AndroidHealthClinic

Gal Ferreira Yates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jij doet iedereen die je kunt pakken want je hebt gewoon een rotkop. :d:p (joking hé no hate plox)

Haha, als we elkaar kende zou het bijna geloofwaardig overkomen. :):):):):):)
 
Dit is bijv. een EMG van de quadriceps:



Smith scoort op alle EMG's relatief zwak. Ik raad iedereen sterk af om smith squat te doen, zowel voor massa als voor je gezondheid.

Jammer dat de attg-squat hier niet bijstaat. Ik ben wel benieuwd hoe die scoort ten opzichte van de parallel squat. Weet jij hier meer van Big-T?
 
Dan kijk je denk ik niet goed.
 
Nog nooit braziliaanse kontjes gezien dan? ;) Komen vaak video's langs op het forum.
 
Nee nog niet gezien.
 
Lekker lichaam
maar die stem verpest echt alles
 
Ben ik dan de enige die die stem wel voor lief zou nemen..
 
Mijn eerste instinct zegt ook shemale, maar haar stem zal wel het gevolg zijn van flink wat kuurtjes.

Vind het verder niet zo bijzonder allemaal, hoezo is zij een prof en hoezo hoort zij in de prof sectie?
 
Mijn eerste instinct zegt ook shemale, maar haar stem zal wel het gevolg zijn van flink wat kuurtjes.

Vind het verder niet zo bijzonder allemaal, hoezo is zij een prof en hoezo hoort zij in de prof sectie?

Dat denk ik niet. Ze heeft een erg vrouwelijk uiterlijk, en als ze gekuurd heeft zie ik het er niet vanaf. Ik denk dat dat komt omdat ze niet Engels is maar Zuid-Amerikaans..

''Gal is a former figure world champion in Brazil and is palnning to complete in the US in the near future.''

Hoezo hoort ze niet thuis in de pro sectie?
 
Laatst bewerkt:
Dat denk ik niet. Ze heeft een erg vrouwelijk uiterlijk, en als ze gekuurd heeft zie ik het er niet vanaf. Ik denk dat dat komt omdat ze niet Engels is maar Zuid-Amerikaans..

''Gal is a former figure world champion in Brazil and is palnning to complete in the US in the near future.''

Hoezo hoort ze niet thuis in de pro sectie?
Stem is eerste wat vermannelijkt als vrouwen gaan kuren bro. Sowieso kuren ze in figure ook, gewoon wat lichtere kuurtjes.

Is dus geen prof want dan heb je pro card nodig.
 
Stem is eerste wat vermannelijkt als vrouwen gaan kuren bro. Sowieso kuren ze in figure ook, gewoon wat lichtere kuurtjes.

Is dus geen prof want dan heb je pro card nodig.

Oké wat jij wil ze heeft gekuurd prima joh. :thumbup:
 
Gat ver damme! Lijkt wel een vent! NSFW?? NSFA!!
 
Back
Naar boven