Fitness Seller

Gainers road to Beast-Mode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gainertje123

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2020
Berichten
783
Waardering
726
Lengte
1m81
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Toch maar besloten een log te openen, zo kan ik mijn trainingen gaan loggen en mijn progress een beetje door de tijd heen zien.


Introductie:
Ik ben 20 jaar en train al sinds dat ik 13 ben , Toen was het nog vooral een beetje klooien thuis met 2 dumbells. Deed een hele lange periode elke dag 100 push ups en 100 sit ups en trainde wat bodyparts met de dumbells thuis .
Toen ik 14 was ging ik met mijn vader naar de sportschool om mezelf in te schrijven. Helaas mocht je er pas sporten als je 15 was , ikke thuis gejankt voor een paar dagen🤣. Toen wat meer shit besteld om thuis mee te trainen en vanaf mijn 15e verjaardag ben ik 6x per week gaan sporten .
Vanaf het begin eigenlijk heel veel gaan opzoeken en zo had ik tijdens mijn begin jaren al best snel goede progress gemaakt.
Eigenlijk pas vanaf mijn 17e voeding echt in orde gekregen en sindsdien ook mijn eigen voedingsschema samengesteld.
Ik kan me sinds mijn 15e niet herinneren dat ik een keer een week niet gesport heb, bb zit er echt diep in.


Huidige stats+shape:

Lengte :1,83 cm
Gewicht: +- 85kg
Vp: zit ongeveer rond de 11%

89466864-4DE6-4BA1-8186-19225BAA74B1.jpeg


Al een tijdje niet meer gewogen , ben toch meer van de spiegel dan van de weegschaal.

Kracht stats:
Bench press: 120kg x6
Squat : 180kg x2
Deadlift : 180x1

Doel:
100kg met een vetpercentage van 8% voordat ik 22 wordt. Zou me mooi lijken als ik op mijn 21 nog de 100kg kan aantikken.

Voedingsschema:
Deze zal ik nog toevoegen , staat namelijk ergens op mijn computer

Trainingsschema:
Ma: Borst+Biceps
Di: Rug+Triceps
Wo: Schouders+Traps+Benen
rust en dan repeat.

Buik en kuiten pak ik ook 2x in de week en die train ik op willekeurige dagen.

verander meestal na 8 weken mijn schema, dan gooi ik weer wat dingen door elkaar.
 
Laatst bewerkt:
😁😁, heb een vraagje . Hoe zet je stukken tekst zeg maar in een kopje . Dat je er op klikt en dat dan pas de tekst eronder komt.
 
😁😁, heb een vraagje . Hoe zet je stukken tekst zeg maar in een kopje . Dat je er op klikt en dat dan pas de tekst eronder komt.
Je bedoelt als een spoiler?
[.SPOILER][./SPOILER]

Als je die punten weghaalt kan je tussen die 2 SPOILER dingen zooi zetten.
Zoals dit
 
Ja dat bedoel ik , maar moet je dan die punten tussen de haken weghalen en de tekst tussen de haken zetten ofwat!
[ SPOILER ] Hier moet je je tekst zetten [/ SPOILER]
 
Back
Naar boven