XXL Nutrition

Galen

Bezoekers in dit topic

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
#instafocker snap überhaupt niet hoe je bij zo'n figuur komt. Dat hele insta en youtube kanalen is verrot met dit soort figuren

chrisk

ᛮ̯̝͍̥̹̟̞̊̏̎̿͒̀̈͢ᛯ̷̡̰̱͔̼͔̼̥̭̗̆̐͋̓̒̆͑͞ᛰ̡̟̫̯̰̞̘͓̊̒̈̚͝
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Er ligt trouwens een mega-review (20.000+ woorden incl. referenties) van mij, Diederik Smit en Pim de Ronde op de plank die we een dezer dagen willen indienen bij een journal. We zijn nog een beetje aan het peinzen over welke: mijn voorkeur ligt momenteel bij Sports Medicine. Hierin beschouwen we met flink detail hoe anabolen werken, welke bijwerkingen er zijn, wat die mogelijk betekenen voor harde eindpunten zoals morbiditeit en mortaliteit, hoe gebruikers daarmee omgaan en wat er eventueel (preventief of symptoombestrijdend) aan valt te doen. Ik hoop in elk geval daarmee weer een steentje bij te hebben gedragen aan de AAS-kennis.

Diederik en ik hebben ook nog wat andere leuke zaken in de steigers, misschien kunnen we daar de komende maanden wat meer over prijsgeven.
Wel tof om samenwerkend zulke projecten te doen. Levert het trouwens ook wat op of is het geheel vrijwillig?

OP
Galen

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Wel tof om samenwerkend zulke projecten te doen. Levert het trouwens ook wat op of is het geheel vrijwillig?
Tot nu toe is alles volledig vrijwillig.

Ik ben ook benaderd door de Dopingautoriteit om mee te werken aan toekomstige opdrachten. Lijkt me heel interessant en leuk om via zo'n officieel orgaan in de toekomst bij te kunnen dragen aan informatieverspreiding. (Tot nu toe is het aan hun kant alleen peilen of ik daar interesse voor had: en dat heb ik wel. We hebben een goed gesprek gehad.)

Laatst bewerkt:
OP
Galen

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Er ligt trouwens een mega-review (20.000+ woorden incl. referenties) van mij, Diederik Smit en Pim de Ronde op de plank die we een dezer dagen willen indienen bij een journal. We zijn nog een beetje aan het peinzen over welke: mijn voorkeur ligt momenteel bij Sports Medicine. Hierin beschouwen we met flink detail hoe anabolen werken, welke bijwerkingen er zijn, wat die mogelijk betekenen voor harde eindpunten zoals morbiditeit en mortaliteit, hoe gebruikers daarmee omgaan en wat er eventueel (preventief of symptoombestrijdend) aan valt te doen. Ik hoop in elk geval daarmee weer een steentje bij te hebben gedragen aan de AAS-kennis.

Diederik en ik hebben ook nog wat andere leuke zaken in de steigers, misschien kunnen we daar de komende maanden wat meer over prijsgeven.
Deze review is vandaag ingediend bij Sports Medicine. Nu dus duimen dat zo'n editor, die oordeelt of het geschikt is voor de journal, met zijn goede been uit bed is gestapt.

OP
Galen

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Deze review is vandaag ingediend bij Sports Medicine. Nu dus duimen dat zo'n editor, die oordeelt of het geschikt is voor de journal, met zijn goede been uit bed is gestapt.
Desk reject. Niet geheel onverwachts, maar toch. Jammer. Nu ingediend bij Frontiers in Endocrinology.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
Desk reject. Niet geheel onverwachts, maar toch. Jammer. Nu ingediend bij Frontiers in Endocrinology.
Is een 'desk reject' de eerste fase waarin goedkeuring plaatsvindt en wordt er ook nog een onderbouwing gegeven of advies van wat er beter anders kan?

OP
Galen

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Is een 'desk reject' de eerste fase waarin goedkeuring plaatsvindt en wordt er ook nog een onderbouwing gegeven of advies van wat er beter anders kan?
Ja, een editor heeft er dan naar gekeken en bepaald dat het buiten het bestek van de journal ligt, niet relevant genoeg is, of dat het manuscript niet van voldoende kwaliteit is. Enige onderbouwing zat er in elk geval niet in, je krijgt gewoon een standaardberichtje dat het is afgewezen, maar dat ze het eventueel wel willen overdragen naar één van de andere Springer-journals. Sports Medicine krijgt veel inzendingen (900+ dit jaar al aan het manuscriptnummer te zien dat werd toegewezen in ons geval), en ze hebben daardoor een strenge selectie.

• Like
Waarderingen: BB_
Naar boven