MuscleMeat

Galen

Bezoekers in dit topic

"Dit soort figuren" komt negatief over, ik weet niet wat je insteek precies is dan? Hellraiser vraagt of hun informatie betrouwbaar en of bruikbaar is. Ik geef aan dat ik vind dat dat in sommige instanties het geval is. Niemand heeft in zijn eentje alle wijsheid in handen. Maar ik vind hun niet vergelijkbaar met vele "influencers" die onbetrouwbare informatie delen.
Het gaat er om dat je als leek of beginner, vaak niet weet wie je nu moet geloven. Er is teveel aanbod van dit soort figuren daarmee gooi ik alles op 1 hoop. Randdebielen filter je er zo uit. 99% geloofde ook Liverking. snap je M ?
 
Het gaat er om dat je als leek of beginner, vaak niet weet wie je nu moet geloven. Er is teveel aanbod van dit soort figuren daarmee gooi ik alles op 1 hoop. Randdebielen filter je er zo uit. 99% geloofde ook Liverking. snap je M ?

Dat van die liverking geloven moet je dan echt wel hopeloos zijn 🤣
 
Dat van die liverking geloven moet je dan echt wel hopeloos zijn 🤣
Je lacht er om, maar veel dachten het echt. Net als Armstrong die nooit gebruikt (tot het uitkwam)
 
Je lacht er om, maar veel dachten het echt. Net als Armstrong die nooit gebruikt (tot het uitkwam)

En allemaal massaal stiereballen eten. Als het nu nog kamelenpik geweest had ja... 🤦‍♂️
 
Je lacht er om, maar veel dachten het echt. Net als Armstrong die nooit gebruikt (tot het uitkwam)
Dat mensen denken dat er überhaupt ook maar iemand clean is in prof wielrennen ,De bewijslast was er al langer
 
Dat mensen denken dat er überhaupt ook maar iemand clean is in prof wielrennen ,De bewijslast was er al langer
Verbaasd mij ook. vandaag of morgen komt er wel weer wat uit qua gebruik
 
Weet niet meer of het al eens eerder besproken is, maar hoe/waarom ben jij eigenlijk met programmeren begonnen?
 
Weet niet meer of het al eens eerder besproken is, maar hoe/waarom ben jij eigenlijk met programmeren begonnen?
Van jongs af aan wou ik al 'iets met computers' doen, waardoor ik uiteindelijk informatica ging studeren. Zodoende eigenlijk.

Jokes on me, wo informatica heeft net zoveel met computers te maken als sterrenkunde met telescopen.
 
Pr
Van jongs af aan wou ik al 'iets met computers' doen, waardoor ik uiteindelijk informatica ging studeren. Zodoende eigenlijk.

Jokes on me, wo informatica heeft net zoveel met computers te maken als sterrenkunde met telescopen.
Programmeren is ook het afvoerputje van de IT
 
Back
Naar boven