AndroidHealthClinic

Gainer123's contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gainer123

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 aug 2009
Berichten
691
Waardering
44
Lengte
1m68
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Dit zal de eerste keer zijn dat ik meedoe met de DBB fotowedstrijd. Al 2 jaar aan het twijfelen, maar nu toch eindelijk de beslissing genomen. Ik zie deze contest als een extra motivatie om er weer eens hard in te vliegen. De laatste tijd is de training en voeding maar matig en de motivatie ver te zoeken.

Met deze log wil ik ook zoveel mogelijk informatie opdoen van wat meer doorgewinterde DBB'ers, dus alle tips zijn welkom.
Hoop dat sommigen ook nog iets kunnen leren van mijn 3 jaar (ongeveer) ervaring met goede voeding.

Onder het motto, "meedoen is belangrijker dan winnen"( :rolleyes: ) trap ik maar eens af:

Stats:

Leeftijd : 21 jaar
Lengte: 170 cm
Gewicht: 68,5 kg
vetpercentage: 13%

PR grote 3 : -DL 135 kg
-SQ 140 kg
-BP 100 kg

Trainingsschema:

Ma: Rug en Biceps
Di: Borst en Triceps
Do: Benen en schouders
Za: achterlopende spiergroepen ( vooral borst)

cardio? not even once!


Voedingsschema:

Aangezien er nog ongeveer 12 weken zijn om me klaar te maken voor de foto, ga ik 6 weken clean bulken en 6 weken cutten.

Clean bulk wordt elke week aangepast: begin met 2900 kcals 30E 40K 30V


Beginpics worden maandag upgeload.


Doel: Binnen 12 weken, 71 kg 9%
 
  • Like
Waarderingen: Flix
succes met de compo.
 
You can do it bra :D hehe
 
Veel succes ! Heb je ook pics van je huidige shape?

grts
 
Succes! Is je doel niet wat optimistisch? In 12 weken 4% zakken en 2,5 kg aankomen? Dat is zo'n 5 kg vvm winnen. :D
 
Succes! Is je doel niet wat optimistisch? In 12 weken 4% zakken en 2,5 kg aankomen? Dat is zo'n 5 kg vvm winnen. :D

Hoog doel idd, haalbaar? wrs wel. Ik begin eigenlijk nu van een clean start. Hiervoor woog ik 74 kg bij 11%. Heb me gewoon 4 weken zwaar laten gaan.

Hopelijk kom ik weer op men oude niveau, liefst zelfs nog wat verder;)
 
Hier zijn de Beginfoto's, helemaal uit shape :(
1zycx1y.jpg


303bpme.jpg


---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 23:52 ----------

betere foto's volgen nog, dit is maar om even te laten zien.
 
lukt u wel bro!
 
De benen zijn idd lang niet zo slecht!
 
Best goed outsweep op je benen inderdaad! Je kan binnen deze contest een goede recompositie laten zien wat je best punten kan opleveren..ik denk alleen wel dat sommige het wel of niet loggen dan meenemen in hun beoordeling ;)
 
Heb de laatste tijd niet veel tijd door de examens.

Even quick update. Ben met de cut gestart

1week al op 2400 kcals ( 2600 is mijn onderhoud)
Komende week verlagen naar 2100.

Ik merk al dat men BF/vocht aan het dalen is. Momenteel weeg ik nog 68 kg.

Vorige week toch nog behoorlijk hard kunnen trainen. DL 140 kg x 6 Bench 85x 4 Squat 85 x 6( :( )

Planning is nu om te cutten tot ik zichtbare buikspieren heb en dit als maatstaaf te gebruiken om een rustige cleanbulk te starten. Aangezien dit mijn 1e echte "cut" is, en ik nog echt geen idee heb wnr ik "contest" ready zou zijn. Liever op zeker spelen.

Trainingschema is nogsteeds hetzelde 4x per week : Borst triceps, rug biceps, benen schouders, borst triceps. Dit omdat borst extreem achter loopt.

Zal vanaf nu proberen iets meer te loggen nog. Aangezien er toch nog wat belangstelling is :D
 
Heb de laatste tijd niet veel tijd door de examens.

Even quick update. Ben met de cut gestart

1week al op 2400 kcals ( 2600 is mijn onderhoud)
Komende week verlagen naar 2100.

Ik merk al dat men BF/vocht aan het dalen is. Momenteel weeg ik nog 68 kg.

Vorige week toch nog behoorlijk hard kunnen trainen. DL 140 kg x 6 Bench 85x 4 Squat 85 x 6( :( )

Planning is nu om te cutten tot ik zichtbare buikspieren heb en dit als maatstaaf te gebruiken om een rustige cleanbulk te starten. Aangezien dit mijn 1e echte "cut" is, en ik nog echt geen idee heb wnr ik "contest" ready zou zijn. Liever op zeker spelen.

Trainingschema is nogsteeds hetzelde 4x per week : Borst triceps, rug biceps, benen schouders, borst triceps. Dit omdat borst extreem achter loopt.

Zal vanaf nu proberen iets meer te loggen nog. Aangezien er toch nog wat belangstelling is :D
School is natuurlijk ook belangrijk! Succes met cutten, maar zou niet steeds te rigoreus kcals gaan schrappen. Zak eerst eens naar 2300 en bereken elke keer opnieuw je onderhoud..
 
Nieuwe pics, na 1,5 week cutten.


2z7ka6h.jpg

2sahruq.jpg

10da79c.jpg

2rhmujk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waar ik terug naartoe wil, en liefst nog wat verder. Deze foto is van Juli 2012.

r0qtlh.jpg
 
Back
Naar boven