MuscleMeat

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat zijn je krachtstats op de grote drie?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
wat zijn je krachtstats op de grote drie?
Niks indrukwekkends. Ik deadlift al jaren niet meer en ik squat ook al maanden niet meer. Bankdrukken doe ik 4x 105 kg, niet zeker wat m'n 1-RM is.
 
Laatst bewerkt:
Ben je daadwerkelijk autistisch of ben je gewoon een beta-nerd?
 
Ben je daadwerkelijk autistisch of ben je gewoon een beta-nerd?
Ik ben tegen de verwachting van sommigen in niet daadwerkelijk autistisch. Ik heb wel wat autistische trekjes, maar die hebben de meesten wel in meer of mindere mate schat ik.
 
welke hcg dosis adviseer je voor iemand die weinig goede zwemmers heeft, denk dan aan 100.000 cellen na opwekking.
 
welke hcg dosis adviseer je voor iemand die weinig goede zwemmers heeft, denk dan aan 100.000 cellen na opwekking.
Ligt aan z'n verleden, maar in de regel tussen de 1000 en 3000 IU om de dag voor enkele maanden.
 
Ligt aan z'n verleden, maar in de regel tussen de 1000 en 3000 IU om de dag voor enkele maanden.

voor 'iemand' die volledig hersteld is van zijn beperkte kuurverleden :D en hoelang voor de inseminatie beginnen met de hcg
 
voor 'iemand' die volledig hersteld is van zijn beperkte kuurverleden :D en hoelang voor de inseminatie beginnen met de hcg
Dat varieert héél erg per persoon.
 
experimenteren dus, laatste... kan het bij verkeerd gebruik averechts werken op je zwemmers?
Nee, niet in die zin dat het van zichzelf schade berokkent. Wel is het zo dat de kwaliteit van je sperma verslechtert wanneer je de spermaproductie stimuleert met hCG in de afwezigheid van FSH. (Normaal gesproken zou er dan dus géén/nauwelijks spermaproductie plaatsvinden, maar door de hCG induceer je het. Op dat moment gaat het gebrek aan FSH een rol spelen waardoor de kwaliteit slechter is. Zodra er weer FSH is is dat opgelost. Altijd eerst proberen die spermaproductie an sich aan de praat te krijgen, voordat je een jaartje verder bent met hMG zetten voordat er wat spannends daar beneden gebeurt en je beurs leeg raakt...)

Bied je ook betaalde consultancy?
Jazeker: https://peterbond.nl/diensten/online-consultancy-fitness/
;)
 
Je hebt een relatie met een vrouw, hoe oud was je toen je er achter kwam dat je hetero was?
 
Heb je lyle McDonald eens ontmoet en zo ja hoe was dat?
 
Heb je inmiddels kunnen accepteren dat jij niet de bedenker van de 123 regel bent?
Kan je dit gedachtegoed uitleggen aan de lezer die wellicht niet zo op de hoogte is van ons 8e wereldwonder?
 
Back
Naar boven