28
Dat blijft een pittige oefening hoor :thumb:
Zelfde geldt voor sla, ik heb echt jaren in mijn cut sla met komkommer en tonijn gegeten als main meal, heb daar nu gewoonweg geen trek in. Probeer het soms nog wel, dan koop ik het, maar dan ligt het te verrotten in mijn koelkast omdat ik toch liever een reep had.
Tja, wat zal ik zeggen..... ik denk: niks :P
 
Toch een mooie training hoor HillR !
Snap je wel betreffende die repen, die Myprotein brownie is gewoon hemels lekker drool: .
Gewoon eten wat je lekker vindt, want anders hou je het toch niet vol. Ik geniet van mijn bak sla/shitload aan groenten elke dag, dan is het makkelijk om het in je dieet te houden.
Als je het met lange tanden binnen werkt dan ben je volgens mij geneigd daarnaast toch nog de repen op te vreten :p. Kun je ze evengoed gewoon eten ipv de sla!
 
LEGDAY VRIJDAG

Afgelopen vrijdag in mijn eigen gym "mogen" trainen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word daar echt intens gelukkig van. Lekker benen getraind en een beetje upperbody :cheer:

Lying legcurl - opwarmen (omdat mijn ideale hipthrustbankje bezet was)
4x15x14

Hipthrust
8x10x60 - paused (3 sec)

Plateloaded legpress (wide stance)
1x12x160
1x8x200
3x8x240

Begon met mijn gewone stand, maar een peesje of spiertje in mijn teardrop links was echt ontzettend pijnlijk, was gewoon niet te doen.

Lying legcurl
1x8x18
1x8x19.1
1x8x20.2
1x8x21.3
1x8x23

Sideraises
1x8x7
1x8x8
2x8x9

Goblet squat
4x10x20

DB Curl
4x8x9

Frontraises ss Decline crunches
4x10x5 / 4x12

Walking lunges
4x8x30

Cable flyes ss Overhead db cable curl
4x12x18 / 4x10x18

2 uren getraind :roflol: Ook een beetje staan socializen

Was wel echt een fijne training, blij ook dat ik weer lunges kon doen met 30kg (en die boven m'n hoofd uit kon drukken zonder een pijnlijke schouder :cheer: ) Vanavond weer een fullbody met focus op benen (en dit keer ook maar een beetje rug doen). Is weliswaar niet in mijn eigen gym, dus ben wat beperkter qua oefeningen.

Afgelopen weken weinig foto's gemaakt (normaliter maak ik wekelijks een progressfoto voor mezelf). Mentaal / fysiekwise had ik echt meer voeding nodig, hetgeen betekent dat ik meer vocht vasthoud en logischerwijs ook wat massa ben aangekomen. Hoewel dat voor mijn lowerbody niet veel uitmaakt, heb ik echt veel moeite gehad met de verandering die dat in m'n fysiek teweeg brengt. Met name m'n abs die faden. Ik ben daar oprecht erg blij mee en hekel het feit dat ik dat kennelijk niet yearround kan vasthouden. Maar, ik moet me ook realiseren dat ik afgelopen zomer wat aan de magere kant was en dat is nou ook weer niet perse wat ik wil zijn.

Slaat nergens op, dat weet ik wel, maar mentaal gezien vond ik het echt heel vervelend om te zien gebeuren. Dus, besloten niet zo op mijn fysiek te letten en dat een beetje los te laten. Voeding track ik ook niet volledig, want ook dat is mentaal gezien gewoon een issue (niet heel erg, maar meer dat wanneer ik "vind" dat ik teveel heb gegeten ik ga compenseren met meer beweging en een soort van crashdag).

Anyways, afgelopen weken hard gewerkt aan die mindset, dat het okay is dat ik niet zoveel kan sporten atm, dat het okay is om wat meer vet te hebben, dat het okay is om niet continu zichtbare abs te hebben, en dat heeft me oprecht goed gedaan.

Ik kan weer naar mezelf in de spiegel kijken zonder alle kritiekpunten aan te stippen en met een rotgevoel m'n progress checkup te beeindigen.

Dus, hoog tijd voor een update :cheer:

9E51C3DB-B69D-4907-B316-E770FCCDDD44.jpeg
 
Je doet het hartstikke goed hoor ;)
 
Nou, vanavond de laatste training van het jaar ben ik bang.

Maar weer eens aankloppen bij mensen met een homegym :sad:

Planning voor vanavond maar als volgt gemaakt:

Bulgarian splitsquats
Hipthrust - paused
Lying legcurls
Legextensions
Pullups
Lat. pulldown
BOR
One arm seated rows
Rope curls
Military press
Rope pushdown
Cable crunches
Sideraises
DB flyes

Ben ik nog iets vergeten? :roflol:
Ik denk dat ik de hele avond in de gym blijf....
 
Nou, vanavond de laatste training van het jaar ben ik bang.

Maar weer eens aankloppen bij mensen met een homegym :sad:

Planning voor vanavond maar als volgt gemaakt:

Bulgarian splitsquats
Hipthrust - paused
Lying legcurls
Legextensions
Pullups
Lat. pulldown
BOR
One arm seated rows
Rope curls
Military press
Rope pushdown
Cable crunches
Sideraises
DB flyes

Ben ik nog iets vergeten? :roflol:
Ik denk dat ik de hele avond in de gym blijf....

da hedde ook wel nodig (avond) met zoveel oefeningen :D
 
Die hond gaat weer happy zijn. Extra rondjes lopen
 
Wij overleven het al bijna twee maand intussen, dus lukt jou ook wel HillR !
 
Nou, vanavond de laatste training van het jaar ben ik bang.

Maar weer eens aankloppen bij mensen met een homegym :sad:

Planning voor vanavond maar als volgt gemaakt:

Bulgarian splitsquats
Hipthrust - paused
Lying legcurls
Legextensions
Pullups
Lat. pulldown
BOR
One arm seated rows
Rope curls
Military press
Rope pushdown
Cable crunches
Sideraises
DB flyes

Ben ik nog iets vergeten? :roflol:
Ik denk dat ik de hele avond in de gym blijf....
Ik heb een homegym maar geen home.
 
Wij overleven het al bijna twee maand intussen, dus lukt jou ook wel HillR !
Jullie gym had een uitleen service opgezet he? Dat is voor NL ook wel een aardig idee denk ik.
 
Ben ik nog iets vergeten? :roflol:
Ik denk dat ik de hele avond in de gym blijf....
Succes! Ik hoop dat je mag blijven. Toen ik 15 mrt in de kroeg zat werden we er om 18:00 meteen uitgezwiept :P
 
Dat is best een lange training precies :D
 
Jullie gym had een uitleen service opgezet he? Dat is voor NL ook wel een aardig idee denk ik.
Zie dit nu pas haha :p.
Uitleenservice is veel gezegd... Je kan een klein, superlicht stangetje huren met wat schijfjes.
Gaat tot max. 29Kg allemaal samen... Maar beter dan niets :).
 
Ja HillR (hoe) is de laatste training afgelopen?
 
Lang niet meer actief, what happens ?
 
Back
Naar boven